Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες -> 1.8T Vacuum system
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
1.8T Vacuum system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 24, 2005 3:49 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TAZ
 
Εγγραφή: 11 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 3371
Τόπος: ΤΑΖΜΑΝΙΑ




Ειναι γνωστο το συστημα υποπιεσης στον 1.8Τ και πια αλλα υποσυστηματα δουλευουνε με αυτο..

Πανω στην κεφαλη υπαρχει (στους εγκαρσιους 1.8Τ) ενα πλαστικο μικρο ρεσερβουαρ το οποιο αποθηκευει κενο..

Τα ρεζερβουαρ κενου υπαρχουνε για την απροσκοπτη λειτουργια των υποσυστηματων....

Αν "εκλεβα" καποιο ποσοστο κενου απο το κυκλωμα θα υπηρχε προβλημα λετε???

Και μεχρι ποσο??

_________________
"Αριστος τροπος του αμυνεσθαι το μη εξομοιουσθαι" Μαρκος Αυριλιος
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Re: 1.8T Vacuum system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 24, 2005 4:04 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
rabbit_pda
 
Εγγραφή: 03 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 466




TAZ έγραψε:
Ειναι γνωστο το συστημα υποπιεσης στον 1.8Τ και πια αλλα υποσυστηματα δουλευουνε με αυτο..

Πανω στην κεφαλη υπαρχει (στους εγκαρσιους 1.8Τ) ενα πλαστικο μικρο ρεσερβουαρ το οποιο αποθηκευει κενο..

Τα ρεζερβουαρ κενου υπαρχουνε για την απροσκοπτη λειτουργια των υποσυστηματων....

Αν "εκλεβα" καποιο ποσοστο κενου απο το κυκλωμα θα υπηρχε προβλημα λετε???

Και μεχρι ποσο??


to keno ayto einai gia na anoigei tin skastra me tin n249 (den eimai sigouros gia to noumero akrivos, ekeini pou katargeite telospantos) gia na riksei tin piesi ekei pou xreiazetai.
opote an exeis katargisei tin valvida ayti - mporeis na katargiseis kai to vacuum reservoir.... i na to xrisimopoieiseis gia tis anagkes sou

_________________
NA engines - the engines with never-ending lag...
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 24, 2005 4:44 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TAZ
 
Εγγραφή: 11 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 3371
Τόπος: ΤΑΖΜΑΝΙΑ




Απο το Μπεντλεϋ εχω αυτο.....



με αυτες τις περιγραφες...

Engine code AWP, AWW

1 - Connecting pipe/hose from Leak Detection Pump (LDP) -V144-
2 - Vacuum reservoir
3 - Non-return valve
4 - Turbocharger
5 - Pressure unit
For charge air pressure control valve
6 - Overrun shut-off valve
7 - Brake servo
8 - Non-return valve
For brake servo
9 - Wastegate bypass regulator valve -N75-
The valve will be activated from the engine control module (pulsed)
10 - Air cleaner with Mass Air Flow (MAF) sensor -G70-
11 - Cylinder block breather pressure regulating valve
12 - Combi-valve
For secondary air system
13 - Vacuum reservoir
14 - Fuel pressure regulator
15 - Cylinder block breather
16 - Non-return valve
17 - Recirculating valve for turbocharger -N249-
18 - Secondary Air Injection (AIR) solenoid valve -N112-
19 - Vacuum booster
20 - Secondary Air Injection (AIR) pump motor -V101-
21 - Intake pipe
22 - Charge air pressure sensor -G31-
23 - Charge air cooler
24 - Non-return valve
25 - Evaporative Emission (EVAP) canister purge regulator valve -N80-
26 - Connecting hose
to EVAP canister

Υπαρχει και το "δευτερο" κυκλωμα μετα την πεταλουδα εισαγωγης .....αναφερει και αυτο ρεζερβουαρ .... Confused
Ισως ο Στηβ που εχει ασχοληθει εκτενως???

(θενκς για τον κοπο λαγε . Wink )

_________________
"Αριστος τροπος του αμυνεσθαι το μη εξομοιουσθαι" Μαρκος Αυριλιος
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 24, 2005 9:06 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
gas-ion
 
Εγγραφή: 27 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: PIREAS--KORINTHOS




ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΛΟΥΚΑ ΑΥΤΑ ΕΨΑΧΝΕΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ <<ΚΟΠΑΝΑ>> ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ Laughing Laughing Laughing

ΥΣ.
ΣΕ ΠΗΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΗΛ.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Re: 1.8T Vacuum system
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 24, 2005 11:38 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
turborabbit
 
Εγγραφή: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 6081




TAZ έγραψε:
Πανω στην κεφαλη υπαρχει (στους εγκαρσιους 1.8Τ) ενα πλαστικο μικρο ρεσερβουαρ το οποιο αποθηκευει κενο..

====
Nomiza pos milages gi'ayto...

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 24, 2005 11:42 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
turborabbit
 
Εγγραφή: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 6081




To allo einai gia ta amerikanika (eisai sigouros pos yparxei sto diko sou???) kai den prepei na to peirazeis, exei na kanei me to doxeio anthraka (?)

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 25, 2005 9:38 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
steve
 
Εγγραφή: 01 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2887
Τόπος: Lutraki Korinthias




Παρε Λουκα απο την υποπιεση χωρις φοβο και παθος και δωστου να καταλαβει Exclamation Δεν παθαινει τιποτα. Σε μενα δεν εχει διαμαρτυρηθει κατι τοσο καιρο.... Wink Twisted Evil

_________________
"ΠΑΤΕΝΤΙΑΡΙΚΟ" OCTAVIA 4x4 COMBI
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 26, 2005 12:39 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TAZ
 
Εγγραφή: 11 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 3371
Τόπος: ΤΑΖΜΑΝΙΑ




Ναι κουνελε....

Ειναι το Golf AWP ..μιας και το Μπεντλεϋ μανουαλι εχει τα αμερικανικα....
Αλλα το AWP engine code ειναι παρομοιο με το AUQ (δικο μου)...

Δεν ειχα ξανασχοληθει με το EVAP emissions subsystem που εχει και το φιλτρο ανθρακα που λες κλπ....θα το ξανατσεκαρω...

Θα βαλω "κλεφτη" και θα λογκαρω την υποπιεση που παιζει εκει κατω απο ρελαντι , cruising, full WOT Κλπ ....και μετα θα κοιταξω απο ποιο υποσυστημα θα "κλεψω" υποπιεση...

Προκειται για μοντιφια που σκεφτομαι για το συστημα κλαπετου της εξατμισης...(οδηγειται με υποπιεση και ελεγχο της απο solenoids)...
Αν πχ τα ελεγχω με PWM σημα απο φτιαχτο κοντρολερακι τοτε θεωρητικα μπορω να εχω ανα χαρτη που θα ρυθμιζω ποση υποπιεση εχει το συστημα (αρα και ποσο ποσοστο ανοιγματος της πεταλουδας κλαπετου) ανα RPM? ανα πιεση? ανα g/s? ανα φορτο?? (injector Duty cycle πχ)...

Δεν πρεπει ναναι δυσκολο αυτο το κοντρολερακι κουνελε να φτιαχτει εεε???

Α... αφου κανω regulate την υποπιεση που παει στο συστημα κλαπετου ...ουσιαστικα ελεγχω την υποπιεση που χανω απο ολο το συστημα...αρα πρεπει ναχω ενα "τεποζιτο υποπιεσης" μην τυχων "αδειασω" τελειως το μαμα υποσυστημα του κινητηρα...κανοντας regulate...

Σας κουφανα εεε??? (με πιανουνε κατι τετοια ...λετε να φταινε τα ναρκωτικα που περνω??) ... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

_________________
"Αριστος τροπος του αμυνεσθαι το μη εξομοιουσθαι" Μαρκος Αυριλιος
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 26, 2005 1:27 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
rabbit_pda
 
Εγγραφή: 03 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 466




Einai eykolo na ginei ayto pou thes.
Otan teleioso me to water mister controller gia ton aleko-rogerius, tha mou peis analytika ti akrivos thes.

_________________
NA engines - the engines with never-ending lag...
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 27, 2005 12:58 am Απάντηση με Συμπερίληψη
steve
 
Εγγραφή: 01 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2887
Τόπος: Lutraki Korinthias




TAZ έγραψε:
...ρυθμιζω ποση υποπιεση εχει το συστημα (αρα και ποσο ποσοστο ανοιγματος της πεταλουδας κλαπετου) ανα RPM? ανα πιεση? ανα g/s? ανα φορτο?? (injector Duty cycle πχ)...
Με πιεση θεωρω το πιο ευκολο και μαλιστα να παρεις απο τον μαμα pressure sensor.
TAZ έγραψε:
Δεν πρεπει ναναι δυσκολο αυτο το κοντρολερακι κουνελε να φτιαχτει εεε???
H ερωτηση ειναι για τον Κουνελο, αλλά απανταω και εγω: ΟΧΙ !
TAZ έγραψε:
Α... αφου κανω regulate την υποπιεση που παει στο συστημα κλαπετου ...ουσιαστικα ελεγχω την υποπιεση που χανω απο ολο το συστημα...αρα πρεπει ναχω ενα "τεποζιτο υποπιεσης" μην τυχων "αδειασω" τελειως το μαμα υποσυστημα του κινητηρα...κανοντας regulate...
Γιατι να αδειαζεις το συστημα? Χανεις απο καπου? Οχι βεβαια, ειναι στεγανο αυτο που θα κανεις. Στο μαμα συστημα δεν θα του λειψει η υποπιεση (την αναπληρωνει ετσι κι αλλιως), το θεμα ειναι μην συνδεθεις καπου οπου ΑΝ χανεις υποπιεση, σου αλλαξει το μιγμα.
TAZ έγραψε:
Σας κουφανα εεε??? (με πιανουνε κατι τετοια ...λετε να φταινε τα ναρκωτικα που περνω??) ...
Δεν κουφαινομαστε ευκολα. Εμεις παιρνουμε και ληγμενα (ειναι πιο φθηνα) Twisted Evil Smile

_________________
"ΠΑΤΕΝΤΙΑΡΙΚΟ" OCTAVIA 4x4 COMBI
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 28, 2005 10:18 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TAZ
 
Εγγραφή: 11 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 3371
Τόπος: ΤΑΖΜΑΝΙΑ




steve έγραψε:
TAZ έγραψε:
...ρυθμιζω ποση υποπιεση εχει το συστημα (αρα και ποσο ποσοστο ανοιγματος της πεταλουδας κλαπετου) ανα RPM? ανα πιεση? ανα g/s? ανα φορτο?? (injector Duty cycle πχ)...
Με πιεση θεωρω το πιο ευκολο και μαλιστα να παρεις απο τον μαμα pressure sensor.
TAZ έγραψε:
Δεν πρεπει ναναι δυσκολο αυτο το κοντρολερακι κουνελε να φτιαχτει εεε???
H ερωτηση ειναι για τον Κουνελο, αλλά απανταω και εγω: ΟΧΙ !
TAZ έγραψε:
Α... αφου κανω regulate την υποπιεση που παει στο συστημα κλαπετου ...ουσιαστικα ελεγχω την υποπιεση που χανω απο ολο το συστημα...αρα πρεπει ναχω ενα "τεποζιτο υποπιεσης" μην τυχων "αδειασω" τελειως το μαμα υποσυστημα του κινητηρα...κανοντας regulate...
Γιατι να αδειαζεις το συστημα? Χανεις απο καπου? Οχι βεβαια, ειναι στεγανο αυτο που θα κανεις. Στο μαμα συστημα δεν θα του λειψει η υποπιεση (την αναπληρωνει ετσι κι αλλιως), το θεμα ειναι μην συνδεθεις καπου οπου ΑΝ χανεις υποπιεση, σου αλλαξει το μιγμα.
TAZ έγραψε:
Σας κουφανα εεε??? (με πιανουνε κατι τετοια ...λετε να φταινε τα ναρκωτικα που περνω??) ...
Δεν κουφαινομαστε ευκολα. Εμεις παιρνουμε και ληγμενα (ειναι πιο φθηνα) Twisted Evil Smile


Χμμμμμ..

Σορρυ Στηβ ...και σε σενα την εκανα την ερωτηση ....απλα επειδη ο κουνελος γενικα ποσταρει και ασχολειται με διαφορα hardcore electronics ...τυπου μεγκασκουιρτ κλπ...

Λοιπον ...
Η Ν75 μας πως κανει boost regulation???
την παλσαρει ο εγκεφαλος ...και αυτη κανει bleed πιεση προς την εισαγωγη του τουρμπο ωστε να ρεγκιουλαρει την πιεση που παει στο αξουεϊτορ ..αρα να ελεγξει την wastegate...
E... αμα το τριτο ποδι της δεν εριχνε την "διαρροη" πισω στην εισαγωγη του τουρμπο ...αλλα στον αερα??
Θα εβγαζε λαθος??

Το κυκλωμα μου εχει 2 solenoids που το ενα ενεργοποιητε για να δημιουργηθει υποπιεση στο αξουεϊτορ του κλαπετου.
Αφου αυτο κλεισει τερμα (μεχρι εκει που το εχω ρυθμισει) τοτε ο κοντρολλερ κανει regulation μετρωντας το backpreassure στην εξατμηση (πισω απο τον καταλυτη και πριν το μεσσαιο καζανακι.
Αν ειναι μιροτερη απο 2,5PSI (factory default ρυθμιση του κοντρολλερ) τοτε δεν κανει τιποτα ... αν τα ξεπερασει τοτε παλσαρει το δευτερο solenoid που ανοιγει και ψιλορουφαει αερα απο εξω για να μειωσει την υποπιεση που κρατα κλειστο το κλαπετο ...αρα κατ επεκταση πεφτει και το backpreassure στην εξατμηση ....αρα πεφτει κατω απο 2,5 ...αρα ο κοντρολερ ξανακλεινη το solenoid για αυξηση της υποπιεσης και κλεισιμο του κλαπετου παλι ...και ουτο καθε εξης...

Πιστευω οτι λιγη υποπιεση θα "καταναλωνω".
Ενταξει την αναπληρωνει το συστημα...αφου δεν δουλευει ο κινητηρας συνεχεια σε πιεση .....

Για να δουμε..

_________________
"Αριστος τροπος του αμυνεσθαι το μη εξομοιουσθαι" Μαρκος Αυριλιος
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 28, 2005 10:32 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
turborabbit
 
Εγγραφή: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 6081




TAZ έγραψε:
Λοιπον ...
Η Ν75 μας πως κανει boost regulation???
την παλσαρει ο εγκεφαλος ...και αυτη κανει bleed πιεση προς την εισαγωγη του τουρμπο ωστε να ρεγκιουλαρει την πιεση που παει στο αξουεϊτορ ..αρα να ελεγξει την wastegate...

====
Sosta.

E... αμα το τριτο ποδι της δεν εριχνε την "διαρροη" πισω στην εισαγωγη του τουρμπο ...αλλα στον αερα??
Θα εβγαζε λαθος??
====
O egkefalos. Sto long time mixture adaptation... Isos, den einai sigouro. Eksartatai apo tin posotita tou aera pou tha "petagetai"...



Το κυκλωμα μου εχει 2 solenoids που το ενα ενεργοποιητε για να δημιουργηθει υποπιεση στο αξουεϊτορ του κλαπετου.
Αφου αυτο κλεισει τερμα (μεχρι εκει που το εχω ρυθμισει) τοτε ο κοντρολλερ κανει regulation μετρωντας το backpreassure στην εξατμηση (πισω απο τον καταλυτη και πριν το μεσσαιο καζανακι.
Αν ειναι μιροτερη απο 2,5PSI (factory default ρυθμιση του κοντρολλερ) τοτε δεν κανει τιποτα ... αν τα ξεπερασει τοτε παλσαρει το δευτερο solenoid που ανοιγει και ψιλορουφαει αερα απο εξω για να μειωσει την υποπιεση που κρατα κλειστο το κλαπετο ...αρα κατ επεκταση πεφτει και το backpreassure στην εξατμηση ....αρα πεφτει κατω απο 2,5 ...αρα ο κοντρολερ ξανακλεινη το solenoid για αυξηση της υποπιεσης και κλεισιμο του κλαπετου παλι ...και ουτο καθε εξης...
====
Vasika me ena solenoid n75 tin kaneis tin douleia... den xreiazontai dyo... Diladi ena solinaki paei sto doxeio ypopiesis, deytero paei sto actuator kai trito ston aera. Kai aplos rythmizoume to duty-cycle symfona me tis endeikseis tou MAP, o opoios metraei to backpressure....
Alla an mporeis, periegrapse (zografise?) to ti akrivos exeis tora kai to ti theleis na kanei telika...


Πιστευω οτι λιγη υποπιεση θα "καταναλωνω".
Ενταξει την αναπληρωνει το συστημα...αφου δεν δουλευει ο κινητηρας συνεχεια σε πιεση .....
====
To poly-poly pairneis ena apo ekeina ta prasina doxeia vacuum pou eixane ta VW/Audi sta teli dekaetias 80s...

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
1.8T Vacuum system
Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 1 από 1  

  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin