Αρχική σελίδα -> Turbo - Compressors -> ΑΒΤ 210, σε Οctavia 150.... Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
ΑΒΤ 210, σε Οctavia 150....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 9:23 am Απάντηση με Συμπερίληψη
otheos
 
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Χαλάνδρι




Έχω ένα προβληματισμό όσον αφορά τις ECU της ΑΒΤ για τα οκταβια.

Λοιπον, το πακέτο των 193 ίππων που διαθέτει εδώ η Βιαμαρ, διαβάζοντας τις λεπτομέρειες στη σελίδα της ΑΒΤ, λέει ότι είναι για το μοτερ AGU.

To ΑGU είναι το προ face lifting μοτέρ των 150 ίππων που φορούσε το SLX.

Αυτό είχε άλλα μπέκ (μικρότερα) και τουρμπίνα Κ03 απλή (όχι υβριδικη, sport) δεν είχε VVT και ηλεκτρονικό γκάζι.

Τώρα το νεό 150 των προσθιοκίνητων, το ΑUM, έχει τα ίδια μπεκ και τουρμπίνα, VVT και ηλεκτρονικό γκάζι, και δεν διαφέρει καθόλου απο το ARX και AUQ (4χ4 και vRS αντίστοιχα), και ας χτυπιέται η Βιαμάρ οτί είναι αλλιώς.

Η ουσία είναι πως αν πάρεις το 4χ4 ΑΒΤ όπως το δικό μου, η ECU που θα πάρεις για τα 193 είναι για το AGU μοτέρ.

Αντίθετα, η ΕCU για το vRS, με τα 210, είναι για το ΑUQ, που είναι ίδιο με το AUM, ARX και άρα όχι μόνο δε βλέπω λόγο να μην μπορεί να φορεθεί στο 4χ4 η το προσθιοκίνητο, άλλα θεωρητικά ταιριάζει και καλύτερα εφόσον έχει γραφτεί με VVT, K03Sport και μεγαλύτερα μπεκ υπ'όψιν.

Άρα λοιπόν, θα ήταν μία καλή μετατροπή αυτή η ECU στο 4χ4 η το προσθιοκίνητο.

Τώρα μένει κάποιος να μπει στον κόπο να ρωτήσει τη Βιαμάρ και να φάει στη μάπα όλη την ασχετοσύνη τους μεχρι να βγεί άκρη......

Τι λέτε?

_________________
Octavia Combi 1.8T 4x4 ABT
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 9:41 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Passat1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 3293
Τόπος: Pista




Η γνώμη μου είναι να απευθυνθείς σε κάποιο σοβαρό βελτιωτή με την εξής μεθοδολογία.

Του στέλνεις με φαξ, τον τύπο του αυτοκινήτου σου, το ECU code και το Engine code. Εαν βγάζει τσιπάκι για τον συνδυασμό στο στέλνει και καθάρισες. Προσωπικά αυτό έκανα και είμαι ΠΟΛΥ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.

Εναλλακτικά απευθύνεσαι σε Έλληνα βελτιωτή ο οποίος να μπορεί να σου ρυθμίσει το αυτοκίνητο και να σου φτιάξει τσιπάκι για το αυτοκίνητό σου, ΕΠΑΝΩ στο δυναμόμετρο. Πληροφοριακά, υπάρχει τουλάχιστον ένας που το κάνει ακριβώς έτσι και με πολύ καλά αποτελέσματα.

_________________
エボ9 Spec R
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 10:25 am Απάντηση με Συμπερίληψη
GeDim
 
Εγγραφή: 29 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 330
Τόπος: Athens




........o Dhmhtriadis? (ACE Motorsport)

_________________
S2k!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 10:47 am Απάντηση με Συμπερίληψη
otheos
 
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Χαλάνδρι




Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Αυτό όμως που τουλάχιστον σε αυτή τη φάση με ενδιαφέρει, είναι να ξέρω πως η μετατροπή ΑΒΤ που φοράει τώρα το αυτοκίνητο δεν είναι άλλ'αντ'άλλον, δηλαδή για ένα εντελώς διαφορετικό μοτέρ.

Εξάλλου η κατάσταση μέσα στο γκρούπ με τα διάφορα 1.8Τ είναι ήδη χαώδης (απο πλευράς τι είναι τι) και δε θα έλεγε καθόλου να την πληρώνουμε εμείς γιατι η ΒΙΑΜΑΡ είναι το ίδιο μπερδεμένη και πουλάει λάθος ΕCU.

Εγώ πάντως μαζί τους (ΒΙΑΜΑΡ) δε μπορώ να βγάλω άκρη γιατί είναι όλοι τέτοιοι ξερόλες που δε σου αφήνουν περιθώρια συζήτησης...

_________________
Octavia Combi 1.8T 4x4 ABT
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 3:13 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
MPS Black
 
Εγγραφή: 21 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 4696
Τόπος: Germany




Ego 8a sou protina tin defteri lisi pou egrapse o Proedros, nomizo oti ine h pio sosti ean fisika o chipatsis katexi tin douliatou.

_________________

Ο ΘΕΌΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΊΝΕΙ ΠΊΕΣΗ ΣΤΑ T U R B O
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Re: ΑΒΤ 210, σε Οctavia 150....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 4:00 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
ckosm
 
Εγγραφή: 04 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 1807
Τόπος: Borlangen




otheos έγραψε:
Έχω ένα προβληματισμό όσον αφορά τις ECU της ΑΒΤ για τα οκταβια.

Λοιπον, το πακέτο των 193 ίππων που διαθέτει εδώ η Βιαμαρ, διαβάζοντας τις λεπτομέρειες στη σελίδα της ΑΒΤ, λέει ότι είναι για το μοτερ AGU.

To ΑGU είναι το προ face lifting μοτέρ των 150 ίππων που φορούσε το SLX.

Αυτό είχε άλλα μπέκ (μικρότερα) και τουρμπίνα Κ03 απλή (όχι υβριδικη, sport) δεν είχε VVT και ηλεκτρονικό γκάζι.

Τώρα το νεό 150 των προσθιοκίνητων, το ΑUM, έχει τα ίδια μπεκ και τουρμπίνα, VVT και ηλεκτρονικό γκάζι, και δεν διαφέρει καθόλου απο το ARX και AUQ (4χ4 και vRS αντίστοιχα), και ας χτυπιέται η Βιαμάρ οτί είναι αλλιώς.

Η ουσία είναι πως αν πάρεις το 4χ4 ΑΒΤ όπως το δικό μου, η ECU που θα πάρεις για τα 193 είναι για το AGU μοτέρ.

Αντίθετα, η ΕCU για το vRS, με τα 210, είναι για το ΑUQ, που είναι ίδιο με το AUM, ARX και άρα όχι μόνο δε βλέπω λόγο να μην μπορεί να φορεθεί στο 4χ4 η το προσθιοκίνητο, άλλα θεωρητικά ταιριάζει και καλύτερα εφόσον έχει γραφτεί με VVT, K03Sport και μεγαλύτερα μπεκ υπ'όψιν.

Άρα λοιπόν, θα ήταν μία καλή μετατροπή αυτή η ECU στο 4χ4 η το προσθιοκίνητο.

Τώρα μένει κάποιος να μπει στον κόπο να ρωτήσει τη Βιαμάρ και να φάει στη μάπα όλη την ασχετοσύνη τους μεχρι να βγεί άκρη......

Τι λέτε?


Σωστά αυτά που λες φίλε Οtheos, αλλά πρόσεξε κάτι σημαντικό... Εγώ όταν έκανα ABT το Octavia με κωδικό κινητήρα AUM (2WD) μου έβαλαν ECU ARX (4WD) γιατί όπως θα είχες ακούσει στη ΒΙΑΜΑΡ δεν έβαζαν το πρόγραμμα της ΑΒΤ στον εγκέφαλο αλλά είχαν έτοιμους chip-αρισμένους εγκέφαλους γιά Octavia από Γερμανία... Confused Τώρα το θεωρώ απίθανο να σου έβαλαν εγκέφαλο ΑGU γιατί όπως είπες αυτή η ECU είχε πολύ λιγότερους χάρτες λόγω διαφορετικού κινητήρα και μηχανικού (όχι ηλεκτρονικού γκαζιού) και ο κινητήρας σου ARX ήταν τελείως διαφορετικός, εκτός εάν ο εγκέφαλος γράφει απ' έξω AGU και έχει επαναχαρτογραφηθεί από την ΑΒΤ γιά τον κινητήρα σου.

Πάντως αν το αυτοκίνητο αποδίδει γύρω στα 200-210hp νομίζω ότι δεν έχεις κανένα πρόβλημα... Cool Laughing

_________________
Chris
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 10:10 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
otheos
 
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Χαλάνδρι




Αυτό εξηγεί πολλά...

Εγώ ρώτησα και άκουσα ότι μπορείς να φανταστείς. Πάντως απότι κατάλαβα η ΑΒΤ Γερμανίας δεν έχει καμία σχέση με τα εδώ ΑΒΤ, και όλα τσιπώνωνται εδώ.

Είμαι σίγουρος πως ECU από AGU δεν θα δούλευε σωστα σε ARX/AUM/AUQ. Απο κεί και ύστερα λέω, γιατί δεν δίνουν και την ECU με τα 210 σε όλους?

Επίσης το κουφό που άκουσα είναι πως όταν λέει τσιπάρανε το πρώτο 4χ4 εδώ με ECU ABT από γερμανία (193) για ΑRX όμως (που το βρήκαν?) το αμάξι δεν τα σήκωνε και πέταξε κολάρα κλπ κλπ κλπ

Έτσι λέει για να μην σπάνε τα μοτερ (άκουσον) τα 193 διαφημιζόμενα είναι πραγματικά 170!!!!

Λοιπόν, εγώ δεν είμαι τύπος που θα πάει στο δυναμόμετρο, μπορώ όμως να πώ πως το 4χ4 είναι αρκετά πιο γρήγορο απο την 2.3 16v μου (186bhp, 1200Kg), και άν αυτά που λέει ο τύπος (μέσα απο τη ΒΙΑΜΑΡ) είναι αλήθεια, δεν θέλει πολύ για να τους το κλείσουνε....

Παρεπιπτώντως, όλες οι ενδείξεις είναι πως ΟΛΑ τα 1.8Τ με VVT/DBW/K03Sport είναι 163 ίπποι. Έχω ξεκινήσει ένα τοπικ στη Briskoda (το αυτοκόλητό μου έρχεται την άλλη εβδομάδα, αμα δείτε 4χ4 Combi ουρανί με αυτοκόλητο Briskoda κάντε φώτα!!) για αυτό το θέμα, και μου φαίνεται πολύ απίθανο να μπαίνουν σε κόπο για 7 άλογα!!!

_________________
Octavia Combi 1.8T 4x4 ABT
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 10:21 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TAZ
 
Εγγραφή: 11 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 3371
Τόπος: ΤΑΖΜΑΝΙΑ




Πρέπει να είναι θέμα πολιτικής της Biamar..
Πρέπει να υπάρχει διαφορά στα πακέτα ΑΒΤ που δίνουν έτσι ώστε να συνεχίσει να υπάρχει και μετά κάποια διαφορά στους ονομαστικούς ίππους.
Το RS έχει 180 απο το εργοστάσιο, δεν μπορεί να έχουν μετά όλα την ίδια ονομαστική ισχύ...(δίκαιο).

Εγώ πάντως δεν τους έδωσα τα 1600 Ευρώ που ζητάγανε για το ΑΒΤ (Εχω το RS).
Αντί αυτού έβαλα το Revo με 4μπαρο ρυθμιστή καυσίμου και πυροβολάει το αμάξι. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να είναι πιό γρήγορο απο το ΑΒΤ version. A..για 1300Ευρώ (καί δυνατότητα να "γυρνάς" στο "εργοστασιακό" όποτε δεν θές πολλά..γκάζια).. Laughing

_________________
"Αριστος τροπος του αμυνεσθαι το μη εξομοιουσθαι" Μαρκος Αυριλιος
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 10:26 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
otheos
 
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Χαλάνδρι




Συμφωνώ για την πολιτική, απλά θα μπορούσαν να την διαθέτουν σαν άφτερμάρκετ.

Πάντως εσύ καλά έκανες. Εγώ την πάτησα καρπουζοειδώς, φρέσκος φρέσκος από Αγγλία με τις άπειρες μετατροπές, και σκέφτηκα εδώ πού να τα βρείς αυτά..... γλύκανε και η 2ετης εγγύηση....

Δεν παραπονιέμαι, καθότι και όπως είναι, είναι πιό γρήγορο από το προηγούμενο μου αυτοκίνητο Smile

Απλά προσπαθώ να βάλω μία τάξη στα official θέματα της Skoda-GR.

_________________
Octavia Combi 1.8T 4x4 ABT
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 10:31 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
wantone
 
Εγγραφή: 27 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 356




Ta Octavia 150 pou poulane twra exoun K03 Sport turbina?

Kai ta Golf 180 pou exoun edw exoun auti tin turbina (se sxesi me Golf 150 pou eixan K03).

Skudrs mipws omws me to Revo katargeitai h eggyisi ths Skoda?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 10:40 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
otheos
 
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Χαλάνδρι




Είναι λίγο μπλεγμένα.

Όσον αφορά τα Skoda, όλα τα μετά το face lifting μοτέρ φορανε Κ03Sport, έχουν VVT και ηλ. γκάζι.

Για τα υπόλοιπα μοντέλα (από Briskoda):

---------------------------------------------------

AGU

Audi A3 1.8T, (all models?)
Skoda Octavia 1.8T FWD (Elegance, L&K), 10/96-8/00
Volkswagen Golf GTI, (dates?)

Output: 150 hp
Drive: FWD
Emission: Non-VVT, EU3
Throttle: cable
Injectors: small
Turbo: K03
Gearbox: EVS, EGY

APX

Audi TT, (dates?)

Output: 225 hp
Drive: Haldex 4WD
Emission: Non-VVT, EU3 (check)
Throttle: drive-by-wire
Injectors: big
Turbo: K04
Gearbox: ? (6-speed)

APY

Audi S3, (dates?)

Output: 210 hp
Drive: Haldex 4WD
Emission: Non-VVT, EU3 (check)
Throttle: drive-by-wire
Injectors: big
Turbo: K04
Gearbox: ? (6-speed)

AUM

Skoda Octavia 1.8T FWD (Elegance, L&K), 8/00-now
Volkswagen Bora 1.8T, (dates?)
Volkswagen Golf GTI, (dates?)

Output: 150 hp
Drive: FWD
Emission: VVT, EU4
Throttle: drive-by-wire
Injectors: big
Turbo: K03sport
Gearbox: EBN, ENJ, ESV, FDC

AUQ

Skoda Octavia RS, 8/00-now
Seat Leon 20VT Topsport

Output: 180 hp
Drive: FWD
Emission: VVT, EU4
Throttle: drive-by-wire
Injectors: big
Turbo: K03sport
Gearbox: EHA (Octavia RS, 5-speed, long gearing), ? (Leon Topsport, 6-speed)

ARX

Skoda Octavia 1.8T 4x4 Elegance, 8/00-now

Output: 150 hp
Drive: Haldex 4WD
Emission: VVT, EU3
Throttle: drive-by-wire
Injectors: big
Turbo: K03sport
Gearbox: FEX (5-speed, short gearing)

ARY

Seat Leon 20VT Cupra 4

Output: 180 hp
Drive: Haldex 4WD
Emission: non-VVT, EU3
Throttle: drive-by-wire
Injectors: big
Turbo: K03sport
Gearbox: FHA, FEK (6-speed)

ARZ

Volkswagen Golf GTI, (dates?)

Output: 150 hp
Drive: FWD
Emission: non-VVT, EU3 (check)
Throttle: drive-by-wire (check)
Injectors: big (check)
Turbo: K03sport (check)
Gearbox: ? (5-speed)

AWT

Audi A4 1.8T (Quattro), (dates?)
Volkswagen Passat 1.8T, (dates?)

Output: 150 hp
Drive: FWD or Torsen 4WD
Emission: VVT, EU4 (check)
Throttle: drive-by-wire (check)
Injectors: small (check)
Turbo: K03 (check)
Gearbox: ? (5-speed)

AWU

Volkswagen New Beetle 1.8T

Output: 150 hp
Drive: FWD
Emission: VVT, EU4 (check)
Throttle: drive-by-wire (check)
Injectors: small (check)
Turbo: K03 (check)
Gearbox: ? (5-speed)

BAM

Audi S3, (dates?)
Audi TT, (dates?)

Output: 225 hp
Drive: Haldex 4WD
Emission: VVT (check), EU3
Throttle: drive-by-wire
Injectors: big
Turbo: K04
Gearbox: ? (6-speed)

BFB

Audi A4 1.8T (Quattro), ‘03

Output: 163 hp
Drive: FWD or Torsen 4WD
Emission: VVT, EU4 (check)
Throttle: drive-by-wire (check)
Injectors: big (check)
Turbo: K03sport
Gearbox: ETT GDU (5-speed)

_________________
Octavia Combi 1.8T 4x4 ABT
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 10:45 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TAZ
 
Εγγραφή: 11 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 3371
Τόπος: ΤΑΖΜΑΝΙΑ




Τους το γυρίζω στο εργοστασιακό setup με το SPS1 και δεν υπάρχει διαφορά στην ιπποδύναμη, κλπ.
Αυτοί τα διαγνωστικά τους "τρέχουν" μόνο άλλωστε δεν "φαίνεται" πουθενά ο αλλαγμένος κώδικας στην ECU.
(Ασε που εδώ αυτοί δεν ξέρουν την τύφλα τους).

1 χρόνος έμεινε ακόμα απο την εγγύηση (ασε που δεν κάνω και πολλά Χλμ το χρόνο) είναι μάλλον απίθανο να "πάθει" κάτι.

Στην χειρότερη περίσπτωση να "αρπάξει" η τουρμπίνα λόγω ανεβάσματος πίεσης στο overboost 1,3-1,4 το οποίο είναι εκτός της πράσινης περιοχής λειτουργίας της Κ03.
Αν γίνει αυτό βάζω μια ..άλλη. Very Happy

_________________
"Αριστος τροπος του αμυνεσθαι το μη εξομοιουσθαι" Μαρκος Αυριλιος
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 10:53 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
ckosm
 
Εγγραφή: 04 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 1807
Τόπος: Borlangen




otheos έγραψε:
Αυτό εξηγεί πολλά...

Εγώ ρώτησα και άκουσα ότι μπορείς να φανταστείς. Πάντως απότι κατάλαβα η ΑΒΤ Γερμανίας δεν έχει καμία σχέση με τα εδώ ΑΒΤ, και όλα τσιπώνωνται εδώ.

Είμαι σίγουρος πως ECU από AGU δεν θα δούλευε σωστα σε ARX/AUM/AUQ. Απο κεί και ύστερα λέω, γιατί δεν δίνουν και την ECU με τα 210 σε όλους?

Επίσης το κουφό που άκουσα είναι πως όταν λέει τσιπάρανε το πρώτο 4χ4 εδώ με ECU ABT από γερμανία (193) για ΑRX όμως (που το βρήκαν?) το αμάξι δεν τα σήκωνε και πέταξε κολάρα κλπ κλπ κλπ

Έτσι λέει για να μην σπάνε τα μοτερ (άκουσον) τα 193 διαφημιζόμενα είναι πραγματικά 170!!!!

Λοιπόν, εγώ δεν είμαι τύπος που θα πάει στο δυναμόμετρο, μπορώ όμως να πώ πως το 4χ4 είναι αρκετά πιο γρήγορο απο την 2.3 16v μου (186bhp, 1200Kg), και άν αυτά που λέει ο τύπος (μέσα απο τη ΒΙΑΜΑΡ) είναι αλήθεια, δεν θέλει πολύ για να τους το κλείσουνε....

Παρεπιπτώντως, όλες οι ενδείξεις είναι πως ΟΛΑ τα 1.8Τ με VVT/DBW/K03Sport είναι 163 ίπποι. Έχω ξεκινήσει ένα τοπικ στη Briskoda (το αυτοκόλητό μου έρχεται την άλλη εβδομάδα, αμα δείτε 4χ4 Combi ουρανί με αυτοκόλητο Briskoda κάντε φώτα!!) για αυτό το θέμα, και μου φαίνεται πολύ απίθανο να μπαίνουν σε κόπο για 7 άλογα!!!


Πάντως otheos και εγώ και ο Fast & safe που τα δυναμομετρήσαμε βγάλανε κοντά 210hp στη VAMAG. Αλλοι έχουν βγάλει παρόμοια νούμερα. Τα 170-177hp είναι σίγουρα στον τροχό. Και το αμάξι πάει καλά με το ΑΒΤ..., άρα μην πολυ-σκοτίζεσαι. Τώρα γιά τη SKODA, οι άνθρωποι είναι σίγουρα ερασιτέχνες με το θέμα (αφού να φανταστείς αρχιμηχανικός στη ΒΙΑΜΑΡ Βουλιαγμένης μου είπε οτι το Octavia φοράει Garret Shocked Laughing ... Θεέ και κύριε Exclamation Laughing Shocked ) και άσχετοι με το χώρο της βελτίωσης.

_________________
Chris
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 18, 2003 11:02 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
otheos
 
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Χαλάνδρι




Παράθεση:
Και το αμάξι πάει καλά με το ΑΒΤ..., άρα μην πολυ-σκοτίζεσαι


Μιά χαρά πάει. 5η κόφτη! (με 34.9Km/h ανα 1000rpm, και 6900 κόφτη = 241χαω)

_________________
Octavia Combi 1.8T 4x4 ABT
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 25, 2003 11:58 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Fast-Car-Lover
 
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Athens




ckosm έγραψε:
otheos έγραψε:
Αυτό εξηγεί πολλά...

Εγώ ρώτησα και άκουσα ότι μπορείς να φανταστείς. Πάντως απότι κατάλαβα η ΑΒΤ Γερμανίας δεν έχει καμία σχέση με τα εδώ ΑΒΤ, και όλα τσιπώνωνται εδώ.

Είμαι σίγουρος πως ECU από AGU δεν θα δούλευε σωστα σε ARX/AUM/AUQ. Απο κεί και ύστερα λέω, γιατί δεν δίνουν και την ECU με τα 210 σε όλους?

Επίσης το κουφό που άκουσα είναι πως όταν λέει τσιπάρανε το πρώτο 4χ4 εδώ με ECU ABT από γερμανία (193) για ΑRX όμως (που το βρήκαν?) το αμάξι δεν τα σήκωνε και πέταξε κολάρα κλπ κλπ κλπ

Έτσι λέει για να μην σπάνε τα μοτερ (άκουσον) τα 193 διαφημιζόμενα είναι πραγματικά 170!!!!

Λοιπόν, εγώ δεν είμαι τύπος που θα πάει στο δυναμόμετρο, μπορώ όμως να πώ πως το 4χ4 είναι αρκετά πιο γρήγορο απο την 2.3 16v μου (186bhp, 1200Kg), και άν αυτά που λέει ο τύπος (μέσα απο τη ΒΙΑΜΑΡ) είναι αλήθεια, δεν θέλει πολύ για να τους το κλείσουνε....

Παρεπιπτώντως, όλες οι ενδείξεις είναι πως ΟΛΑ τα 1.8Τ με VVT/DBW/K03Sport είναι 163 ίπποι. Έχω ξεκινήσει ένα τοπικ στη Briskoda (το αυτοκόλητό μου έρχεται την άλλη εβδομάδα, αμα δείτε 4χ4 Combi ουρανί με αυτοκόλητο Briskoda κάντε φώτα!!) για αυτό το θέμα, και μου φαίνεται πολύ απίθανο να μπαίνουν σε κόπο για 7 άλογα!!!


Πάντως otheos και εγώ και ο Fast & safe που τα δυναμομετρήσαμε βγάλανε κοντά 210hp στη VAMAG. Αλλοι έχουν βγάλει παρόμοια νούμερα. Τα 170-177hp είναι σίγουρα στον τροχό. Και το αμάξι πάει καλά με το ΑΒΤ..., άρα μην πολυ-σκοτίζεσαι. Τώρα γιά τη SKODA, οι άνθρωποι είναι σίγουρα ερασιτέχνες με το θέμα (αφού να φανταστείς αρχιμηχανικός στη ΒΙΑΜΑΡ Βουλιαγμένης μου είπε οτι το Octavia φοράει Garret Shocked Laughing ... Θεέ και κύριε Exclamation Laughing Shocked ) και άσχετοι με το χώρο της βελτίωσης.


EGO AYTO POU THA EKANA DEN THA ROTAGA TON MIXANIKO SE KAPIO SINERGIO POU GIA TIN VELTIOSI ABT TO MONO POU KANI EINAI NA FGAZI TON EGKAFALO KAI NA TON STELNI STIN VIAMAR KAI META APLOS NA TON KSANA FAZI EPANO.
ALLA TON IPEYTHINO POU KANI TIN METATROPI STIN VIAMAR (MIAS KAI APO TON 11/2002 GINONTE OI METATROPES STIN VIAMAR)
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΒΤ 210, σε Οctavia 150....
Αρχική σελίδα -> Turbo - Compressors
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 1 από 2  
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin