Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες -> ESP-τσεκ κινητηρα! Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
ESP-τσεκ κινητηρα!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 28, 2012 4:17 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
sakasgolf
 
Εγγραφή: 01 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: thessaloniki




Καλησπερα στο φορουμ!Εχω ενα golf mk4 gti και ειχα να το κουνησω 2-3 βδομαδες(ουτε μπροστα δεν εβαζα)ε και χθες το βραδυ ειπα να το κουνισω γτ δε πηγαινε αλλο ειχε αλλαξει το χρωμα του απο τη βρωμα........βαζω λοιπον μπροστα και βλεπω αναμενα το ESP και το τσεκ της μηχανης σβηνω και ξαναβαζω παλι τα ιδια το κουναω παω το πλενω παλι μετα οταν ηταν να φυγω εμεναν αφτα αναμενα......κανω μερικες βολτες μπασ και αλλα και παλι τπτ.......μετα ξεφυσονω τον MAF και τον ξαναβαζω παταω το ESP και αναβοσβηνει κανονικα μετα απο μισο λεπτο παλι τα ιδια αναψε και εμεινε αναμενο......τι λετε να ειναι ετσι οπως το βλεπω εγω λεω οτι μαλλον ειμαι για MAF αλλα δεν ειμαι και σιγουρος εχει σημβει το ιδιο σε καποιον????
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 28, 2012 6:45 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TASOS_1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 11 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2017
Τόπος: Αθήνα-Ηλιούπολη




Το καλύτερο θα ήταν να διαβάσεις τα καταγεγραμμένα σφάλματα με ένα vag-com ... και να τα σβήσεις με αυτό , για να δείς άν επανέλθουν.

Βέβαια το πιθανότερο είναι να ανιχνεύει πτώση τάσης από πεσμένη μπαταρία , αν πρίν την ακινησία δέν είχες κάποιο θέμα.

_________________

GOLF V GTI [s]S3 setup 350 PS[/s] Overloaded
Πλέον Μαμμά με πρόγραμμα για 95άρα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 28, 2012 6:55 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
sakasgolf
 
Εγγραφή: 01 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: thessaloniki




πριν ολα δουλεβαν μια χαρα χθες μου τα εκανε ολα αφτα....Παιζει δλδ ολα να ειναι απο την ακινησια και την πτωση τασης?αν το δω με vag-com θα λεει αν ειναι μαζας αερος η απο πτωση τασης?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 28, 2012 8:56 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
giannhsdelta
 
Εγγραφή: 21 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 206




sakasgolf έγραψε:
πριν ολα δουλεβαν μια χαρα χθες μου τα εκανε ολα αφτα....Παιζει δλδ ολα να ειναι απο την ακινησια και την πτωση τασης?αν το δω με vag-com θα λεει αν ειναι μαζας αερος η απο πτωση τασης?
Μόνο το ESP σου έμεινε αναμένο στο τέλος?

_________________

Seat Toledo 20vt GT2871R XX Exelixis S/W
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 28, 2012 9:05 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
sakasgolf
 
Εγγραφή: 01 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: thessaloniki




στην αρχη ναι αλλα μετα απο 100 περιπου χιλιομετρα δλδ την πρςτη φορα ποθ το εσβησα το αμαξι και το ξαναναψα αναψε και το τσεκ του κινητηρα και εμεινε....
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 28, 2012 10:15 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
kostisCUP
 
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 377




στο πολο μου εκανε νουμερα με την αντλια υδραυλικου δεν ειχα τιμονι καθολου υποβοηθηση,αναβε το λαμπακι για τα λαστιχα και toy esp και επαιζαν τα φωτα τα παραθυρα κολλουσαν διαφορα....

τελικα την επομενη μερα το εψαξα και ειχε πτωση τασης και εφταιγε το κοντο καλωδιο γειωσης που παει απο τη μπαταρια στο θολο!!! new_rolleyes VW

ειχαν στειλει εντολη για αντικατασταση απο το εργοστασιο

τωρα ολα οκ.

αλλα θελω να καταληξω οτι λαμπακι μηχανης ΔΕΝ ειχα καθολου new_scratch

σε πρωτη φαση πηγαινε σε κανενα ηλεκτρολογο να τσεκαρει δυναμο,μπαταρια και ας τη φορτισει και λιγο 2-3 βδομαδες ειναι αρκετες για να τα φτυσει
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 28, 2012 10:29 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
sakasgolf
 
Εγγραφή: 01 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: thessaloniki




παιδια πριν απο λιγο το εβαλα σε ενα διαγνωστικο οχι το vag-com και εδεικσε μετριτης μαζας αερος.....το σβησαμε και μετα παλι το εβγαλε και μετα παλι απο μερικα χιλιομετρα αφου εσβηασα το αμαξι και το εβαλα παλι μπροστα αναψε και της μηχανης ενω δεν ηταν αναμενο γτ το ειχαμε σβησει μαζι με το λαμπακι του esp........πως τα εβγαλε ολα αυτα ακουνιτο ομως το αμαξι?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 11:41 am Απάντηση με Συμπερίληψη
tammy
 
Εγγραφή: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 26




το vcds που χρησιμοποιησες ειναι το vag-com .

ο μαφ τα παιζει γενικα χωρις ιδιαιτερο λογο .
ειναι απο τα ευαισθητα σημεια του αμαξιου.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 11:45 am Απάντηση με Συμπερίληψη
sakasgolf
 
Εγγραφή: 01 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: thessaloniki




δε χρησημοποιησα το VCDS ηταν ενα φορητο μηχανημα το οποιο εκανε για ολα τα αυτοκινητα και ολα τα μοντελα.......
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 30, 2012 10:06 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
sarrak
 
Εγγραφή: 04 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 97
Τόπος: kalamata




μην το παιδευεις πολυ.μετρητης μαζας αερα ειναι.η βλαβη ειναι χαρακτηριστικη.και θα εχεις και ακαφτες τωρα.

_________________
suzuki swift gti
skoda fabia
skoda octavia 1.8t
audi s3
mitsubishi evo ix
leon cupra II.............
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 30, 2012 11:42 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
sakasgolf
 
Εγγραφή: 01 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: thessaloniki




Ναι και εγω αυτο λεω μου εκαψε παρα πολυ τορα που πηγα στο χωριο.....θα τον ξεφυσοσω γτ τορα δεν εχω να δωσω 180.....Υπαρχει καποια συγκεκριμενη μαρκα μετρητη ο οποιος ειναι πιο ανθεκτικος?η να παω στον μαμα της bosch?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 19, 2012 1:30 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
boyracer
 
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2009
Δημοσιεύσεις: 109
Τόπος: ΑΘΗΝΑ




sakasgolf έγραψε:
Ναι και εγω αυτο λεω μου εκαψε παρα πολυ τορα που πηγα στο χωριο.....θα τον ξεφυσοσω γτ τορα δεν εχω να δωσω 180.....Υπαρχει καποια συγκεκριμενη μαρκα μετρητη ο οποιος ειναι πιο ανθεκτικος?η να παω στον μαμα της bosch?

Μην σκας οντος ειναι maf τα παραπανω οταν καιγετε ο Maf να ξερης οτι πρωτα αναβει το esp και asr γιατι απο εκει γεινετε και ο ελεγχος δυναμης του αυτοκινητου για να μην σπινιαρη-γλειστραη
εμενα μου εχει καψει 3 φορες την πρωτη δεν ηξερα και πληρωσα 180 την δευτερη απλα καθαρισα με electroclean(σπρει επαφων χωρις λαδι)
την τριτη τον λερωσα επειτιδες για να δοκιμασω το ιδιο πραμα(καθαρισμα με electroclean) και οντος δουλεψε μεσα σε 6 ωρες μου εσβησε απο μωνο του πρωτα το asr/esp και μετα απο λιγο το check μετσρησα και με vag com και ολα κομπλε ηταν απλα οταν τον καθαρισεις αφησετον να στεγνωση καλα!!

_________________
ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥΡΜΠΙΖΩ ΟΠΟΥ ΘΕΣ
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 19, 2012 6:49 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
sakasgolf
 
Εγγραφή: 01 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: thessaloniki




boyracer έγραψε:
sakasgolf έγραψε:
Ναι και εγω αυτο λεω μου εκαψε παρα πολυ τορα που πηγα στο χωριο.....θα τον ξεφυσοσω γτ τορα δεν εχω να δωσω 180.....Υπαρχει καποια συγκεκριμενη μαρκα μετρητη ο οποιος ειναι πιο ανθεκτικος?η να παω στον μαμα της bosch?

Μην σκας οντος ειναι maf τα παραπανω οταν καιγετε ο Maf να ξερης οτι πρωτα αναβει το esp και asr γιατι απο εκει γεινετε και ο ελεγχος δυναμης του αυτοκινητου για να μην σπινιαρη-γλειστραη
εμενα μου εχει καψει 3 φορες την πρωτη δεν ηξερα και πληρωσα 180 την δευτερη απλα καθαρισα με electroclean(σπρει επαφων χωρις λαδι)
την τριτη τον λερωσα επειτιδες για να δοκιμασω το ιδιο πραμα(καθαρισμα με electroclean) και οντος δουλεψε μεσα σε 6 ωρες μου εσβησε απο μωνο του πρωτα το asr/esp και μετα απο λιγο το check μετσρησα και με vag com και ολα κομπλε ηταν απλα οταν τον καθαρισεις αφησετον να στεγνωση καλα!!

δλδ να βαλω σπρει επαφων χωρις λαδι στι φησα του μαφ και θα στρωσει?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 19, 2012 7:09 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
boyracer
 
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2009
Δημοσιεύσεις: 109
Τόπος: ΑΘΗΝΑ




sakasgolf έγραψε:
boyracer έγραψε:
sakasgolf έγραψε:
Ναι και εγω αυτο λεω μου εκαψε παρα πολυ τορα που πηγα στο χωριο.....θα τον ξεφυσοσω γτ τορα δεν εχω να δωσω 180.....Υπαρχει καποια συγκεκριμενη μαρκα μετρητη ο οποιος ειναι πιο ανθεκτικος?η να παω στον μαμα της bosch?

Μην σκας οντος ειναι maf τα παραπανω οταν καιγετε ο Maf να ξερης οτι πρωτα αναβει το esp και asr γιατι απο εκει γεινετε και ο ελεγχος δυναμης του αυτοκινητου για να μην σπινιαρη-γλειστραη
εμενα μου εχει καψει 3 φορες την πρωτη δεν ηξερα και πληρωσα 180 την δευτερη απλα καθαρισα με electroclean(σπρει επαφων χωρις λαδι)
την τριτη τον λερωσα επειτιδες για να δοκιμασω το ιδιο πραμα(καθαρισμα με electroclean) και οντος δουλεψε μεσα σε 6 ωρες μου εσβησε απο μωνο του πρωτα το asr/esp και μετα απο λιγο το check μετσρησα και με vag com και ολα κομπλε ηταν απλα οταν τον καθαρισεις αφησετον να στεγνωση καλα!!

δλδ να βαλω σπρει επαφων χωρις λαδι στι φησα του μαφ και θα στρωσει?

Oxι στην φυσα! στον αισθητηρα!! που ειναι μεσα στο case αταν το βγαλεις θα δεις τον αισθητηρα να περνα το case καθετα η σε μια απο τις 2 πλευρες του αισθητηρα θα δεις ενα τετραγωνο ματι αυτο εκει ψεκαζουμε και μετα ψεκασε ολο το σωμα και του case και του αισθητηρα αφησε το να στεγνωση και βαλτο ξανα

_________________
ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥΡΜΠΙΖΩ ΟΠΟΥ ΘΕΣ
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 19, 2012 10:15 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
sakasgolf
 
Εγγραφή: 01 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 155
Τόπος: thessaloniki




φιλε μου σευχαριστω παρα πολυ να εισαι καλα αν κανουμε δουλεια με εσωσες!!!!!!!!!!!


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την sakasgolf στις Κυρ Μάϊ 20, 2012 11:08 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ESP-τσεκ κινητηρα!
Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 1 από 2  
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin