Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες -> Μετατροπή απο βενζίνη σε diesel Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 27, 2013 10:27 am Απάντηση με Συμπερίληψη
tomk5
 
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 73




manosc4 έγραψε:
Θα προβώ σε αυτήν την μετατροπή διοτι επρόκειτο να διανυω
26,000 χιλ/χρονο μονο για την δουλεια μου, και απο την άλλη δε μου το παιρνουν το αυτοκινητο εκτος αν το δωσω 3,000 Ε το πολυ!!!!
Εχω ηδη 150,000 χιλ και το αυτοκινητο ειναι φθαρμένο μηχανικά. πχ τωρα χρειάζεται φλάτζα στο καπακι. Οπότε αν το βαλω υγραεριο δε θα αντέξει για πολυ νομιζω.

Οταν λέτε άκρα τι ακριβώς εννοείτε?

Ισως να χρειαστουν οντως και ημιαξόνια, διοτι ειδα πως οι κωδικοι απο της βενζινης και του Diesel δεν ειναι ιδιοι. Σασμαν σιγουρα!!! Και τεπόζιτο θα αλλάξω μιας και δεν ειναι τιποτα ζορικο.

Η καλωδίωση θα αλλαχτεί μεχρι και τον εγκέφαλο. Αυτη που πάει μέσα θα παραμείνει η ίδια. Γιατι το λεω αυτο... Στο καντράν απο το δικό μου με την Βενζίνη έχει ήδη το λαμπάκι της προθέρμανσης. Βεβαια δεν ανάβει αλλά αν μπει ο εγκέφαλος του πετρελαίου λογικά θα ανάψει.
Οι εταιρειες γενικα εχω ακουσει πως κανουν οσο το δυνατον περισσοτερα κομματια ιδια για να ταιριαζουν σε πολλα αυτοκίνητα της ιδιας μαρκας για να μειωσουν το κοστος παραγωγής.

Το βετιλατερ ειναι ακριβως το ιδιο απ οτι ειδα στα manual εκτος ομως απο το μοτερ τους. Δλδ στη βενζινη πχ εχει 1600W ενω στο diesel 2500W.( οι τιμες ειναι ενδεικτικές.) ΑΠλα θα πρεπει να βάλω και το Intercooler που μπαινει ακριβως διπλα του βετιλατερ. Σε μενα εχει ηδη το καλουπι για το που πρεπει να κοψεις το πλαστικο για την τοποθετηση του intercooler.

Αυτο που με προβληματίζει ειναι το immobilazer. Με πιο κλειδι θα ξεκλειδώνει το αυτοκινητο και με πιο θα παιρνει 'μπρος'.
Απ οτι έχω δει στο manual του αυτοκινητου, υπάρχει ένας δέκτης πισω απο την κλειδαρια του τιμονιου. Ευχομαι πως αν αλλάξω αυτον με αυτού του πετρελαίου να δουλεψει. Και απλά αλλάζω την πλακέτα του κλειδιου μου μονο, χωρις να αλλάξω κλειδι και κλειδαριες( αν και εχει μονο 2, πορτας οδηγου και τιμονιου).


Αερόσακοι δε νομιζω να χρειαστουν αλλαγή.Αν και θα προτιμήσω τρακαρισμένο αυτοκίνητο με βγαλμένους αερόσακους για να ειναι πολύ πιο φθηνό. Δλδ αν τρακαρει καποιος και πρεπει να βαλει αερόσακους ιθα πρεπει να παρει και τον εγκέφαλο απο το άλλο το αμάξι? Το ιδιο νομιζω πως ισχύει και για το ABS. Δε θα αλλαχτεί. Νομίζω πως ειναι θέμα ηλεκτρολόγου ολα αυτά, αν και σκεφτομαι να αγοράσω ενα διαγνωστικό lexia για το citroen και να το επιχειρήσω μόνος μου οτι και αν κάνω. Αν βεβαια δε καταφέρω κατι το παώ οπως ειναι στον ηλεκτρολόγο.

Η κάθε βοήθεια, αποψη και γνώμη ειναι δεκτή!!!

τώρα βέβαια αυτές οι συζητήσεις είναι όλες υποθετικές.. νομίζω ότι σε συμφέρει να σκοτώσεις το δικό σου κ να πάρεις ένα μεταχειρισμένο ντίζελ χωρίς παντρέματα και που θα έχει αξία μεταπώλησης. Αλλά αν θες κ βρίσκεις μονόδρομο να κάνεις το δικό σου μία τέτοια μετατροπή τότε συμβουλέψου τον μηχανικό σου, καθίστε κάτω και γράψτε τα πάντα να δεις αν σε συμφέρει.
Από δική μου άποψη έτσι όπως τα έχω στο μυαλό μου γιατί έκανα μία μετατροπή απο 1,4 σε 1,8 βενζίνη πάντα δεν συμφέρει με την καμία. Χίλιες φορές να το σκότωνα κ να έπαιρνα ένα ατόφιο 1,8.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 11, 2013 12:21 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Lalakis
 
Εγγραφή: 28 Απρ 2011
Δημοσιεύσεις: 41




Αφου σου εχει καρφωθει η ιδεα και το εχεις παρει αποφαση τοτε τι ρωτας?
Σου ειπαμε πιθανα θεματα και προβληματα που μπορει να αντιμετωπισεις. Επεισεις σου ειπα οτι οικονομικα δε σε συμφαιρει και εσυ εκει επιμενεις.
Καλη τυχη και ενημερψσε μας για το τελικο κοστος να δουμε αν αξιζε τελικα.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 12, 2013 10:16 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Vaso Pavloy
 
Εγγραφή: 14 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 61




No compensa, por supuesto, no compensa

_________________
http://www.facebook.com/maroudia.creation
http://www.facebook.com/msdina.yourenglishteacher
(SUV Mazda CX-7, 2.300 cc, 260 hp, 4x4)
===============================
Μπορεί το χαράτσι να πονάει μια - δυο φορές, αλλά το αμάξι το χαίρομαι κάθε μέρα.....
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μετατροπή απο βενζίνη σε diesel
Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 2 από 2  
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin