Αρχική σελίδα -> Turbo - Compressors -> Πτώση πίεσης
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
Πτώση πίεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 12:31 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
nikolas_than
 
Εγγραφή: 13 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 66




Καλησπέρα παιδιά!

Έχω ένα audi a3 1.6 και του έβαλα ένα μοτέρ 1,8Τ απο VW Golf, κωδικός AUM 150ps..
Έβαλα revo προγραμμα στα 200 άλογα. Δουλεύει καπου 1.5 over.. Το πρόβλημα είναι ότι αν κάνω πάτημα με 4η - 5η μετα απο λιγο πευτει ξαφνικά η πίεση στο 0.5... Σαν να μην έχω προγραμμα... Αν σβήσω το αμάξι και το ξανα βάλω μπροστά η πίεση ανεβαίνει πάλι... Τι μπορεί να φταίει???
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Re: Πτώση πίεσης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 12:57 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
vassilis 20vt
 
Εγγραφή: 08 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 875




nikolas_than έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά!

Έχω ένα audi a3 1.6 και του έβαλα ένα μοτέρ 1,8Τ απο VW Golf, κωδικός AUM 150ps..
Έβαλα revo προγραμμα στα 200 άλογα. Δουλεύει καπου 1.5 over.. Το πρόβλημα είναι ότι αν κάνω πάτημα με 4η - 5η μετα απο λιγο πευτει ξαφνικά η πίεση στο 0.5... Σαν να μην έχω προγραμμα... Αν σβήσω το αμάξι και το ξανα βάλω μπροστά η πίεση ανεβαίνει πάλι... Τι μπορεί να φταίει???

Fmic εχεις βαλει? Απο εκει συνηθως τα revo πεφτουν σε safe mode.
Πηγαινε να σου κατεβασουν και τις ρυθμισεις.

_________________
Internet ended
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 1:02 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
nikolas_than
 
Εγγραφή: 13 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 66




δεν εχω βάλει. και μου είπε ο προγραμματιστής οτι έχει μεγάλη θερμοκρασία αέρα εισαγωγής... Μήπως φταίει το ότι έχω τον προφυλακτήρα του 1,6 και δεν παει ο επιθυμητός αέρας στο ic?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 2:52 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
giannhsdelta
 
Εγγραφή: 21 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 206




nikolas_than έγραψε:
δεν εχω βάλει. και μου είπε ο προγραμματιστής οτι έχει μεγάλη θερμοκρασία αέρα εισαγωγής... Μήπως φταίει το ότι έχω τον προφυλακτήρα του 1,6 και δεν παει ο επιθυμητός αέρας στο ic?
O προφυλακτήρας του 1.6 θέλει κόψιμο εδώ (κάτω από το προβολάκι) για να πηγαίνει αέρας στο μαμά το SMIC. Πιστεύω πως το ίδιο πρέπει να είναι και με το audi.

_________________

Seat Toledo 20vt GT2871R XX Exelixis S/W
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 5:51 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
kostisCUP
 
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 377




φιλε εχω την εντυπωση οτι ετσι πως ειναι ο μανισιος προφυλακτηρας σου δεν εχει καθολου εισοδο αερα για το κουλερ.το εχεις τσεκαρει ?αν δεν παιρνει αερα το κουλερ γ@μησετ@ Confused ..για αυτο θα ανεβαζει τρελες θερμοκρασιες και θα σε ριχνει σε safe mode.ψαξε βρες μεταχειρω κανενα προφυλακτηρα απο α3 20vt ποσο να εχει θα βρεις.τα 150 αρια και 180 αρια α3 εχουν το ιντερκουλερ στο πλαι οπως εσυ και δεν θα εχεις προβλημα θα κουμπωσει σαν μαμα λογικα. Wink
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 5:54 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
kostisCUP
 
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 377




και απο s3 πρεπει να ταιριαζει λογικα...
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 8:22 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
nikolas_than
 
Εγγραφή: 13 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 66




Οκ παιδιά ευχαριστώ πολύ!!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 01, 2010 7:58 am Απάντηση με Συμπερίληψη
plut
 
Εγγραφή: 31 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 197




Βάλε fmic και άσε τους προφυλακτήρες.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Σεπ 04, 2010 9:01 am Απάντηση με Συμπερίληψη
michpan
 
Εγγραφή: 23 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Αργυρούπολη, Αθήνα




Πέφτει σε safe mode λόγω πίεσης (overboost condition). Πρέπει να πας να σου ρίξουν λίγο το over στο 1.2 bar το πολύ μέχρι να δεις τι θα κάνεις με την ψύξη του αέρα.. Κι εγώ σου προτείνω fmic, τα smic στα audi δουλεύουν μόνο Δεκέμβρη-Γενάρη, μετά είναι να σαν να μην υπάρχουν..


Μιχάλης

_________________
-- A4 B7 1.8T+GT2x+carbonio+milltek exhaust
+ APR fmic+neuspeed xtreme tip+bilstein/h&r
+ Hofele bumper+votex rear spoiler/diffuser
+ DTM skirts+RS4 pedals+carbon mirrors
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Πτώση πίεσης
Αρχική σελίδα -> Turbo - Compressors
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 1 από 1  

  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin