Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες -> Μετατροπή απο βενζίνη σε diesel Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
Μετατροπή απο βενζίνη σε diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 09, 2013 3:59 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
manosc4
 
Εγγραφή: 09 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 5




Καλησπέρα σας,
Μου έχει καρφωθεί η ιδέα να κάνω το αυτοκινητο μου πετρελαιο.
Ειναι ενα citroen C4 2005 1.6. Σκοπέυω να βρω ενα τρακαρισμένο και να κάνω τράμπα όλα όσα χρειάζονται έτσι ώστε να λειτουργεί με πετρέλαιο.

Τι λέτε μπορει να γίνει κάτι τέτοιο;

Το ίδιο μοντελο παραχθηκε και σαν diesel στα 1,6 και 2,0.

Λίγο πολύ νομίζω πως τα μηχανικά μέρη θα κουμπώσουν πάνω στο σασί μου, αυτό που με καίει ειναι τα ηλεκρολογικά. Σαφώς και θα αλλαχτει η πλεξούδα της μηχανής και ο εγκέφαλος αλλά είναι τόσο απλό?

Οι ειδικοί ας με διαφωτίσουν.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 09, 2013 4:18 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
opelcorsa-a
 
Εγγραφή: 03 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 2716
Τόπος: Αρτεμις




Εχεις σκευτει την λυση της υγραεροκινησης;

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 10, 2013 9:01 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Johnaras
 
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1631




αδηλωτο θα το εχεις???
και σε καθε ελεγχο θα τρεμεις να μην καταλαβουν κατι σχετικα ευκολο...
κτεο θα περνας μονο με λαδι...

υγραεριοκινηση η μονη λυση

_________________
Audi Sport Club
www.clubaudi.gr

A6 POWER 1.8 TQ

http://www.obperformance.com/ coming soon .....
Keep distance .... XYZ stopers
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 10, 2013 9:17 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
manosc4
 
Εγγραφή: 09 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 5




Παιδια ας επικεντρωθούμε σε αυτο που ρωτάω για να κάνουμε συζητηση στα μηχανικά και ηλεκτρολογικά μέρη.
Σαφώς και εχω σκεφτεί το υγραέριο, σαφώς επίσης το έχω ψάξει για νομιμοποίηση που γίνεται κανονικά.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 10, 2013 10:37 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
opelcorsa-a
 
Εγγραφή: 03 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 2716
Τόπος: Αρτεμις




Εγω εχω ενα Seat Leon 1.6 του 2004 και πριν μερικους μηνες του εβαλα υγραερειο,το αυτοκινητο δουλευει καλητερα απο την βενζηνη γιατι το αεριο(προς το παρων) δεν νοθευεται και ειναι ποιο καθαρο.Τους μηνες αυτους εχει κανει αποσβεση με την οικονομια.

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 11, 2013 12:15 am Απάντηση με Συμπερίληψη
manosc4
 
Εγγραφή: 09 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 5




Το αυτοκίνητο επειδή εκτος απροόπτου θα το κρατησω άλλα 10 χρόνια,
με την υπάρχουσα μηχανή δε πρόκειται να βγάλει τόσα χιλιόμετρα.
Ενώ με το πετρέλαιο νομίζω θα είναι σίγουρο.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 12, 2013 5:57 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Johnaras
 
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1631




μπορεις να με βοηθησεις με το πως γινετε η αλλαγη καυσιμου?γιατι οταν ειχα ρωτησει πριν λιγο καιρο μου ειχαν πει οτι δεν γινετε....
(εκτος αν γινετε με πλαγιο τροπο)

ευχαριστω

_________________
Audi Sport Club
www.clubaudi.gr

A6 POWER 1.8 TQ

http://www.obperformance.com/ coming soon .....
Keep distance .... XYZ stopers
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 13, 2013 10:52 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
manosc4
 
Εγγραφή: 09 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 5




Να τους πεις να παν να μαμηθουν που δε γίνεται.
Με την αίτηση αλλαγής μηχανής + βεβαιωση απο την επίσημη αντιπροσωπεια οτι το αυτοκίνητο παράχθηκε στο ιδιο μοντελο σε diesel και ποια μηχανικα μέρη θα πρέπει να αλλαχτούν + βεβαιωση απο μηχανολόγο μηχανικό οπου θα αναφέρει αι αυτός τα ίδια.

Τα πας σε μηχανολογικό και ξεκινάς τη διαδικασία.

Μη μένεις στην απάντηση του κάθε υπαλληλίσκου. Πάνε και στον προιστάμενο του τμήματος τεχνικού ελέγχου.

Απο πού είσαι αν επιτρέπεται;
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 14, 2013 12:23 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Johnaras
 
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1631




ευχαριστω πολυ για την απαντηση!

απο χαλκιδικη ειμαι

_________________
Audi Sport Club
www.clubaudi.gr

A6 POWER 1.8 TQ

http://www.obperformance.com/ coming soon .....
Keep distance .... XYZ stopers
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 17, 2013 2:34 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Lalakis
 
Εγγραφή: 28 Απρ 2011
Δημοσιεύσεις: 41




Αν βρεις ενα τρακαρισμενο c4 diesel η μετατροπη θα ειναι ευκολη.
Οτι μερη βγαζεις απο το πετρελαιο θα τα βαζεις στο δικο σου σκαφος.

Μηχανικα, σασμαν-ακρα-ημιαξονια, πλεξουδα, εγκεφαλο, ντεποζιτο-τρομπα, κλειδαριες, καντραν -ταμπλο, ψυγεια, σωληνωσεις.....
Λογικα αβσ κ αεροσακοι θα θελουν κ αυτα τραμπα.

Το αμαξι θα λυθει κ θα δεθει εξολοκληρου (με οτι αυτο συνεπαγετε).
το τρακαρισμενο που θα βρεις θα ειναι ενταξει μηχανικα ωστε να σε βγαλει 10 χρονια ακομα;

Το θεμα ειναι οτι μια τετοια μετατροπη ειναι ασυμφορη οικονομικα.
Αν ειναι να αγορασεις τρακαρισμενο,
να πληρωσεις μαστορα για την τραμπα,
να αγορασεις κ οτι ανταλακτικα θα εχουν ζημια απο το τρακαρισμενο (οπως π.χ. ψυγεια, ακρα, κτλ.)
να χρειαστεις κ ηλεκρολογο με διαγνωστικο σε περιπτωση πιου θελει ρυθμιση το ιμμομπιλαιζερ ή οι αεροσακοι
τοτε εχεις πληρωσειπιο πολλα αποτι να πουλησεις αυτο κ να παρεις αλλο.

Οποτε μην την ψαχνεις κ πολυ. Αυτο που θες να κανεις δεν ειναι σωστη λυση.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 19, 2013 6:15 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
rallos
 
Εγγραφή: 17 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 45




Γιατι να θελει σασμαν-ιμιαξ-ακρα,ψυγεια κ ΑΒΣ κ αεροσακους κ ταμπλο?Το ντεποζιτο επισης καθαριζεται ευκολα,αλλαζεις ομως την τρομπα.
Πιστευω οτι δεν ειναι τοσο τραγικο παντως..
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 22, 2013 3:24 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
tomk5
 
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 73




κι εγω ετσι ξερω.. τρομπα θα αλλαξεις και το ντεποζιτο παιζει.. μοτερ-σασμαν φιλτρα εγκεφαλο, πλεξουδα, ιμιαξονια (ισως και ακρα αν δεν ταιριαζουν [χλωμο το κοβω]), το ιμομπιλαιζερ μπορει να παρεις τισ κλειδαριες απο το τρακαρισμενο οποτε αφου εχεις κ τον εγκεφαλο εισαι οκ, μπαλονια δεν θα χρειαστεις αν ο μαστορας ξερεις να παταει κουμπια στο κομπιουτερ, ισως κ τα ψυγεια αν δεν ειναι ιδια κ καλο θα ηταν να τα ψαξεισ ολα και 1-1 γτ ολα εχουν βασεις οποτε πρεπει να ταιριαζουν.. αλλιως πας σε λαμαρινα κ οντως δεν αξιζει.. αλλα κατα την ταπεινη μου γνωμη με καλο μαστορα το κανεις.. τωρα με το δηλωμα του δεν ξερω πως θα γινει κ αν αξιζει ολο αυτο στις τιμες που πουλανε τα αμαξια σημερα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 22, 2013 3:26 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
tomk5
 
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 73




rallos έγραψε:
Γιατι να θελει σασμαν-ιμιαξ-ακρα,ψυγεια κ ΑΒΣ κ αεροσακους κ ταμπλο?Το ντεποζιτο επισης καθαριζεται ευκολα,αλλαζεις ομως την τρομπα.
Πιστευω οτι δεν ειναι τοσο τραγικο παντως..

ιμιαξονια κατα 80% θα χρειαστει.. εδω ενα σασμαν βαζεις σε 20vt απο αλλο 20vt και θες κ τα ιμιαξονια του..
σασμαν θελει γτ τα πετρελαιο δουλευουν με αλλες στροφες κ το σασμαν ειναι πιο βαρυ.
ακρα το ανεφερα πιο πανω.
ΑΒΣ μπορει να εχει θεμα η μοναδα του με τον εγκεφαλο.
ψυγεια κτλ τα αναφερω πιο πανω.. αν δεν ειναι διαφορετικα πρεπει να ταιριαζουν κ οι βασεις
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 25, 2013 2:09 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
manosc4
 
Εγγραφή: 09 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 5




Θα προβώ σε αυτήν την μετατροπή διοτι επρόκειτο να διανυω
26,000 χιλ/χρονο μονο για την δουλεια μου, και απο την άλλη δε μου το παιρνουν το αυτοκινητο εκτος αν το δωσω 3,000 Ε το πολυ!!!!
Εχω ηδη 150,000 χιλ και το αυτοκινητο ειναι φθαρμένο μηχανικά. πχ τωρα χρειάζεται φλάτζα στο καπακι. Οπότε αν το βαλω υγραεριο δε θα αντέξει για πολυ νομιζω.

Οταν λέτε άκρα τι ακριβώς εννοείτε?

Ισως να χρειαστουν οντως και ημιαξόνια, διοτι ειδα πως οι κωδικοι απο της βενζινης και του Diesel δεν ειναι ιδιοι. Σασμαν σιγουρα!!! Και τεπόζιτο θα αλλάξω μιας και δεν ειναι τιποτα ζορικο.

Η καλωδίωση θα αλλαχτεί μεχρι και τον εγκέφαλο. Αυτη που πάει μέσα θα παραμείνει η ίδια. Γιατι το λεω αυτο... Στο καντράν απο το δικό μου με την Βενζίνη έχει ήδη το λαμπάκι της προθέρμανσης. Βεβαια δεν ανάβει αλλά αν μπει ο εγκέφαλος του πετρελαίου λογικά θα ανάψει.
Οι εταιρειες γενικα εχω ακουσει πως κανουν οσο το δυνατον περισσοτερα κομματια ιδια για να ταιριαζουν σε πολλα αυτοκίνητα της ιδιας μαρκας για να μειωσουν το κοστος παραγωγής.

Το βετιλατερ ειναι ακριβως το ιδιο απ οτι ειδα στα manual εκτος ομως απο το μοτερ τους. Δλδ στη βενζινη πχ εχει 1600W ενω στο diesel 2500W.( οι τιμες ειναι ενδεικτικές.) ΑΠλα θα πρεπει να βάλω και το Intercooler που μπαινει ακριβως διπλα του βετιλατερ. Σε μενα εχει ηδη το καλουπι για το που πρεπει να κοψεις το πλαστικο για την τοποθετηση του intercooler.

Αυτο που με προβληματίζει ειναι το immobilazer. Με πιο κλειδι θα ξεκλειδώνει το αυτοκινητο και με πιο θα παιρνει 'μπρος'.
Απ οτι έχω δει στο manual του αυτοκινητου, υπάρχει ένας δέκτης πισω απο την κλειδαρια του τιμονιου. Ευχομαι πως αν αλλάξω αυτον με αυτού του πετρελαίου να δουλεψει. Και απλά αλλάζω την πλακέτα του κλειδιου μου μονο, χωρις να αλλάξω κλειδι και κλειδαριες( αν και εχει μονο 2, πορτας οδηγου και τιμονιου).


Αερόσακοι δε νομιζω να χρειαστουν αλλαγή.Αν και θα προτιμήσω τρακαρισμένο αυτοκίνητο με βγαλμένους αερόσακους για να ειναι πολύ πιο φθηνό. Δλδ αν τρακαρει καποιος και πρεπει να βαλει αερόσακους ιθα πρεπει να παρει και τον εγκέφαλο απο το άλλο το αμάξι? Το ιδιο νομιζω πως ισχύει και για το ABS. Δε θα αλλαχτεί. Νομίζω πως ειναι θέμα ηλεκτρολόγου ολα αυτά, αν και σκεφτομαι να αγοράσω ενα διαγνωστικό lexia για το citroen και να το επιχειρήσω μόνος μου οτι και αν κάνω. Αν βεβαια δε καταφέρω κατι το παώ οπως ειναι στον ηλεκτρολόγο.

Η κάθε βοήθεια, αποψη και γνώμη ειναι δεκτή!!!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 27, 2013 10:19 am Απάντηση με Συμπερίληψη
tomk5
 
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 73




Παράθεση:
Αυτο που με προβληματίζει ειναι το immobilazer. Με πιο κλειδι θα ξεκλειδώνει το αυτοκινητο και με πιο θα παιρνει 'μπρος'.
Απ οτι έχω δει στο manual του αυτοκινητου, υπάρχει ένας δέκτης πισω απο την κλειδαρια του τιμονιου. Ευχομαι πως αν αλλάξω αυτον με αυτού του πετρελαίου να δουλεψει. Και απλά αλλάζω την πλακέτα του κλειδιου μου μονο, χωρις να αλλάξω κλειδι και κλειδαριες( αν και εχει μονο 2, πορτας οδηγου και τιμονιου).

αλλάζεις τις κλειδαριές για να δεχονται το δικό σου κλειδί και αλλάζεις κ την μονάδα άνεσης (έτσι λέγεται η πλακέτα αυτή) για να μπορείς να ξεκλειδώνεις με το κουμπι του κλειδιού.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Μετατροπή απο βενζίνη σε diesel
Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 1 από 2  
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin