Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες -> TO MEΓΑΛΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!! Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
TO MEΓΑΛΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 4:47 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
kalamaris
 
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 3298




Λοιπον εχουμε και λεμε...Θα σας αναλυσω το μεγαλο προβλημα του αυτοκινητου μου,αυτο που με τυρραναει εδω και μηνες..

Απο τη στιγμη που εβαλα την τουρμπινα και μετα,εχω ενα σοβαρο και ανεξηγητο προβλημα με CF...Το αμαξι ακομα και με πολυ λιγες μοιρες αβανς εχει CF...Προχτες ειδαμε ακομα και 0 ( !!! ) μοιρες αβανς...

Τα δεδομενα ειναι αυτα:

-Θερμοκρασια εισαγωγης (ΙΑΤ) τελεια
-Μειγμα πολυ καλο εως και πλουσιο ( 0.78-0.79 )
-Πιεση 1.8(και με μικροτερη υπαρχει το προβλημα)
-Μοιρες αβανς δεν ξεπερνουν τις 12-13
-CF κυμαινονται αναλογα το πατημα,το περιεργο ειναι οτι εχω δει και μηδενικα και καπακι ξαναπαταω και εβλεπα 6αρια!!Σε ολους τους κυλινδρους βλεπω αλλα πιο πολυ στον 4ο
-Συμπιεσομετρηση εχει γινει ολα κομπλε
-Σφαλματα τιποτα
-Μπουζι Bosch F5DP0R
-Πολλαπλασιαστες ΟΚ
-Μπεκ με 15.000χλμ στην πλατη τους και καθαρισμενα για καλο κ για κακο
-Οι knock sensors ειναι βιδωμενοι κανονικα στη θεση τους με τη σωστη ροπη(δεν εχουν βγει και ποτε)

ΣΚΕΨΕΙΣ:

1)Οσο ημουνα πρωτο σταδιο ηταν ολα οκ απο θεμα μειγματος-αβανς-CF.Οποτε λεω μηπως εγινε κατι κατα τη μετατροπη στραβο.

Πρωτη μου σκεψη ειναι ΜΗΠΩΣ κατι συντονιζει και το ακουνε οι knock.Θα ξεκινησω βαζοντας ενα flex στο εξατμισακι του external και θα συνεχισω αλλαζοντας ολες τις σωληνωσεις intercooler+intercooler.Αν δεν αλλαξει τιποτα,συνεχεια εχει η αγελαδα...

Οποιος μου βρει τη λυση εχει δωρακι... GTC fun

_________________
Bye Bye Polo . . .
http://www.youtube.com/watch?v=g2vIkoVr4B8
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 5:54 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
taxiarhis
 
Εγγραφή: 17 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 69




Δεν ξερω το setup σου αλλα απο τι καταλαβα εισαι big turbo,το 6 που βλεπεις δεν ειναι τραγικο,εισαι στα μεσα στα ορια,παντα ο 4ος κυληνδρος ειναι ο πιο θερμος,τι εξατμιση φορας?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 6:15 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
kalamaris
 
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 3298




Φιλε μου δεν καταλαβες,υπαρχει προβλημα μεγαλο.Σου ανεφερα ενα τυχαιο νουμερο,εδω με 9-10 μοιρες αβανς το πολυ και βλεπω 8αρια και 9αρια CF...

Το θεμα ειναι οτι μπορει να το κανει σε ενα πατημα και στο αμεσως επομενο να μην το κανει..

Εξατμιση full 70αρα φοραω μονο τελικο

_________________
Bye Bye Polo . . .
http://www.youtube.com/watch?v=g2vIkoVr4B8
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 7:04 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
thanasis
 
Εγγραφή: 17 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1786




....


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την thanasis στις Τετ Ιαν 20, 2010 2:41 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 7:05 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Agwnistikotatos
 
Εγγραφή: 20 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 799
Τόπος: Αλεξανδρούπολη




Ο προγραμματιστής τι λέει; Rolling Eyes

_________________
Seat Ibiza Cupra six speed!
Agwnistikotatos Extreme Tuning

HKS GT3240!!!!

Daily driven 10sec car!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 7:12 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
kalamaris
 
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 3298




Δεν ειναι θεμα software,αφου ακομα και μειωνοντας τις μοιρες αβανς το προβλημα παραμενει!

Στα τελευταια logs που εκανα(εκει που ειδα ακομα και 0 μοιρες στις 4800 περιπου),το μεγαλο προβλημα ειναι στο φασμα 4000-5500 περιπου οπου εχει πολυυυ λιγο αβανς και οσο ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινει κ το αβανς(στον κοφτη ειχα 13 μοιρες).Το θεμα ειναι οτι εχω CF!

_________________
Bye Bye Polo . . .
http://www.youtube.com/watch?v=g2vIkoVr4B8
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 7:14 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
thanasis
 
Εγγραφή: 17 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1786




....


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την thanasis στις Τετ Ιαν 20, 2010 2:41 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 7:15 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Agwnistikotatos
 
Εγγραφή: 20 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 799
Τόπος: Αλεξανδρούπολη




kalamaris έγραψε:
Δεν ειναι θεμα software,αφου ακομα και μειωνοντας τις μοιρες αβανς το προβλημα παραμενει!

Στα τελευταια logs που εκανα(εκει που ειδα ακομα και 0 μοιρες στις 4800 περιπου),το μεγαλο προβλημα ειναι στο φασμα 4000-5500 περιπου οπου εχει πολυυυ λιγο αβανς και οσο ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινει κ το αβανς(στον κοφτη ειχα 13 μοιρες).Το θεμα ειναι οτι εχω CF!

Αν ρίξεις την πίεση στο 1bar για παράδειγμα, τι γίνεται από cf και μοίρες; Rolling Eyes

_________________
Seat Ibiza Cupra six speed!
Agwnistikotatos Extreme Tuning

HKS GT3240!!!!

Daily driven 10sec car!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 8:08 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
kalamaris
 
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 3298




Agwnistikotatos έγραψε:
kalamaris έγραψε:
Δεν ειναι θεμα software,αφου ακομα και μειωνοντας τις μοιρες αβανς το προβλημα παραμενει!

Στα τελευταια logs που εκανα(εκει που ειδα ακομα και 0 μοιρες στις 4800 περιπου),το μεγαλο προβλημα ειναι στο φασμα 4000-5500 περιπου οπου εχει πολυυυ λιγο αβανς και οσο ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινει κ το αβανς(στον κοφτη ειχα 13 μοιρες).Το θεμα ειναι οτι εχω CF!

Αν ρίξεις την πίεση στο 1bar για παράδειγμα, τι γίνεται από cf και μοίρες; Rolling Eyes


Yπαρχει παλι το προβλημα αλλα οχι τοσο εντονο..

_________________
Bye Bye Polo . . .
http://www.youtube.com/watch?v=g2vIkoVr4B8
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 8:23 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Agwnistikotatos
 
Εγγραφή: 20 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 799
Τόπος: Αλεξανδρούπολη




kalamaris έγραψε:
Agwnistikotatos έγραψε:
kalamaris έγραψε:
Δεν ειναι θεμα software,αφου ακομα και μειωνοντας τις μοιρες αβανς το προβλημα παραμενει!

Στα τελευταια logs που εκανα(εκει που ειδα ακομα και 0 μοιρες στις 4800 περιπου),το μεγαλο προβλημα ειναι στο φασμα 4000-5500 περιπου οπου εχει πολυυυ λιγο αβανς και οσο ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινει κ το αβανς(στον κοφτη ειχα 13 μοιρες).Το θεμα ειναι οτι εχω CF!

Αν ρίξεις την πίεση στο 1bar για παράδειγμα, τι γίνεται από cf και μοίρες; Rolling Eyes


Yπαρχει παλι το προβλημα αλλα οχι τοσο εντονο..

Οπότε δεν διαβάζουν κραδασμούς από "έξω" οι knocks, δημιουργούνται στην πραγματικότητα για κάποιο λόγο όσο συμπιέζεις μεγαλύτερη μάζα μίγματος στον χώρο καύσης...

_________________
Seat Ibiza Cupra six speed!
Agwnistikotatos Extreme Tuning

HKS GT3240!!!!

Daily driven 10sec car!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 8:35 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Polgti
 
Εγγραφή: 16 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 101




Γείτονα, είχε παρόμοιο πρόβλημα ένας γνωστός σε octavia rs BT και τελικά, έκλεινε την αγελάδα και έμενε από αέρα.Άλλαξε την αγελάδα έβαλε μεταλλική και μετά μάζευε το φίλτρο.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 8:53 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
vasilis a3 1.8T
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 96




Είσαι σίγουρος ότι δεν φταίει το πρόγραμμα?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 10:15 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Phoinix
 
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 506
Τόπος: Μέγαρα Αττικη




kalamari, έχεις σφυρηλατηθεί αν δεν κάνω λάθος, πρόσφατα κιόλας.

Αυτό δεν επηρεάζει?

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα ICQ Αριθμός
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 10:24 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Rl
 
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 2031
Τόπος: ΓλυφΤαδα...




Τι δωρακι εχουμεεεεε?!?!

Κανε 1 ερωτηση στα παιδια μηπως μπορουν να βγαλουν οφφ τους νοκ για 1 λογκαρισμα ΕΝΩ 8α εχεις πυρομετρο κ το αυτι σου στο μοτερ.. Αν ΚΑΙ με τις διορ8ωσεις που βαραει αν οντως υπαρχει προβλημα 8α παρεις μιση ιντεγκρειτεντ δωρο εσυ στο χερι....

ΑΝ εχεις πετυχει συντονισμο απο κατι ασχετο σε αυτο το φασμα τοτε σου δινω συνχαρητηρια!

Εγω λεω το αλλο. Αυτο ξεκινησε απ τη στιγμη που εβαλες ΙΕ οποτε καποια βρωμια εγινε εκει..το 8εμα ειναι ΤΙ βρωμια?!?...

_________________
Το μικρο μου μυστικο...
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 14, 2010 11:07 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
kalamaris
 
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 3298




@Polgti: Εχω ηδη μεταλλικη αγελαδα,θα την αλλαξω να φτιαξω καλυτερη/μεγαλυτερη

@vasilis a3 1.8T:Κοιτα,τα logs δειχνουν οτι δεν ειναι θεμα software γιατι το προβλημα υφισταται ακομα και με πολυ χαμηλες ρυθμισεις.Βεβαια για τιποτα δεν ειμαι σιγουρος,για αυτο ανοιξα και αυτο το topic να ακουσω γνωμες,γιατι το προβλημα αυτο υπαρχει ΠΟΛΛΟΥΣ μηνες και εν τελει δεν εχω χαρει το αμαξι οπως θελω.

@Phoinix:Το προβλημα υπηρχε και πριν βαλω σφυρηλατα.Εξαλλου αλλαξα μονο μπιελες,πιστονια εμειναν τα μαμα.

@Rl:Το λεω και πιο πανω,το θεμα υπηρχε απο τοτε που εβαλα το turbo και οχι απο τοτε που το εκανα σφυρηλατο.Αυτο με το off-knock το εχω σαν επιλογη αλλα τελευταια...

_________________
Bye Bye Polo . . .
http://www.youtube.com/watch?v=g2vIkoVr4B8
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TO MEΓΑΛΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!
Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 1 από 13  
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin