Αρχική σελίδα -> Turbo - Compressors -> ΑΒΤ 210, σε Οctavia 150.... Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 17, 2015 4:13 am Απάντηση με Συμπερίληψη
makis75
 
Εγγραφή: 17 Δεκ 2015
Δημοσιεύσεις: 4




Εχω μια απορία..εχω στα χερια μου ενα τσιπακι ΑΒΤ απο SΚODA OCTAVIA 4X4 TURBO ABT..μπορω να το βαλω οπως ειναι σε AUDI A4 QUATTRO TURBO?? το SΚODA ειναι χωρις το προγραμμα 150 hp ενω το AUDI 163 ή 180 hp..θα ειναι λειτουργικο??

_________________
alfa romeo 75
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Re: ΑΒΤ 210, σε Οctavia 150....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 12, 2017 9:32 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Charlie07
 
Εγγραφή: 12 Αύγ 2017
Δημοσιεύσεις: 1




otheos έγραψε:
Έχω ένα προβληματισμό όσον αφορά τις ECU της ΑΒΤ για τα οκταβια.

Λοιπον, το πακέτο των 193 ίππων που διαθέτει εδώ η Βιαμαρ, διαβάζοντας τις λεπτομέρειες στη σελίδα της ΑΒΤ, λέει ότι είναι για το μοτερ AGU.

To ΑGU είναι το προ face lifting μοτέρ των 150 ίππων που φορούσε το SLX.

Αυτό είχε άλλα μπέκ (μικρότερα) και τουρμπίνα Κ03 απλή (όχι υβριδικη, sport) δεν είχε VVT και ηλεκτρονικό γκάζι.

Τώρα το νεό 150 των προσθιοκίνητων, το ΑUM, έχει τα ίδια μπεκ και τουρμπίνα, VVT και ηλεκτρονικό γκάζι, και δεν διαφέρει καθόλου απο το ARX και AUQ (4χ4 και vRS αντίστοιχα), και ας χτυπιέται η Βιαμάρ οτί είναι αλλιώς.

Η ουσία είναι πως αν πάρεις το 4χ4 ΑΒΤ όπως το δικό μου, η ECU που θα πάρεις για τα 193 είναι για το AGU μοτέρ.

Αντίθετα, η ΕCU για το vRS, με τα 210, είναι για το ΑUQ, που είναι ίδιο με το AUM, ARX και άρα όχι μόνο δε βλέπω λόγο να μην μπορεί να φορεθεί στο 4χ4 η το προσθιοκίνητο, άλλα θεωρητικά ταιριάζει και καλύτερα εφόσον έχει γραφτεί με VVT, K03Sport και μεγαλύτερα μπεκ υπ'όψιν. obtenir crédit

Άρα λοιπόν, θα ήταν μία καλή μετατροπή αυτή η ECU στο 4χ4 η το προσθιοκίνητο.

Τώρα μένει κάποιος να μπει στον κόπο να ρωτήσει τη Βιαμάρ και να φάει στη μάπα όλη την ασχετοσύνη τους μεχρι να βγεί άκρη......

Τι λέτε?
Η γνώμη μου είναι να απευθυνθείς σε κάποιο σοβαρό βελτιωτή με την εξής μεθοδολογία.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΒΤ 210, σε Οctavia 150....
Αρχική σελίδα -> Turbo - Compressors
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 2 από 2  
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin