Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες -> Aντιψυκτικά υγρά - θερμοστάτης ... Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 22, 2010 10:24 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
gourtz
 
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 11




καλυσπερασ παιδια εχω ενα προβλημα/....


εχω ενα αστρα h 1600 του 2006 εχω το εξης προβλημα .....

ειδα απο το κρυφο μενου και απο διαγνωστικο obd οτι η θερμοκρασια νερου ειναι γυρω στους 90 υποτιθετε κανονικα κ το εχω πετυχει πολλες φορες να ειναι στους 100-110-120 κ το βεντιλατερ δεν ξεκιναει..... με τιο a/c ξεκιναει κ δουλευει..........

τι παιζει να ειναι? βαλβιδα βεντιλατερ αν ναι ξερει κανενας ποσο εχει κ ενα κωδικο?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 22, 2010 11:52 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
geoponaras
 
Εγγραφή: 22 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 22




gourtz έγραψε:
καλυσπερασ παιδια εχω ενα προβλημα/....


εχω ενα αστρα h 1600 του 2006 εχω το εξης προβλημα .....

ειδα απο το κρυφο μενου και απο διαγνωστικο obd οτι η θερμοκρασια νερου ειναι γυρω στους 90 υποτιθετε κανονικα κ το εχω πετυχει πολλες φορες να ειναι στους 100-110-120 κ το βεντιλατερ δεν ξεκιναει..... με τιο a/c ξεκιναει κ δουλευει..........

τι παιζει να ειναι? βαλβιδα βεντιλατερ αν ναι ξερει κανενας ποσο εχει κ ενα κωδικο?

Kαλησπερα φιλε..εγω θα σου πρτεινα να βαλεις μια βαλβιδα βεντιλατερ χαμηλοτερων βαθμων.αν βγαλεις αυτη που φορας τωρα,κοιτα ποσους βαθμους κελσιου γραφει πανω και παρε μια μικροτερη..και αν την αλλαξεις μονος σου να κανει εξαερωση στο κυκλωμα ειναι σημαντικο να μην κλεισει αερα!!!!!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 31, 2010 11:35 am Απάντηση με Συμπερίληψη
thomaslar
 
Εγγραφή: 30 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 49




οταν βαζουμε το redline water wetter ανεβαινει και η σταθμη στο παγουρι με το παραφλου ειναι..μηπως πρεπει πριν βαλουμε το water wetter πρεπει να αφαιρεσουμε μια ποσοτητα αντιψυκτικου?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 31, 2010 12:46 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
brwmogazos
 
Εγγραφή: 27 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 811
Τόπος: Κατω απο το Αυλακι...




παιδες ξεχασα να γραψω οτι αλλαξα ολα τα υγρα προ μηνων με τα Ρεπσολ πουρο...και πολυ καλα απιονισμενο νερο.

ειδα οτι οντως το βεντιλατερ δουλευει λιγοερο...σιγουρα το πρωτο αιμα θα χυθει τωρα το καλοκαιρι...οπου θα το δω με υψηλες θερμοκρασιες...

_________________

Ibiza Cupra GT28RS
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 31, 2010 1:51 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΦΥΛΑΚΤΟΣ
 
Εγγραφή: 18 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 1872
Τόπος: BΟΡΕΙΑ EYBOIA




thomaslar έγραψε:
οταν βαζουμε το redline water wetter ανεβαινει και η σταθμη στο παγουρι με το παραφλου ειναι..μηπως πρεπει πριν βαλουμε το water wetter πρεπει να αφαιρεσουμε μια ποσοτητα αντιψυκτικου?


Δεν ριχνεις ολο το μπουκαλι συναδελφε παρα μερικα ml οπως αναγραφει στις οδηγιες πισω.

Μην φοβασαι δεν ανεβαινει η σταθμη τοσο επικινδυνα ωστε να δημιουργησει μεγαλη πιεση.

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 31, 2010 2:21 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
thomaslar
 
Εγγραφή: 30 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 49




ο λαμπριανιδης μου ειπε να το ριξω ολο.......θυμασαι ποσα ml ανα λιτρο αντιστοιχουν?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 31, 2010 9:59 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΦΥΛΑΚΤΟΣ
 
Εγγραφή: 18 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 1872
Τόπος: BΟΡΕΙΑ EYBOIA




Παράθεση:
Use one bottle for most passenger cars and light trucks, treats 3 to 5 gallons or 13.2 to 15.9 liters. Vehicles with larger cooling systems should use two bottles. Small cooling systems should use 1oz (3 to 4 capfuls) per quart


Οπου quart = 946 ml.

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 22, 2012 9:42 am Απάντηση με Συμπερίληψη
stratos20vt
 
Εγγραφή: 01 Νοέ 2006
Δημοσιεύσεις: 866
Τόπος: CRETA




επειδή θα αλλάξω αντλία νερού κλπ, θα χρειαστώ αντιψυκτικό.
σε (1.8t 20v AUQ του 2003) τι βάζουμε?
g12, g12+, g12++?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 16, 2013 11:25 am Απάντηση με Συμπερίληψη
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΦΥΛΑΚΤΟΣ
 
Εγγραφή: 18 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 1872
Τόπος: BΟΡΕΙΑ EYBOIA




geoponaras έγραψε:
εγω θα σου πρτεινα να βαλεις μια βαλβιδα βεντιλατερ χαμηλοτερων βαθμων.αν βγαλεις αυτη που φορας τωρα,κοιτα ποσους βαθμους κελσιου γραφει πανω και παρε μια μικροτερη..και αν την αλλαξεις μονος σου να κανει εξαερωση στο κυκλωμα ειναι σημαντικο να μην κλεισει αερα!!!!!


Ετσι θα δουλευει το βεντιλατερ νωριτερα;

Μηπως εχει προβλημα το οραγνο νερου η' ο αισθητηρας πανω στον θερμοστατη;

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 16, 2013 3:51 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Agwnistikotatos
 
Εγγραφή: 20 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 799
Τόπος: Αλεξανδρούπολη




stratos20vt έγραψε:
επειδή θα αλλάξω αντλία νερού κλπ, θα χρειαστώ αντιψυκτικό.
σε (1.8t 20v AUQ του 2003) τι βάζουμε?
g12, g12+, g12++?

Έχουν αντικατασταθεί όλα τα παραπάνω, από το G13 πλέον, το οποίο τα υπερκαλύπτει!

_________________
Seat Ibiza Cupra six speed!
Agwnistikotatos Extreme Tuning

HKS GT3240!!!!

Daily driven 10sec car!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 08, 2013 6:41 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΦΥΛΑΚΤΟΣ
 
Εγγραφή: 18 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 1872
Τόπος: BΟΡΕΙΑ EYBOIA




Δεν το ξερω καλα αλλα ειναι λεει πιο φιλικο προς το περιβαλλον λογω Γλυκερινης.

Ομως για αμαξι 10ετιας θα ειναι το καταλληλοτερο;

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 09, 2013 9:02 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Agwnistikotatos
 
Εγγραφή: 20 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 799
Τόπος: Αλεξανδρούπολη




ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΦΥΛΑΚΤΟΣ έγραψε:
Δεν το ξερω καλα αλλα ειναι λεει πιο φιλικο προς το περιβαλλον λογω Γλυκερινης.

Ομως για αμαξι 10ετιας θα ειναι το καταλληλοτερο;

Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

_________________
Seat Ibiza Cupra six speed!
Agwnistikotatos Extreme Tuning

HKS GT3240!!!!

Daily driven 10sec car!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 01, 2014 10:51 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
panspa88
 
Εγγραφή: 05 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 38




Το περίφημο αντιψυκτικό Repsol Puro δυστυχώς δεν βρίσκεται πια γιατί ο αντιπρόσωπος του ο παλιός δεν το φέρνει πλέον.
Μήπως ξέρουμε κάποιο εξίσου καλό αιθυλογλυκολης;

Η χρήση κατά ήμισυ με καθαρό οινόπνευμα (που εξατμίζεται εύκολα από 78 βαθμούς και ψύχει) θα την έβλεπε κάποιος σαν καλή κίνηση ή θα τα σκουριάσει όλα;

_________________
1.4 fiesta mk6, 80 λέει η ford άλογα ;-\
simota χοάνη διπλού κώνου,
κιτ γειώσεων,
μπουζί ιριδίου denso
bilstein + eibach
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 02, 2014 12:23 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΦΥΛΑΚΤΟΣ
 
Εγγραφή: 18 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 1872
Τόπος: BΟΡΕΙΑ EYBOIA




panspa88 έγραψε:
Το περίφημο αντιψυκτικό Repsol Puro δυστυχώς δεν βρίσκεται πια γιατί ο αντιπρόσωπος του ο παλιός δεν το φέρνει πλέον.
Μήπως ξέρουμε κάποιο εξίσου καλό αιθυλογλυκολης;


Συναδελφε εχεις δικιο,το ειχα για ποσα χρονια & πλεον δεν υπαρχει πουθενα.

Χρησιμοποιησα το Total Coolelf classic,ειναι μπλε ετοιμο διαλυμενο,να σου πω πως επαθα πλακα θα με πιστεψεις;

Σε γνωστη διαδρομη οχι μονο το βεντιλατερ αργησε να ανοιξει αλλα & συνολικα δουλευει λιγοτερο σε σχεση με παλαιοτερα.

Εκει δηλαδη που εμπαινε σε ολη την διαδρομη 3 φορες τωρα 1 αντε & ελαχιστα 2η καμια φορα μολις το σβηνω.

Το εχω 3 μηνες τωρα,το αμαξι το κινω καθημερινα σε πολη αλλα εχω βγει & σε Ε.Ο,ειμαι πολυ ευχαριστημενος...Wink

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 04, 2014 9:47 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
panspa88
 
Εγγραφή: 05 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 38




ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΦΥΛΑΚΤΟΣ έγραψε:
panspa88 έγραψε:
Το περίφημο αντιψυκτικό Repsol Puro δυστυχώς δεν βρίσκεται πια γιατί ο αντιπρόσωπος του ο παλιός δεν το φέρνει πλέον.
Μήπως ξέρουμε κάποιο εξίσου καλό αιθυλογλυκολης;


Συναδελφε εχεις δικιο,το ειχα για ποσα χρονια & πλεον δεν υπαρχει πουθενα.

Χρησιμοποιησα το Total Coolelf classic,ειναι μπλε ετοιμο διαλυμενο,να σου πω πως επαθα πλακα θα με πιστεψεις;

Σε γνωστη διαδρομη οχι μονο το βεντιλατερ αργησε να ανοιξει αλλα & συνολικα δουλευει λιγοτερο σε σχεση με παλαιοτερα.

Εκει δηλαδη που εμπαινε σε ολη την διαδρομη 3 φορες τωρα 1 αντε & ελαχιστα 2η καμια φορα μολις το σβηνω.

Το εχω 3 μηνες τωρα,το αμαξι το κινω καθημερινα σε πολη αλλα εχω βγει & σε Ε.Ο,ειμαι πολυ ευχαριστημενος...Wink


Και εγώ πήρα το G12 τελος παντων, αφού έχεις δει διαφορά νομίζω βρήκαμε αντικάταστάτη.
Αυτό ειναι το σκεπτικό να ανοίγει το βεντιλατερ λιγότερο με την ίδια θερμοκρασία περιβάλλοντος.
οσο για το Puro δοκιμάστηκε σε δύο μηχανές η μια ειχε το μαμίσιο η αλλη αυτό τις βαλανε διπλα διπλα, ταξίδι, το βεντιλατερ ανοιγε στην πρωτη ενω στη δεύτερη σπανιως.

_________________
1.4 fiesta mk6, 80 λέει η ford άλογα ;-\
simota χοάνη διπλού κώνου,
κιτ γειώσεων,
μπουζί ιριδίου denso
bilstein + eibach
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Aντιψυκτικά υγρά - θερμοστάτης ...
Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 22 από 23  
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin