Αρχική σελίδα -> Αγώνες -> 2ος Αγώνας TOYO TIRES GTCC: 11 Mαϊου 2008 Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 3:41 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
pitsirikos
 
Εγγραφή: 17 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 1838
Τόπος: ελλας-αθήνα




Φιλε biofotos φανταζομαι πως γνωριζεις οτι το μονο μαμα αυτοκινητο που ετρεξε εκει μεσα ηταν το lanos το οποιο και εφυγε με την ελπα...

Σε αυτους τους αγωνες ειναι προφανες οτι οτιδηποτε κανεις ειναι για να δεις το αυτοκινητο σου εν συγκρισει ολων σε χρονο... οι κατηγοριες ειναι προφανως ακυρες...
Και η φυσιογνωμια της πιστας ειναι τετοια που δε σε αφηνει να αναπτυξεις ταχυτητα πανω απο ενα σημειο, ειτε εχεις αυτοκινητο κατηγοριας H ειτε Α ειτε S κτλ...
Ετσι αν εχεις καταφερει να στησεις τελεια ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο με ικανοποιητικη δυναμη μπορει να κανει ανετα πολυ καλο χρονο στον ανταγωνισμο...

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 3:44 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
RXjim
 
Εγγραφή: 12 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 4941
Τόπος: Γλυφαδα Ονομα: Δημητρης - Car: MAZDA RX8.




Kαι καλα θελεις να πεις οτι για να κανεις κατω απο λεπτο με το smart Rolling Eyes ....ειναι ευκολο Question δεν πρεπει να το κατεχεις Question Wink


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την RXjim στις Δευ Μάϊ 12, 2008 4:00 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 3:59 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
biofotos
 
Εγγραφή: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 60
Τόπος: Μαρούσι




Το ότι οι "αγώνες" δεν γίνονται με "μαμά" αυτοκίνητα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο και δε νομίζω κάποιος από τους συμμετέχοντες να έχει αυταπάτες. Σίγουρα, παράγοντες όπως διαφορικά, γραναζώματα σασμάν, εκκεντροφόροι, πιέσεις σε turbo και μικρο-υπερκυβισμοί είναι αδύνατο να ελεγχθούν.
Αν όμως εγώ δηλώσω 1000άρης και έχω βάλει δίλιτρο και το παίζω σε όλους χεράς, πως θα αισθάνονται οι υπόλοιποι ; Τουλάχιστον οι κυβισμοί των κινητήρων που είναι το μόνο κριτήριο κατάταξης μπορούν να ελέγχονται αν όχι από την οργάνωση από τους υπόλοιπους συναγωνιζόμενους.

Επαναλαμβάνω ότι σαφώς και η οδηγική ικανότητα δεν παραβλέπεται. Δεν προσπαθώ να πω ότι εγώ είμαι χεράς και αδικημένος αλλά πιστεύω ότι τόσο καιρό πια το κακό έχει παραγίνει. Για παράδειγμα, στα Μέγαρα τα νίτρα δίνουν και παίρνουν και όλοι κάνουν ότι δεν ξέρουν τίποτα. μετά καμαρώνουν στο φακό για το κυπελλάκι τους σα γύφτικα σκερπάνια...

_________________
Χιλιάρι, χιλιάρι αλλά με μια τουρμπίνα ΝΑ με το ζμπάθιο !!!
www.yarisclub.gr
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 4:03 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
RXjim
 
Εγγραφή: 12 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 4941
Τόπος: Γλυφαδα Ονομα: Δημητρης - Car: MAZDA RX8.




Γιατι ψαχνουν να δουνε αν τουλαχιστων εχουν μεσα στο καπο το μοτερ που δηλωνουν.κανε καταγγελια για καποιον αν νομιζεις οτι κοροιδευει την κατηγορια που τρεχει............

Ενα μεγαλο μπραβο στα δικα μας παιδια που και ηθος εχουν και χερια Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 4:13 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
biofotos
 
Εγγραφή: 09 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 60
Τόπος: Μαρούσι




Με το Γιάννη το Φλώρο GTC fun που συζητούσαμε το θέμα χτες, είχε κι αυτός την ίδια άποψη μ' εμένα. Ο Γιάννης είναι οδηγάρα παρεπιπτόντως αφού με ένα τίμιο αμάξι κάνει χρόνους αξιοζήλευτους. Γιατι δε λέω τίποτα για το Γιάννη ή τον Νέστωρα (τα υπόλοιπα παιδιά δεν τα ξέρω) αν υποθέσουμε ότι τα έχω με όλους τους γρήγορους; Wink

Όσον αφορά τις μεμονωμένες καταγγελίες έχει κανένας την ψευδαίσθηση ότι θα έχουν κάποια τύχη; εδώ για θέματα σοβαρότερα (ασφάλειας) γίνεται χαμός...

_________________
Χιλιάρι, χιλιάρι αλλά με μια τουρμπίνα ΝΑ με το ζμπάθιο !!!
www.yarisclub.gr
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 5:15 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
RXjim
 
Εγγραφή: 12 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 4941
Τόπος: Γλυφαδα Ονομα: Δημητρης - Car: MAZDA RX8.




Aπλα αν εχει αλλο μοτερ απο αυτο που δηλωνει θα αλλαξει κατηγορια...τωρα φιλε μου δυστηχως μεσα σε μια κατηγορια θα βρεις γι παραδειγμα το τερας typeR ....evo ...impreza....και διπλα το μαμα η πρωτο σταδιο Rolling Eyes ...που σαν αμαξι δεν εχει καμια τυχη Rolling Eyes ....αλλα τρεχει Wink
Δεν θελω να υποστηριξω κατι Cool ....γιατι αυτα που ειναι φoρτωμενα εχουν απο πισω μαγαζια που τα χωνουν...οπως π.χ auto ergonomics
Iσως και αυτος να ειναι ενας λογος που δεν τρεχουν πολλα παιδια που δεν στερουνται ικανοτητων ........αλλα ευρω να φτιαξουν το καμαρι τους για να το στησουν διπλα στο [οτι εχει ο καταλογος] Wink Wink
Απλα τα λαθοι ειναι παρα πολλα Rolling Eyes και τελικα δεν ξερω αν αξιζει για τον απλο ανθρωπο που δεν κανει διαφημηση ......
Ισως το να πηγαινει στα μεγαρα μονος του να ειναι καλητερα..... Rolling Eyes

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 5:51 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
STELIX
 
Εγγραφή: 11 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 1602




Συγχαρητηρια σε ολους οσους ετρεξαν. Δεν ξερω για τα αλλα αυτοκινητα αλλα επειδη στα σμαρτ εχω κανει διατριβη σχεδον τα 0.56-0.57 μπορουν να γινουν με roadster μονο με προγραμμα στα 100 αλογα. Το συγκεκριμενο αν και δεν ειναι στο δικο μου κλαμπ το υποστηριζω γιατι ο οδηγος του εχει ταλεντο και πολυ καλο στησιμο. Στην καλυτερη να ειναι 130-140 αλογα απο 700αρι μοτερ. Για τα κιλα του ειναι παρα πολλα. Roadster στα 122 εχει βγαλει 17.5 κιλα ροπη. Υπεραρκετα για πιστα και για δρομο. Αν εχεις και καλο στησιμο και χερια γιατι να μην κανεις χρονο. Το συγκεκριμενο φοραγε 17αρες μπρος-πισω με αποστατες και toyo 888. Εχει και πολυ καλες αναρτησεις και οδηγο οποτε γιατι να μην κανει χρονο;

_________________
121ps+ 17.2 kgm@ 1.2bar 4th gear without methanol
1.6 bar with methanol?
Τωρα ειναι by far ποιο αποδοτικο
Νατα νατα τα σφυρηλατα τα πιστονακια
http://rt-dynamics.com/eshop/photos/FOTOS%20021.jpg

最高の馬力
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 6:14 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
RXjim
 
Εγγραφή: 12 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 4941
Τόπος: Γλυφαδα Ονομα: Δημητρης - Car: MAZDA RX8.




STELIX έγραψε:
Εχει και πολυ καλες αναρτησεις και οδηγο οποτε γιατι να μην κανει χρονο;


Δεν ειπε κανεις γιατι εκανε αυτο τον χρονο............... Wink Wink Laughing

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 6:17 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
RXjim
 
Εγγραφή: 12 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 4941
Τόπος: Γλυφαδα Ονομα: Δημητρης - Car: MAZDA RX8.







Laughing Laughing Laughing GTC fun GTC fun GTC fun GTC fun GTC fun

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 6:23 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
REDRS
 
Εγγραφή: 11 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 955
Τόπος: Πειραιάς & όπου έχει θάλασσα




RXjim έγραψε:
Iσως και αυτος να ειναι ενας λογος που δεν τρεχουν πολλα παιδια που δεν στερουνται ικανοτητων ........αλλα ευρω να φτιαξουν το καμαρι τους για να το στησουν διπλα στο [οτι εχει ο καταλογος] Wink Wink


Απο παλια η ιδια κατασταση στα μηχανοκινητα δυστηχως,ειμαστε πολυ πισω..


RXjim έγραψε:
Ισως το να πηγαινει στα μεγαρα μονος του να ειναι καλητερα..... Rolling Eyes


Για την παρτυ μας,η και με παρεα Wink

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 7:10 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
RXjim
 
Εγγραφή: 12 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 4941
Τόπος: Γλυφαδα Ονομα: Δημητρης - Car: MAZDA RX8.




dimitris redoumis έγραψε:
RXjim έγραψε:
Iσως και αυτος να ειναι ενας λογος που δεν τρεχουν πολλα παιδια που δεν στερουνται ικανοτητων ........αλλα ευρω να φτιαξουν το καμαρι τους για να το στησουν διπλα στο [οτι εχει ο καταλογος] Wink Wink


Απο παλια η ιδια κατασταση στα μηχανοκινητα δυστηχως,ειμαστε πολυ πισω..


RXjim έγραψε:
Ισως το να πηγαινει στα μεγαρα μονος του να ειναι καλητερα..... Rolling Eyes


Για την παρτυ μας,η και με παρεα Wink


To ξερω και εγω τα εχω παρει πολλες φορες με την κατασταση στα events ενας βασικος λογος που δεν τρεχω....αστα παιρνει πολυ συζητηση Laughing Laughing

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 7:25 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
pitsirikos
 
Εγγραφή: 17 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 1838
Τόπος: ελλας-αθήνα




Αντε να προωθηθει το μεγαρα track-day gtc... αφου ψηνεται ο κοσμακης...


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την pitsirikos στις Δευ Μάϊ 12, 2008 7:32 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 7:27 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
RXjim
 
Εγγραφή: 12 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 4941
Τόπος: Γλυφαδα Ονομα: Δημητρης - Car: MAZDA RX8.




pitsirikos έγραψε:
Αντε να προωθηθει το μεφαρα track-day gtc... αφου ψηνεται ο κοσμακης...


Nα κανονισουμε παρεα να παμε να παιξουμε Wink εγω ειμαι μεσα Wink

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 7:40 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Sisifos
 
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 195




Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες του GTC που για άλλη μια φορά έγραψαν ;->
Δε θα αναφέρω κάποιος συγκεκριμένα γιατί θα αδικήσω κάποιον άλλο, οπότε απλά μπράβο σε όλους!
Με μερικούς μπόρεσα να τα πω και απο κοντά αν και ομολογώ που χάρηκα περισσότερο που είδα το νέο μέλος της boubo-οικογένειας (και δεν αναφέρομαι στο cupra).
Μπράβο λοιπόν και στη κερκίδα του GTC και μακάρι να είναι ακόμα μεγαλύτερη στον επόμενο αγώνα!


Όσο για τα υπόλοιπα γραφόμενα περι οργάνωσης θα αναφερθώ σε μερικά θέματα για τα οποία έχω άμεση γνώση.

1. Θέματα ασφαλείας. Έχετε όλοι δίκιο. Πραγματικά το video με τον Αργύρη που πετυχαίνει αμάξια που ξεκινάνε warm up είναι απλά ανατριχιαστικό (και ευχαριστώ στον Τάσο που το είχε αλλά και το σήκωσε). Ευτυχώς ήμασταν όλοι τυχεροί. Θα πρέπει και να δούμε τι έγινε εκεί αλλά και να φροντίσουμε να μην ξαναγίνει. Σε τέτοια θέματα δεν επιτρέπονται λάθη και σίγουρα όχι τέτοια παιδαριώδη λάθη, ειδικά μετά απο τόσους αγώνες.

2. Χωροταξία. Ανέφερε ο φίλος ΘΜ 106 ότι δεν τον αφήσαμε να αφήσει το συνοδευτικό αμάξι κάτω. Έχει δικιο, έτσι ακριβώς έγινε και ήμουν εγώ που δεν τον άφησα να το αφήσει κάτω. Δυστυχώς οι Αφίδνες είναι τρομερά περιορισμένες χωροταξικά και όποιος νομίζει ότι μπορεί να παρκάρει 140-150 αμάξια εκει μέσα μαζί με τα συνοδευτικά τους, ας έρθει να μας δείξει το πως. Καταλαβαίνω πως μέσα στο αμάξι μπορεί να έχει απαραίτητα πράγματα όπως ο συγκεκριμένος μου είπε πως είχε διαφορετικά λάστιχα για την περίπτωση που έβρεχε αλλά πραγματικά το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να τον αφήσουμε να μπει μέσα, να ξεφορτώσει, και να βγάλει έξω πάλι το συνοδευτικό αμάξι. Όσο για το ότι υποστήριζε δύο αμάξια σε διαφορετικά parking (ένα πάνω, ένα κάτω), μου ανέφερε ότι ήταν ομάδα αλλά δεν κατάλαβα ότι είχαν κοινά πράγματα που θα έπρεπε να ανεβοκατεβάζουν. Αν είχε γίνει αυτό θα κοιτάζαμε που χώραγε να κατεβάσει και το άλλο όπως έγινε και με το Smart που πήγε στην τέντα του Αρβανιτάκη αλλά και το S3 απο την Κατερίνη που ανέβηκε απο το κάτω στο πάνω parking.
Όπως και να έχει, το θέμα χωροταξία και το παρκάρισμα των αμαξιών είτε ανα club, είτε ανα κατηγορία είναι κάτι που συζητείται απο την Οργάνωση με την κάθε λύση να έχει και τα υπερ και τα κατά της.
Και κάτι τελευταίο φίλε ΘΜ106. Όχι, την οργάνωση ΔΕΝ την ενδιαφέρει να μαζέψει όσες συμμετοχές και η Ριτσώνα. Αν ο αγώνας είναι καλός και καταφέρει να τις μαζεύει, μπράβο του, αλλά η αύξηση των συμμετοχών δεν είναι αυτοσκοπός. Ίσα ίσα που μας δημιουργεί περισσότερα προβλήματα.

3. Κατηγορίες και δυναμικότητα αμαξιών. Να διευκρινιστεί πως οποιαδήποτε συζήτηση σχετικά με τις κατηγορίες είναι δεκτή αλλά αλλαγές γίνονται μόνο στις αρχές του έτους. Σχετικά με το σπάσιμο της S σε S1+S2 υπήρξε μια τέτοια πρόταση πριν τους αγώνες του 2008 η οποία καταψηφίστηκε.
Όσο για την δυναμικότητα των αμαξιών, επαναλαμβάνω για ακόμα μια φορά κάτι που όλοι όσοι έχουμε ασχοληθεί με το GTCC το γνωρίζουμε.
Ναι, οι κατηγορίες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή δεν είναι δίκαιες. Είναι απλά οι λιγότερο άδικες. Όποιος μπορεί να προτείνει κάποια άλλη κατηγοριοποίηση, αυστηρά προδιαγεγραμμένη αλλά και εφαρμόσιμη, είναι καλοδεχούμενος γιατί πραγματικά θα μας γλιτώσει απο πολλούς πονοκεφάλους. Το μόνο που έχω σκεφτεί ότι θα μπορούσε να γίνει είναι δυναμομέτρηση και ζύγιση και κατηγορίες με bhp/Kg αλλά εκτός του ότι δεν είναι εφαρμόσιμη γιατί θα απαιτούσε Park Ferme για τουλάχιστον 2-3 μέρες, πάλι δεν είναι δίκαιη καθώς ποτέ δεν ξέρουμε αν κάποιος μετρηθεί με άλλη πίεση και ανεβάσει πίεση την ώρα του αγώνα.
Δυστυχώς και ευτυχώς οι κατηγορίες είναι αυτές που έχουμε με βάση τα κυβικά. Επαναλαμβάνω ότι δεν είναι δίκαιες αλλά είναι οι λιγότερο άδικες.

Ας μη ξεχνάμε πως το GTCC γίνεται από τα Clubs για τα Clubs. Οποιοσδήποτε θεωρεί ότι είναι κάτι τόσο απλό είναι καλοδεχούμενος να έρθει στον επόμενο αγώνα να τα ζήσει απο μέσα. Είμαι σίγουρος ότι ο Argir θα χαρεί να έχει επιπλέον άτομα να τον βοηθάνε απο το GTC ;->

_________________

Everyone has the right to be stupid, some just abuse the privilege...
Hellenic Racing Automobile Club of Owners and Friends of Seat Ibiza
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 12, 2008 8:23 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
ΘΜ106
 
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 68
Τόπος: Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ




Καλησπέρα στον Σύσιφο και από εμένα!Δυο πραγματάκια θα πω μόνο και δεν θα ασχοληθώ ξανά με το θέμα!
1ον)Εκεί κάτω στην έξοδο της πίστας που έκατσα,δίπλα με τον φίλο μου τον Κώστα (Αρβανιτάκη), ύπήρχε άπλετος χώρος για τουλάχιστον άλλα 10 Ford Transit σαν το δικό μου.Που θέλω να καταλλήξω?Αν κατά την διάρκεια υποβολής των συμμετοχών δηλώνει ένας εκπρόσωπος από κάθε club ότι θα υπάρχει και ένα αμάξι υποστήριξης για όλο το club,καλό είναι να υπάρχει και αυτή η πρόβλεψη!Εγώ το φορτηγό μου το φορτώνω για εμένα και όλο το gtc! Kαι είναι άπειρες οι φορές που έχω βοηθήσει και άλλους αγωνιζόμενους από άλλα club που ούτε τους ξέρω στην τελική,οκ?Ας με διαψεύσει κάποιος αν λέω ψέματα!
2ον) Αν όπως λες οι πολλές συμμετοχές σας δημιουργούν προβλήματα,τότε θα λάβουμε τα μέτρα μας και εμείς αντίστοιχα!
Αν δεν μπορείτε να χειριστείτε τέτοιου μεγέθους καταστάσεις,μην τις κάνετε καθόλου τότε!Ούτε εμείς φταίμε να σπάμε τα νεύρα μας πρωί-πρωί,ούτε και ο κόσμος που έρχεται να παρακολουθήσει!
End of the story . _

_________________
Peugeot 106 Rallye 16V
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
2ος Αγώνας TOYO TIRES GTCC: 11 Mαϊου 2008
Αρχική σελίδα -> Αγώνες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 4 από 6  
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin