Αρχική σελίδα -> Αυτοκίνητα & Βελτιώσεις μελών -> TASOS - GOLF V GTI - 2.0 TFSI Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 14, 2010 12:15 am Απάντηση με Συμπερίληψη
agelosa4
 
Εγγραφή: 08 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 747
Τόπος: thessalia




TASOS_1.8T έγραψε:
astrakias έγραψε:
Ασε και μου βαλε και μενα φιτιλιες να παρω Egt kai Boost απ'αυτον.


Κάνει επιπλέον έκπτωση για κάθε επιπλέον οργανάκι.

Ο κουφάλας μου το έστειλε μετά με e-mail (στην αγγελία δέν το έγραφε)


τασο πολυ καλο φαινεται! το δοκιμασες αν μετρα σωστα??

_________________
clubaudi.gr
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 14, 2010 9:25 am Απάντηση με Συμπερίληψη
TASOS_1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 11 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2017
Τόπος: Αθήνα-Ηλιούπολη




@ Διονύσης & agelosa4

Δέν έχω τσεκάρει ακόμη με vag-com , αν και , δέν θα μπορέσω να το τσεκάρω 100% με log ... γιατί ο map μου μετράει μέχρι 1,55 bar ... αλλά θα δώ τις χαμηλότερες πιέσεις.

Πάντως ενδεικτικά μετράει το ίδιο με ένα μηχανικό της AWE που είχα πάνω.

_________________

GOLF V GTI [s]S3 setup 350 PS[/s] Overloaded
Πλέον Μαμμά με πρόγραμμα για 95άρα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 14, 2010 12:46 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Διονύσης
 
Εγγραφή: 14 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 260
Τόπος: Πάτρα




TASOS_1.8T έγραψε:
@ Διονύσης & agelosa4

Δέν έχω τσεκάρει ακόμη με vag-com , αν και , δέν θα μπορέσω να το τσεκάρω 100% με log ... γιατί ο map μου μετράει μέχρι 1,55 bar ... αλλά θα δώ τις χαμηλότερες πιέσεις.

Πάντως ενδεικτικά μετράει το ίδιο με ένα μηχανικό της AWE που είχα πάνω.


Ok Τάσο, ευχαριστώ!
Περιμένω απάντηση σου να δώ κατά πόσο μετράει σωστά και μάλλον θα το τσιμπήσω και γώ Wink

υ.γ. εάν ξέρεις κανά άλλο link για να δώ εναλλακτικές(χρώματα-φόντο) θα ήμουν ευγνώμων.

_________________
SαλιγκαρAKIS 207 Rallye f/l 150άρι
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 24, 2011 3:01 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TASOS_1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 11 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2017
Τόπος: Αθήνα-Ηλιούπολη




Το dog-bone της THS ... βγήκε.

Καλό , χρυσό , έκανε αρκετά καλή δουλειά ... αλλά οι κραδασμοί που έφερνε στην καμπίνα , παρόλο τον καιρό και τα χλμ που έκανα ... δέν υποχώρησαν ούτε στο ελάχιστο.

Πολύ σκληρό για τα γούστα μου.

Οι βάσεις μηχανής και σασμάν της THS παρέμειναν.


//

Next step ... Whiteline anti lift kit.


_________________

GOLF V GTI [s]S3 setup 350 PS[/s] Overloaded
Πλέον Μαμμά με πρόγραμμα για 95άρα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 24, 2011 4:11 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
immortal
 
Εγγραφή: 03 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 48




TASOS_1.8T έγραψε:
Το dog-bone της THS ... βγήκε.

Καλό , χρυσό , έκανε αρκετά καλή δουλειά ... αλλά οι κραδασμοί που έφερνε στην καμπίνα , παρόλο τον καιρό και τα χλμ που έκανα ... δέν υποχώρησαν ούτε στο ελάχιστο.

Πολύ σκληρό για τα γούστα μου.

Οι βάσεις μηχανής και σασμάν της THS παρέμειναν.


//

Next step ... Whiteline anti lift kit.


Τασο εκτος απο κραδασμος εφερε και περισσοτερο ηχο απο το μοτερ μεσα στην καμπινα?
Και αλλαξε και ο ηχος?

_________________
http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?t=18283&highlight=

Powered...by alex...
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 25, 2011 11:10 am Απάντηση με Συμπερίληψη
TASOS_1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 11 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2017
Τόπος: Αθήνα-Ηλιούπολη




immortal έγραψε:
Τασο εκτος απο κραδασμος εφερε και περισσοτερο ηχο απο το μοτερ μεσα στην καμπινα?
Και αλλαξε και ο ηχος?


Ηχο από το μοτέρ ... όχι , δέν θα το έλεγα.

Περισσότερο θα το περιέγραφα ώς αφιλτράριστο θόρυβο μαζί με τους κραδασμούς.

Η μίξη αυτή , σου δίνει και την αίσθηση ότι το αμάξι έχει "αγριέψει" , έχει γίνει πιό δυνατό , πιό βαρβάτο.

Αλλά στην πράξη δέν ισχύει κάτι τέτοιο.

Ιτς εν ιλούζιον Very Happy

_________________

GOLF V GTI [s]S3 setup 350 PS[/s] Overloaded
Πλέον Μαμμά με πρόγραμμα για 95άρα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 25, 2011 6:47 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
immortal
 
Εγγραφή: 03 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 48




TASOS_1.8T έγραψε:
immortal έγραψε:
Τασο εκτος απο κραδασμος εφερε και περισσοτερο ηχο απο το μοτερ μεσα στην καμπινα?
Και αλλαξε και ο ηχος?


Ηχο από το μοτέρ ... όχι , δέν θα το έλεγα.

Περισσότερο θα το περιέγραφα ώς αφιλτράριστο θόρυβο μαζί με τους κραδασμούς.

Η μίξη αυτή , σου δίνει και την αίσθηση ότι το αμάξι έχει "αγριέψει" , έχει γίνει πιό δυνατό , πιό βαρβάτο.

Αλλά στην πράξη δέν ισχύει κάτι τέτοιο.

Ιτς εν ιλούζιον Very Happy

Ρε Τασε οι δημοσιευσεις σου ειναι σημερα και αυτη την στιγμη ειναι 1821...

Τα παραπανω που εγραψες θα τα δω αργοτερα λογω ουζων GTC fun

_________________
http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?t=18283&highlight=

Powered...by alex...
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 12, 2011 11:22 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Homer J
 
Εγγραφή: 17 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 48
Τόπος: London




Sorry για το bump μετα απο τοσο καιρο μα πρεπει να σε ρωτησω κατι Τασο

Επειδη εβαλα προσφατα τις βασεις μοτερ της BSH σε συνδυασμο με το pendulum mount της Vf που ειχ πανω εδω και 2 χρονια, το αμαξι εγινε επιεικως απαραδεκτο απο αποψη κραδασμων και θορυβου.

Με το pendulum μονο δεν ειχα καποιο θεμα, με το που εβαλα και τις 2 αλλες βασεις το αμαξι ακουγεται απο μεσα σαν τρακτερ, οι δε τριγμοι και κραδασμοι στις 1500-2000 σ.α.λ. χαλι μαυρο. Αλλα και στο ταξιδι με πανω απο 120 χλμ πολλοι τριγμοι και συντονισμος.

Τασο μου ειπαν οτι η κατασταση θα βελτιωθει μετα απο 3-4000 χλμ που θα 'στρωσουν' οι βασεις, αλλα φοβαμαι οτι λογω σχεδιασης τους κατι τετοιο ειναι μαλλον αμφιβολο. Οι βασεις της ΤHS ειναι πιο ηπιες? Ειναι απο πολυουρεθανη (σαν τις δικες μου) η απο πιο μαλακο rubber? Απο οτι ειδα ειναι στο ιδιο στιλ με τις μαμα βασεις με πιο ενισχυμενο υλικο? Μαλακωσαν αυτες καθολου μετα απο την χρηση τους?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 13, 2011 7:56 am Απάντηση με Συμπερίληψη
TASOS_1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 11 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2017
Τόπος: Αθήνα-Ηλιούπολη




Οι βάσεις μηχανής της THS είναι στην πράξη εργοστασιακές βάσεις από τις οποίες έχουν αφαιρέσει το λάστιχο και έχουν τοποθετήσει νέο (λάστιχο) περίπου 30%-40% σκληρότερο.

Από την αρχή δέν είχα πρόβλημα με τις βάσεις μηχανής και σασμάν.
Ναί μαλακώνουν με τα χλμ.

Οι κραδασμοί που είχα εγώ ήταν από το dog-bone (αυτό που λές εσύ pendulum).

_________________

GOLF V GTI [s]S3 setup 350 PS[/s] Overloaded
Πλέον Μαμμά με πρόγραμμα για 95άρα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
TASOS - GOLF V GTI - 2.0 TFSI
Αρχική σελίδα -> Αυτοκίνητα & Βελτιώσεις μελών
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 16 από 16  
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin