Αρχική σελίδα -> Ατμοσφαιρική Βελτίωση -> Εκκεντροφόροι για 1.4 Stilo Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
Εκκεντροφόροι για 1.4 Stilo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 20, 2005 7:23 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
MaGeLaNoS
 
Εγγραφή: 07 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Μακεδονία




Καλησπερα σε ολα τα παιδια.Νεος στο σιτε και θα ηθελα τα φωτα σας.Σκεφτομαι να αλλαξω τους μαμα εκκεντροφορους με νεους αλλα οι επιλογες δεν ειναι και πολλες στην Β.Ελλαδα(λεγε με Θεσσαλονικη)οποτε θα ηθελα μερικες γνωμες για το που μπορω να απευθυνθω ειτε μεσω online αγορας,ειτε Αθηνα.Επισης θα ηθελα και μερικες προτασεις.Συμφερει μια τετοια αλλαγη η ειναι πεταμα χρηματων για εναν μικρο κινητηρα οπως ο 1.4?
Σκεφτομαι να το συνδυασω με προγραμμα και ελεγα να το κανω πανω στον δρομο και οχι στο δυναμομετρο.Τι προτεινετε? Smile

_________________
My 3 Favourite Words:MADE IN ITALY!
www.stiloclub.gr
http://s2.bitefight.org/c.php?uid=38181
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 21, 2005 8:52 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
super3_RS
 
Εγγραφή: 04 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 203




Καλώς τον ΝΙΚΟ...........

Άντε να τα λέμε από εδώ γιατί χαθήκαμε.

Πρόσεξε την ιστορία με τους εκκεντροφορους στο θέμα καυσαερίων, δυστυχώς για το αμάξι σου δεν ξέρω κανέναν...

Γιατί δεν βάζεις έναν 2.0 από το HGT να τελειώνεις χωρίς παιδέματα.

Πάντως για το XSARA εκκεντροφόροι + πρόγραμμα = 1.500€ και +20 άλογα περίπου. (Νομίζω ότι πρόκειται για εκκεντροφόρους από RALLYE).
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 21, 2005 11:13 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
aNemOS
 
Εγγραφή: 01 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 1428
Τόπος: ΣΚΥΡΟΣ




Φιλτρο ελευθερα, φουλ εξατμιση, εκκεντροφοροι, προγραμμα γυρω στα +15 αλογα σε ολα τα φασμα των στροφων (εξαρταται κυριως απο χαρακτηριστικα εκκεντροφορων).
Αν εχεις δηλαδη φιλτρακι, χταποδακι, καταλυτη, τελικο, τοτε βαλε και εκκεντροφορους και φτιαξε ενα προγραμμα στον δρομο (οπου η ροη του αερα ειναι φυσικη και η απαγωγη θερμοκρασιας απο τον χωρο του μοτερ ειναι φυσικη, και η μηχανη τραβαει "φορτιο" ) και παμε γι' αλλαααααα...

_________________
http://journals.fotki.com/KOSTASLAMP/
http://public.fotki.com/anemos/various/a_random_dyno.html
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 23, 2005 6:11 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
MaGeLaNoS
 
Εγγραφή: 07 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Μακεδονία




xsara καλως σε βρηκα!Λοιπον ρωτησα για εκκεντροφορυς απο 1.8 Stilo και βρηκα και για το 1.4 απο την εταιρια Colombo Variani.Οι τιμες ειναι σχεδον ιδιες με μια μικρη διαφορα 30ευρω υπερ των επωνυμων.

_________________
My 3 Favourite Words:MADE IN ITALY!
www.stiloclub.gr
http://s2.bitefight.org/c.php?uid=38181
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 24, 2005 12:30 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Golf 2 for ever
 
Εγγραφή: 04 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 797
Τόπος: Αγία Παρασκευή, Αθήνα (καταγωγή Άρτα)




Eγώ θα έπερνα τους επώνυμους. Πόσα άλογα δίνουν;

_________________
http://clubs.pathfinder.gr/vwgolf/

http://www.vwgolf-club.gr/

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 24, 2005 1:16 am Απάντηση με Συμπερίληψη
MaGeLaNoS
 
Εγγραφή: 07 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Μακεδονία




Συρρο η εταιρια υποστηριζει 10αλογα συν σιγουρα..
Και γω προς τους επωνυμους με βλεπω..

_________________
My 3 Favourite Words:MADE IN ITALY!
www.stiloclub.gr
http://s2.bitefight.org/c.php?uid=38181
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 24, 2005 11:14 am Απάντηση με Συμπερίληψη
seattheodore
 
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 945
Τόπος: Μεσογαια




Μεταξύ των 2 και αν η διαφορά είναι 30 ευρώ (που το βρίσκω εντελώς παράλογο, μεταχειρισμένους εργοστασιακούς του 1.8 δεν μπορείς να βρειςWink τότε καλύτερα να βάλεις Colombo Barriani.

Κάτι άλλο όμως που σκεφτόμουν... εσύ δεν έχεις και ένα IBIZA FR ή κάνω λάθος; Αν είναι έτσι τότε γιατί ξοδεύεσαι για το Stilo; Με τα λεφτά των εκκεντροφόρων + το πρόγραμμα θα έκανες πολύ ωραία πραγματάκια στον 1.8Τ και επειδή ρωτάς θα σου πω ότι και εγώ που έχω 1400άρι και ήθελα να βάλω εκκεντροφόρους, εισαγωγη, να ανεβάσω συμπίεση κτλ. κτλ. σταμάτησα να το ψάχνω. Δεν αξίζει, πολλά λεφτά και φασαρία για το τίποτα. Καλύτερα άμα γουστάρεις το αμάξι να αλλάξει μοτέρ, είχα γνωρίσει ένα παιδί από Λαμία που του είχε βάλει το δίλιτρο και το αμάξι πέταγε.

ΥΓ. Επιμένω όμως, διότι μου φαίνεται περίεργο: δεν έχεις και ένα FR;

_________________
20vt K04
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 24, 2005 12:37 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
giannis206
 
Εγγραφή: 17 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 79




Παράθεση:
Πάντως για το XSARA εκκεντροφόροι + πρόγραμμα = 1.500€ και +20 άλογα περίπου. (Νομίζω ότι πρόκειται για εκκεντροφόρους από RALLYE


εκκεντροφοροι απο ραλυ μαζι με τα γραναζια τους (τα δικα μας δεν ειναι ρυθμιζομενα) 200-250 ευρω , προγραμμα απο 300 μεχρι 450 ευρω αναλογα που θα πεσεις . αντε και μια πολλαπλη εξαγωγης απο ραλυ δεν θυμαμαι ακριβης τιμη και ειμαστε σιγουρα 20 αλογα πανω .

αλλα οικονομικοτερα ! με κοστος κατω απο 1000 ευρω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 24, 2005 3:46 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
MaGeLaNoS
 
Εγγραφή: 07 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Μακεδονία




Παράθεση:
Κάτι άλλο όμως που σκεφτόμουν... εσύ δεν έχεις και ένα IBIZA FR ή κάνω λάθος;


Ακριβως Θοδωρε και ειναι στα 165ps αυτη την στιγμη αλλα εγω ασχολουμαι μονο με την βελτιωση του.Το αμαξι ειναι του κολλητου που δεν εχει χρονο να ασχοληθει και τωρα ειναι στα χερακια μου.

Παράθεση:
Καλύτερα άμα γουστάρεις το αμάξι να αλλάξει μοτέρ, είχα γνωρίσει ένα παιδί από Λαμία που του είχε βάλει το δίλιτρο και το αμάξι πέταγε.


Το κακο ειναι οτι δεν υπαρχει 2λιτρο.Εχει για Stilo 1.8 και μετα 2.4 και ειναι λιγο δυσκολο να βρω γιατι δε κυκλοφορουν και πολλα για μεταχειρισμενο.Καινουργιο ειδικα ειναι αυτοκτονια.καλυτερα να κρατησω τα λεφτα να παρω κανενα μεταχειρισμενο TypeR.Απλα σκεφτομουν λιγο να ανεβασω την αποδοση του υπαρχοντος μοτερ και μετα απο 1-1,5 χρονο να το δωσω.Αλλα αποτι βλεπω την εχεις ψαξει και δεν συμφερει να ασχοληθω και πολυ.

Ασε βρηκα και ενα RX8 απο τον ΟΔΥ με 430χλμ στο κοντερ και λεω να το "χτυπησω" με 15500 ευρωπουλα..

_________________
My 3 Favourite Words:MADE IN ITALY!
www.stiloclub.gr
http://s2.bitefight.org/c.php?uid=38181
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 24, 2005 4:04 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
seattheodore
 
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 945
Τόπος: Μεσογαια




MaGeLaNoS έγραψε:
Αλλα αποτι βλεπω την εχεις ψαξει και δεν συμφερει να ασχοληθω και πολυ.


Δεν φαντάζεσαι πόσο την έχω ψάξει Evil or Very Mad Evil or Very Mad άσε έχω σκεφτεί τα πάντα δεν γίνεται τίποτα... Laughing Laughing Laughing Laughing

Οι επιλογές, οι οποίες νομίζω ισχύουν και για σένα, θα είναι τούρμπισμα, αλλαγή μοτέρ ή αλλαγή αυτοκινήτου. Και οι τρεις συμπεριλαμβάνουν πολύ ψάξιμο και ταλαιπωρία, με την τρίτη όμως να είναι πιο risk free χωρίς να μπλέξεις με μάστορες, κτεο κτλ. κτλ θα μπλέξεις όμως με μαντράδες και εκεί θέλει επίσης προσοχή αλλά είπαμε είναι πιο risk free.

Αυτό που έχω μάθει από όλη αυτή την ιστορία είναι να κάνω υπομονή, έχω κάνει αρκετή και θα κάνω 2-3 μήνες ακόμα να μαζέψω λίιιιιγα ακόμα χρήματα και το φθινόπωρο θα αποφασίσω Cool


Take care...

_________________
20vt K04
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 25, 2005 1:11 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Punto95
 
Εγγραφή: 31 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 377
Τόπος: Θεσσαλονίκη




Μιας και φοράμε το ίδιο μοτέρ να ρωτήσω κάτι; Ένα σετάκι εκκεντροφόροι colombo and bariani μαζί με φίλτρο φουλ εξάτμιση και πρόγραμμα βγαίνει στα 2000 ευρώ περίπου. Δεν αξίζει; Δηλαδή αν από τα 100 άλογα πάει στα 120+;
Υπόψιν ότι τα παραπάνω ερωτήματα δεν τα έχω απαντήσει ούτε εγώ σε...εμένα οπότε η γνώμη σας είναι δεκτη και θεμιτή.....καταραμένα αυτοκίνητα - μικρόβια Very Happy

_________________
Εσένα σου μιλάει;...
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 25, 2005 9:39 am Απάντηση με Συμπερίληψη
aNemOS
 
Εγγραφή: 01 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 1428
Τόπος: ΣΚΥΡΟΣ




Punto95 έγραψε:
Ένα σετάκι εκκεντροφόροι colombo and bariani μαζί με φίλτρο φουλ εξάτμιση και πρόγραμμα βγαίνει στα 2000 ευρώ περίπου. Δεν αξίζει; Δηλαδή αν από τα 100 άλογα πάει στα 120+;

Γυρω στα 115 θα σου παει στον στροφαλο και θα στα δινει πανω απο τις 4500 στροφες.
Αλλα να σου πω κατι;
Και παλι λιγα θα σου ειναι 115-120 αλογα.
Ετσι οπως εχουμε φτασει...ενας φτωχος γρηγορος εχει 140-150 αλογα για να κινειται αξιοπρεπως και να μην κανει το κοροϊδο ή να μην βγαζει φλας για δεξια...
Το καλο αν ασχοληθεις με τετοια (εκκεντροφορους, χταποδια,...) ειναι η γνωση που θα παρεις οταν θα προσπαθεις να ξεζουμισεις και τον τελευταιο ιππο.
Ακομα μεγαλυτερη τεχνογνωσια αποκτας οταν βαλεις τουρμπινα σε ατμοσφαιρικο μοτερ και αρχισεις και το σκαλίζεις και προσπαθεις να περιορισεις την καταναλωση λαδιου και τις διαρροές...

Θελω να πω...για την αποκτηση τεχνογνωσιας (on the job trainning) αξιζει.
Αν δεν εχεις αρκετα χρηματα για αξιοπρεπη αυξηση ιπποδυναμης...κανε οικονομοιες, ή κανε την μετατροπη και βαλε γραμματια για να ξεχρεωνεις σιγα - σιγα.

To tell you the truth, και εμενα μου αρεσε να πειραζω αμαξια που δεν πειραζουν οι αλλοι , ωστε να ξεχωριζω απο το πληθος, αλλα μεγαλωνοντας, βαρεθηκα να ψαχνομαι, κουραστικα, ξεμεινα απο λεφτα, και προτιμησα την λυση που κανουν ολοι (20ν, 1.8Τ ).

Με 2 λεξεις: ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.

_________________
http://journals.fotki.com/KOSTASLAMP/
http://public.fotki.com/anemos/various/a_random_dyno.html
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 11, 2005 3:36 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Punto95
 
Εγγραφή: 31 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 377
Τόπος: Θεσσαλονίκη




aNemOS έγραψε:
Punto95 έγραψε:
Ένα σετάκι εκκεντροφόροι colombo and bariani μαζί με φίλτρο φουλ εξάτμιση και πρόγραμμα βγαίνει στα 2000 ευρώ περίπου. Δεν αξίζει; Δηλαδή αν από τα 100 άλογα πάει στα 120+;

Γυρω στα 115 θα σου παει στον στροφαλο και θα στα δινει πανω απο τις 4500 στροφες.
Αλλα να σου πω κατι;
Και παλι λιγα θα σου ειναι 115-120 αλογα.
Ετσι οπως εχουμε φτασει...ενας φτωχος γρηγορος εχει 140-150 αλογα για να κινειται αξιοπρεπως και να μην κανει το κοροϊδο ή να μην βγαζει φλας για δεξια...
Το καλο αν ασχοληθεις με τετοια (εκκεντροφορους, χταποδια,...) ειναι η γνωση που θα παρεις οταν θα προσπαθεις να ξεζουμισεις και τον τελευταιο ιππο.
Ακομα μεγαλυτερη τεχνογνωσια αποκτας οταν βαλεις τουρμπινα σε ατμοσφαιρικο μοτερ και αρχισεις και το σκαλίζεις και προσπαθεις να περιορισεις την καταναλωση λαδιου και τις διαρροές...

Θελω να πω...για την αποκτηση τεχνογνωσιας (on the job trainning) αξιζει.
Αν δεν εχεις αρκετα χρηματα για αξιοπρεπη αυξηση ιπποδυναμης...κανε οικονομοιες, ή κανε την μετατροπη και βαλε γραμματια για να ξεχρεωνεις σιγα - σιγα.

To tell you the truth, και εμενα μου αρεσε να πειραζω αμαξια που δεν πειραζουν οι αλλοι , ωστε να ξεχωριζω απο το πληθος, αλλα μεγαλωνοντας, βαρεθηκα να ψαχνομαι, κουραστικα, ξεμεινα απο λεφτα, και προτιμησα την λυση που κανουν ολοι (20ν, 1.8Τ ).

Με 2 λεξεις: ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.


Thanks anemos Very Happy
Με βλέπω να παραμένω με χάρτινο φίλτρο μέχρι να πάρω κάποια στιγμή γρήγορο αυτοκίνητο από "τη μάνα του"!
Και όντως αυτό που κατάλαβα κι εγώ από το βαρελάκι, όταν το είχα, είναι ότι ακόμα και αν πηγαίνει γρηγορότερα, το παραπάνω γκάζι το συνηθίζεις σε μισή βόλτα και θέλεις κι άλλο. Η δίψα για επιτάχυνση είναι η ίδια με πριν, ίσως και μεγαλύτερη τώρα που "πήρες φόρα". Thanks again. Το ξέρω ότι δεν αξίζει αλλά δεν λέω να το παραδεχτώ Very Happy

_________________
Εσένα σου μιλάει;...
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 11, 2005 11:26 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
clutchmaster
 
Εγγραφή: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1029
Τόπος: saloniki - serres




re paidia h novitec den exei tipota gia sas?

_________________
Golf fahren ist wie Golf spielen: Scheisse...

www.opel-club.gr
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger ICQ Αριθμός
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 12, 2005 7:59 am Απάντηση με Συμπερίληψη
nikolakis
 
Εγγραφή: 20 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 191




Γιατι δεν κοιτάζεις και για reprofiling?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Εκκεντροφόροι για 1.4 Stilo
Αρχική σελίδα -> Ατμοσφαιρική Βελτίωση
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 1 από 2  
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin