Αρχική σελίδα -> Γενικά θέματα -> Μεθοδος για νερωμενη βενζινη ; Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 82, 83, 84  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 3:06 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
STELIX
 
Εγγραφή: 11 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 1602




Rl έγραψε:
STELIX έγραψε:
Rl έγραψε:
60 λιτρα το δινει η νισσαν αλλα το βενζιναδικο που βαζω επινει στα 65 οταν ειναι εντελως αδειο..Ε βαλε κ αλλα 5 δωρο..Τεσπα το θεμα δν ειναι να φτιαχνουμε τα ηδη σβελτα..Εγω αλλαξα πορεια..Πλεον 8 ασχολουμαι μονο με αμαξια <100 ψοφιων.. Ξερεις που μπορουμε να βρουμε μεθανολη?Το ξερω για το WI αλλα ειπαμε μη το γ%$@με το θεμα.Επισης με την τολουολη υπαρχει ΑΙΣΘΗΤΗ διαφορα?

Αν σε πετυχω καμια μερα θα σου αναλυσω τι κ πως... Cool

$$ δεν υπαρχουν κ@υλα υπαρχει.. Κ αυτο ειναι προβλημα..


Αυτος που μου φτιαχνει το σμαρτ εχει αλλα η τιμη που την χρεωνει απεχει πολυ απο την πραγματικοτητα. Νομιζω 50αρικο το διλιτρο. Υπαρχει διαφορα με την τολουολη αν βαζεις απο το ιδιο βενζιναδικο και μπορεις να καταλαβεις την διαφορα πριν και μετα. Δεν ανεβαζει πολυ παντως. Μεθανολη αν δεν κανω λαθος ειναι αρκετα παραπανω οκτανια αλλα τα περισσοτερα απολα τα εχει το ασετον. Αλκοολες ειναι γυρω στα 110-120 οκτανια ενω το ασετον 150



Εεε 50 το 2λιτρο ε?Ναι οκ πες του να μου πιασει 1 10αδα..

2)Τι ακριβως εννοας?Οτι με τα 100μλ ασετον ειναι σα να χεις βενζινη 150 οκτανιων? Shocked Shocked Οχι τπτ αλλο αλλα δεν εχει κ ζεστη για να πω οτι κατι δε παει καλα.. Τοτε τις αγωνιστικες βενζινες τι τις κανουν?


Οτι μετρανε σαν οκτανια στην βενζινη το ιδιο ακριβως σε αλκοολη η ασετον Wink Δεν εναι πολλες οι επιλογες που εχεις για να ανεβασεις τα οκτανια σε ενα καυσιμο και να το κανεις αγωνιστικο.

Unverified claims on the Internet say that acetone has a 150 octane rating. Acetone does burn slower than gasoline, so it probably has a net effect of increasing the octane of gasoline. High octane means resistance to detonation under compression. If fuel detonates too soon, it will not do work on the piston at the right time. Low octane gas has a higher percentage of n-heptane, which detonates under compression before the spark triggers it, thus doing less work on the piston. In the past, tetraethyl lead was added to the gasoline to slow combustion, but it was removed for reasons that are beyond the scope of this question

http://peswiki.com/index.php/Directory:Acetone_Additive:FAQ

_________________
121ps+ 17.2 kgm@ 1.2bar 4th gear without methanol
1.6 bar with methanol?
Τωρα ειναι by far ποιο αποδοτικο
Νατα νατα τα σφυρηλατα τα πιστονακια
http://rt-dynamics.com/eshop/photos/FOTOS%20021.jpg

最高の馬力
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 3:12 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΦΥΛΑΚΤΟΣ
 
Εγγραφή: 18 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 1854
Τόπος: BΟΡΕΙΑ EYBOIA




ΜΗΝ πατε να αυξησετε τα οκτανια σας με Ασετον,αυτο ειναι για οικονομια πρωτιστως & μετα για τα υπολοιπα.

Η Τολουολη μπαινει αφοβα σε μεγαλυτερα ποσοστα πχ εως 30% & την βρισκεις απο 5λιτρη συσκευασια & πανω.

Η Μεθανολη ειναι καθαρα για αποδοση & την ριχνεις σκετη μεσα στην βενζινη σε μικροτερη ποσοτητα απο οτι την Τολουολη.

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 3:13 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
STELIX
 
Εγγραφή: 11 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 1602




Octane is a measure of how resistant a fuel is to uncontrolled combustion... (BLOWING UP--rather than burning... and the higher the number, the better). Normal refined gasoline has an octane number of 89-99. Acetone has a rating of about 150 (pure acetone does anyway). This would explain a bit of why Brutal's camaro could run 12.5:1 compression with a mix of pump gas and other stuff; because the octane rating would improve considerably.

http://www.clubfrontier.org/forums/f12/reallly-acetone-gas-better-gas-mileage-34834/

Ελπιζω να μην χρειαζεται να βαλω και αλλα ποστ που λενε για 150 οκτανια το καθαρο ασετον

_________________
121ps+ 17.2 kgm@ 1.2bar 4th gear without methanol
1.6 bar with methanol?
Τωρα ειναι by far ποιο αποδοτικο
Νατα νατα τα σφυρηλατα τα πιστονακια
http://rt-dynamics.com/eshop/photos/FOTOS%20021.jpg

最高の馬力
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 3:16 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Rl
 
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2031
Τόπος: ΓλυφΤαδα...




Θελω 1 εξηγηση..Με αυτη τη λογικη το απιονισμενο νερακι 8α ηταν το ΣΟΥΠΕΡ αντικροτικο.Ετσι δεν ειναι?Αφου δεν καιγεται..Γιατι τοτε δε βαζουμε νερο?

_________________
Το μικρο μου μυστικο...
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 3:31 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
kalamaris
 
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 3297




STELIX έγραψε:
Octane is a measure of how resistant a fuel is to uncontrolled combustion... (BLOWING UP--rather than burning... and the higher the number, the better). Normal refined gasoline has an octane number of 89-99. Acetone has a rating of about 150 (pure acetone does anyway). This would explain a bit of why Brutal's camaro could run 12.5:1 compression with a mix of pump gas and other stuff; because the octane rating would improve considerably.

http://www.clubfrontier.org/forums/f12/reallly-acetone-gas-better-gas-mileage-34834/

Ελπιζω να μην χρειαζεται να βαλω και αλλα ποστ που λενε για 150 οκτανια το καθαρο ασετον


Βαλε εσυ καθαρο ασετον στο ντεποζιτο σου να γινεις 150 οκτανια τοτε... Laughing

_________________
Bye Bye Polo . . .
http://www.youtube.com/watch?v=g2vIkoVr4B8
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 3:40 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
STELIX
 
Εγγραφή: 11 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 1602




Rl έγραψε:
Θελω 1 εξηγηση..Με αυτη τη λογικη το απιονισμενο νερακι 8α ηταν το ΣΟΥΠΕΡ αντικροτικο.Ετσι δεν ειναι?Αφου δεν καιγεται..Γιατι τοτε δε βαζουμε νερο?


Το wi που θες δεν ψεκαζει νερο με μεθανολη στον θαλαμο καυσης. Σαν αντικροτηκοτητα εννοουμε την ευκολια αυταναφλεξης του καυσιμου. Το νερο δεν μπορει να βγαλει φλογα. Μονο υδρατμους. Θα επρεπε το αυτοκινητο σου να εχει την δυνατοτητα να λειτουργει με υδρατμους.

Γιατι σου φαινεται παραξενος ο αριθμος οκτανιων του ασετον; Οταν λες στην βενζινη ειναι κατοσταρα τι εννοεις; Η 1 ml βαλεις η ενα λιτρο παλι κατοσταρα θα ειναι. Ασετον ομως δεν μπορεις να βαλεις μεγαλη ποσοτητα η οπως η βενζινη μονο του. Οπως ολες η ενωσεις αρκετων οκτανιων ετσι και το ασετον ειναι πολυ πτητικο. Δηλαδη εξατμιζεται πολυ ευκολα. Γιαυτο κανεις προσμιξη με κατι λιγοτερο πτητικο οπως η βενζινη. Και το καθαρο οινοπνευμα ειναι αρκετα οκτανια αλλα εξατμιζεται πανευκολα. Επισης ενω σε μικρες ποσοτητες κανει καλο σε μεγαλες δεν κανει και ανεβαζει την καταναλωση. Θα παρατηρησεις οτι και καποιες καλες κατοσταρες το αυτοκινητο σου μπορει να τις ''καιει'' γρηγοροτερα.

Αν μιλησεις με καποιους βενζιναδες θα σου πουν οτι αν δεν εχουν μεγαλη καταναλωση κατοσταρας δεν θελουν να κρατανε στοκ γιατι εξατμιζεται ευκολα.

Οι αγωνιστικες βενζινες επειδη τις πουλανε τοσο ακριβα νομιζεις οτι εχουν καποιο μαγικο συστατικο; Καποια αυξημενη ποσοτητα αλκοολης εχουν.
SUBARU+EVO JAP SPECS που ειναι ρυθμισμενα να δουλεουν με 102+ οκτανια βενζινης προσθετουν αναγκαστικα τολουολη στο καθε γεμισμα.

_________________
121ps+ 17.2 kgm@ 1.2bar 4th gear without methanol
1.6 bar with methanol?
Τωρα ειναι by far ποιο αποδοτικο
Νατα νατα τα σφυρηλατα τα πιστονακια
http://rt-dynamics.com/eshop/photos/FOTOS%20021.jpg

最高の馬力
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 3:48 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Rl
 
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2031
Τόπος: ΓλυφΤαδα...




STELIX έγραψε:
Rl έγραψε:
Θελω 1 εξηγηση..Με αυτη τη λογικη το απιονισμενο νερακι 8α ηταν το ΣΟΥΠΕΡ αντικροτικο.Ετσι δεν ειναι?Αφου δεν καιγεται..Γιατι τοτε δε βαζουμε νερο?


Το wi που θες δεν ψεκαζει νερο με μεθανολη στον θαλαμο καυσης. Σαν αντικροτηκοτητα εννοουμε την ευκολια αυταναφλεξης του καυσιμου. Το νερο δεν μπορει να βγαλει φλογα. Μονο υδρατμους. Θα επρεπε το αυτοκινητο σου να εχει την δυνατοτητα να λειτουργει με υδρατμους.

Γιατι σου φαινεται παραξενος ο αριθμος οκτανιων του ασετον; Οταν λες στην βενζινη ειναι κατοσταρα τι εννοεις; Η 1 ml βαλεις η ενα λιτρο παλι κατοσταρα θα ειναι. Ασετον ομως δεν μπορεις να βαλεις μεγαλη ποσοτητα η οπως η βενζινη μονο του. Οπως ολες η ενωσεις αρκετων οκτανιων ετσι και το ασετον ειναι πολυ πτητικο. Δηλαδη εξατμιζεται πολυ ευκολα. Γιαυτο κανεις προσμιξη με κατι λιγοτερο πτητικο οπως η βενζινη. Και το καθαρο οινοπνευμα ειναι αρκετα οκτανια αλλα εξατμιζεται πανευκολα. Επισης ενω σε μικρες ποσοτητες κανει καλο σε μεγαλες δεν κανει και ανεβαζει την καταναλωση. Θα παρατηρησεις οτι και καποιες καλες κατοσταρες το αυτοκινητο σου μπορει να τις ''καιει'' γρηγοροτερα.

Αν μιλησεις με καποιους βενζιναδες θα σου πουν οτι αν δεν εχουν μεγαλη καταναλωση κατοσταρας δεν θελουν να κρατανε στοκ γιατι εξατμιζεται ευκολα.

Οι αγωνιστικες βενζινες επειδη τις πουλανε τοσο ακριβα νομιζεις οτι εχουν καποιο μαγικο συστατικο; Καποια αυξημενη ποσοτητα αλκοολης εχουν.
SUBARU+EVO JAP SPECS που ειναι ρυθμισμενα να δουλεουν με 102+ οκτανια βενζινης προσθετουν αναγκαστικα τολουολη στο καθε γεμισμα.



Στην 1η παραγραφο δε καταλαβαινω τι ακριβως γραφεις..Στη 2η συμφωνω..Παρεξηγησις..Νομιζα οτι εννοουσες οτι η βενζινη γινεται 150αρα.. Οκ ετσι οπως το λες λογικο μου κανει αν κ με αυτη τη λογικη γιατι να μη ριξουμε 1 λιτρο ασετον για καλυτερο μιγμα οσον αφορα την αντικροτικοτητα?Την εξατμιση την προλαβενουμε..Κ οσο να ναι αν 8ες να ριξεις 1 λιτρο δε 8α σ εμποδισει η εξατμιση..Εγω θα επανελθω με μισο λιτρο ασετονακι στα εστω 60 λιτρα ρεζερβουαρ.. Exclamation

_________________
Το μικρο μου μυστικο...
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 3:49 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
STELIX
 
Εγγραφή: 11 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 1602




kalamaris έγραψε:
STELIX έγραψε:
Octane is a measure of how resistant a fuel is to uncontrolled combustion... (BLOWING UP--rather than burning... and the higher the number, the better). Normal refined gasoline has an octane number of 89-99. Acetone has a rating of about 150 (pure acetone does anyway). This would explain a bit of why Brutal's camaro could run 12.5:1 compression with a mix of pump gas and other stuff; because the octane rating would improve considerably.

http://www.clubfrontier.org/forums/f12/reallly-acetone-gas-better-gas-mileage-34834/

Ελπιζω να μην χρειαζεται να βαλω και αλλα ποστ που λενε για 150 οκτανια το καθαρο ασετον


Βαλε εσυ καθαρο ασετον στο ντεποζιτο σου να γινεις 150 οκτανια τοτε... Laughing


Δεν το βαζω για να αποκτησω 150 οκτανια αλλα για να γινει κατοσταρα η λιγο καλυτερη η βενζινη που βαζω. Τα ενισχυτικα εμποριου στα μπουκαλακια των 275 ml ανεβαζουν 1-2.5 οκτανια την βενζινη στην καλυτερη με αναλογια 1 μπουκαλακι ανα 50-70 λιτρα καυσιμου.Καποιο που χρησιμοποιουσα παλιοτερα ειχε μεθυλικη αλκοολη.
Η bp ultimate που εδω πωλειται για κατοσταρα στην Αγγλια ειναι 97 και υπαρχει καποια αλλη η οποια ειναι 102. Οποτε καταλαβαινεις ποσο κατοσταρες ειναι και η υπολοιπες εδω. Αν το οποιοδηποτε βενζιναδικο ειχε επισημη μετρηση που να βγαζει την βενζινη του 100 οκτανιων θα ειχε κορνιζα την πιστοποιηση σε ολες τις αντλιες.

_________________
121ps+ 17.2 kgm@ 1.2bar 4th gear without methanol
1.6 bar with methanol?
Τωρα ειναι by far ποιο αποδοτικο
Νατα νατα τα σφυρηλατα τα πιστονακια
http://rt-dynamics.com/eshop/photos/FOTOS%20021.jpg

最高の馬力
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 3:53 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
kalamaris
 
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 3297




STELIX έγραψε:
Τα ενισχυτικα εμποριου στα μπουκαλακια των 275 ml ανεβαζουν 1-2.5 οκτανια την βενζινη στην καλυτερη με αναλογια 1 μπουκαλακι ανα 50-70 λιτρα καυσιμου.


Δεν ισχυει αυτο,χρειαζεται πολυ μεγαλυτερη αναλογια απο τα συγκεκριμενα "βελτιωτικα".. new_mad

_________________
Bye Bye Polo . . .
http://www.youtube.com/watch?v=g2vIkoVr4B8
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 4:00 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
STELIX
 
Εγγραφή: 11 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 1602




Rl έγραψε:
STELIX έγραψε:
Rl έγραψε:
Θελω 1 εξηγηση..Με αυτη τη λογικη το απιονισμενο νερακι 8α ηταν το ΣΟΥΠΕΡ αντικροτικο.Ετσι δεν ειναι?Αφου δεν καιγεται..Γιατι τοτε δε βαζουμε νερο?


Το wi που θες δεν ψεκαζει νερο με μεθανολη στον θαλαμο καυσης. Σαν αντικροτηκοτητα εννοουμε την ευκολια αυταναφλεξης του καυσιμου. Το νερο δεν μπορει να βγαλει φλογα. Μονο υδρατμους. Θα επρεπε το αυτοκινητο σου να εχει την δυνατοτητα να λειτουργει με υδρατμους.

Γιατι σου φαινεται παραξενος ο αριθμος οκτανιων του ασετον; Οταν λες στην βενζινη ειναι κατοσταρα τι εννοεις; Η 1 ml βαλεις η ενα λιτρο παλι κατοσταρα θα ειναι. Ασετον ομως δεν μπορεις να βαλεις μεγαλη ποσοτητα η οπως η βενζινη μονο του. Οπως ολες η ενωσεις αρκετων οκτανιων ετσι και το ασετον ειναι πολυ πτητικο. Δηλαδη εξατμιζεται πολυ ευκολα. Γιαυτο κανεις προσμιξη με κατι λιγοτερο πτητικο οπως η βενζινη. Και το καθαρο οινοπνευμα ειναι αρκετα οκτανια αλλα εξατμιζεται πανευκολα. Επισης ενω σε μικρες ποσοτητες κανει καλο σε μεγαλες δεν κανει και ανεβαζει την καταναλωση. Θα παρατηρησεις οτι και καποιες καλες κατοσταρες το αυτοκινητο σου μπορει να τις ''καιει'' γρηγοροτερα.

Αν μιλησεις με καποιους βενζιναδες θα σου πουν οτι αν δεν εχουν μεγαλη καταναλωση κατοσταρας δεν θελουν να κρατανε στοκ γιατι εξατμιζεται ευκολα.

Οι αγωνιστικες βενζινες επειδη τις πουλανε τοσο ακριβα νομιζεις οτι εχουν καποιο μαγικο συστατικο; Καποια αυξημενη ποσοτητα αλκοολης εχουν.
SUBARU+EVO JAP SPECS που ειναι ρυθμισμενα να δουλεουν με 102+ οκτανια βενζινης προσθετουν αναγκαστικα τολουολη στο καθε γεμισμα.



Στην 1η παραγραφο δε καταλαβαινω τι ακριβως γραφεις..Στη 2η συμφωνω..Παρεξηγησις..Νομιζα οτι εννοουσες οτι η βενζινη γινεται 150αρα.. Οκ ετσι οπως το λες λογικο μου κανει αν κ με αυτη τη λογικη γιατι να μη ριξουμε 1 λιτρο ασετον για καλυτερο μιγμα οσον αφορα την αντικροτικοτητα?Την εξατμιση την προλαβενουμε..Κ οσο να ναι αν 8ες να ριξεις 1 λιτρο δε 8α σ εμποδισει η εξατμιση..Εγω θα επανελθω με μισο λιτρο ασετονακι στα εστω 60 λιτρα ρεζερβουαρ.. Exclamation


Με ρωτας γιατι δεν βαζουμε νερο αντι για βενζινη και σου λεω. Ο αριθμος οκτανιων υποδηλωνει ποσο ευκολα αυταναφλεγεται ενα καυσιμο. Σε αυτοκινητα με μεγαλη πιεση η συμπιεση βαζεις κατοσταρα γιατι με την απλη αυταναφλεγεται γρηγορα και εχεις πειρακια. Το νερο δεν βγαζει φλογα δεν εχει οκτανια μονο εξατμιζεται και προκαλει υδρατμους. Αν ηθελες να χρησιμοποιεις νερο στο αυτοκινητο σου θα επρεπε με καποιο τροπο να το βραζεις ωστε να γινει υδρατμοι και να παραγει ενεργεια.

Χρησιμοποιεις ομως νερο σε μικρη ποσοτητα με το wi το οποιο το καιει το αυτοκινητο σου. Ψεκαζεις και παει στον θαλαμο καυσης και μειωνει θερμοκρασια. Μειωμενη θερμοκρασια σημαινει παραπανω οξυγονο αρα καλυτερη καυση.Οπως καταλαβαινεις καποια πραγματα ακομα και το νερο που σε μικρη ποσοτητα μπορουν να κανουν πολυ καλη δουλεια δεν πανε αναλογικα σε μεγαλη ποσοτητα.

_________________
121ps+ 17.2 kgm@ 1.2bar 4th gear without methanol
1.6 bar with methanol?
Τωρα ειναι by far ποιο αποδοτικο
Νατα νατα τα σφυρηλατα τα πιστονακια
http://rt-dynamics.com/eshop/photos/FOTOS%20021.jpg

最高の馬力
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 4:09 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
STELIX
 
Εγγραφή: 11 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 1602




kalamaris έγραψε:
STELIX έγραψε:
Τα ενισχυτικα εμποριου στα μπουκαλακια των 275 ml ανεβαζουν 1-2.5 οκτανια την βενζινη στην καλυτερη με αναλογια 1 μπουκαλακι ανα 50-70 λιτρα καυσιμου.


Δεν ισχυει αυτο,χρειαζεται πολυ μεγαλυτερη αναλογια απο τα συγκεκριμενα "βελτιωτικα".. new_mad


Τα συγκεριμενα βελτιωτικα μπαινουν σε αυτη την αναλογια και δοκιμες.


Και εδω με τολουολη



Παραδεξου το μικρε Καλαμαρη. Εχεις αρκετα να μαθεις ακομα Wink

_________________
121ps+ 17.2 kgm@ 1.2bar 4th gear without methanol
1.6 bar with methanol?
Τωρα ειναι by far ποιο αποδοτικο
Νατα νατα τα σφυρηλατα τα πιστονακια
http://rt-dynamics.com/eshop/photos/FOTOS%20021.jpg

最高の馬力
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 5:16 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
kalamaris
 
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 3297




Nα παραδεχτώ τι?Εσυ μιλας με χαρτια και θεωριες,εγω το λεω βαση πολλων που εχουν δοκιμασει κατι Nos octane super duper και λένε οτι με ενα μπουκαλακι σε ενα ντεποζιτο δεν ειδαν καμια διαφορα και κλαιγανε τα λεφτα τους... Confused Confused

Ισως με 2-3 να βλεπανε κατι,αλλα ποιος δινει 30+ ευρω σε ενα ντεποζιτο για να δει διαφορα?

_________________
Bye Bye Polo . . .
http://www.youtube.com/watch?v=g2vIkoVr4B8
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 7:03 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΦΥΛΑΚΤΟΣ
 
Εγγραφή: 18 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 1854
Τόπος: BΟΡΕΙΑ EYBOIA




Το εχουμε πει παλαιοτερα οτι το Ασετον εχει 105 RON αλλα δεν εχει κανενα νοημα να προσπαθουμε να φτασουμε τετοιο επιπεδο στα κοινα μας αμαξια.

Τοσο πολυ Ασετον θα μας βλαψει το συστημα οπως & η υπερβολη σε Μεθανολη.

Αλλο RON αλλο ΜΟΝ,το τι γραφει η αντλια παιζει αναλογα την χωρα & ΝΑΙ τα οκτανια εχουν μικρη διαρκεια ζωης για αυτο το stock δεν συμφερει εμας που ναι μεν πληρωνουμε για 100 αλλα τελικα δεν μπαινουν τοσα στο τεποζιτο.

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 8:51 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
GolfRS
 
Εγγραφή: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 834




kalamaris έγραψε:
Nα παραδεχτώ τι?Εσυ μιλας με χαρτια και θεωριες,εγω το λεω βαση πολλων που εχουν δοκιμασει κατι Nos octane super duper και λένε οτι με ενα μπουκαλακι σε ενα ντεποζιτο δεν ειδαν καμια διαφορα και κλαιγανε τα λεφτα τους... Confused Confused

Ισως με 2-3 να βλεπανε κατι,αλλα ποιος δινει 30+ ευρω σε ενα ντεποζιτο για να δει διαφορα?


Θα συμφωνήσω με τον kalamaris.

Test που έχουν γίνει έδειξαν ότι για άνοδο 2 και 3 μονάδων οκτανίων σε pump gas χρειάστηκε ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ ποσότητα "βελτιωτικού" απο αυτήν που προτείνει ο κατασκευαστής στήν συσκευασία του...

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 8:56 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
steve
 
Εγγραφή: 01 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2887
Τόπος: Lutraki Korinthias




Η τολουολη εχει ~2Ε το κιλο.
Σε δοκιμες μου, αναλογια ~40% Shocked ριχνει τα CF περιπου 5 μοναδες (με το μαμα SMIC).

_________________
"ΠΑΤΕΝΤΙΑΡΙΚΟ" OCTAVIA 4x4 COMBI
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μεθοδος για νερωμενη βενζινη ;
Αρχική σελίδα -> Γενικά θέματα
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 54 από 84  
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 82, 83, 84  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin