Αρχική σελίδα -> Αυτοκίνητα & Βελτιώσεις μελών -> audi tt k04-001 Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
audi tt k04-001
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 27, 2011 3:07 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
tt-tsiou
 
Εγγραφή: 08 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 49




καλημερα θα ηθελα να παρουσιασω και εγω με την σειρα μου το ττ μου

Intercooler cupra
Lower Intercooler Tube
Turbo k04-001
Εκκεντροφόρο 20v
maf s3
Μπεκ σ3
φουλ κολάρα samco άρα και αγελάδα
pipercross c187
Τροχαλίες ecs
down pipe 70ρι
decat me 63,5 μεχρι το τελικο
τελικο mtm
μπλοκε
τρόμπα βενζινης walbro
πρόγραμμα overload

το προγραμμα δεν εχει τελειωσει ακομα γιατι θελω να βαλω και την πολλαπλη της tig art και να κανουμε το τελικο ρυθμιση

H&R ελατήρια
βαση σασμαν powerflex
zimmermann δίσκους διάτρητους
σωληνάκια αεροπορικού τυπου

μασκα απο το sline
Προφυλαχτήρα 3.2
Σποιλερ cupra
αεροτομή 3,2 sline
defusser απο 3,2 sline
μπαρομετρο πυρομετρο και turbo timer APEXI

Ζαντες RS4 NEW 18 και αποστατες 1,5


ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ
φλατζα εισαγωγης
tig art πολλαπλη

ευχαριστω πολυ το mammo autotechnica και την overload
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 28, 2011 5:42 am Απάντηση με Συμπερίληψη
sotos
 
Εγγραφή: 29 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 21




Μπραβο για το αμαξι σου φιλε μου.....Με αυτο set up ποσο το υπολογιζετε στα τελειωματα του γιατι περναει ενα τετοιο set up απο το μυαλο μου λογο αλλαγης τουρμπινας............ Laughing Laughing

_________________
OVERLOADER
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 28, 2011 9:42 am Απάντηση με Συμπερίληψη
tt-tsiou
 
Εγγραφή: 08 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 49




sotos έγραψε:
Μπραβο για το αμαξι σου φιλε μου.....Με αυτο set up ποσο το υπολογιζετε στα τελειωματα του γιατι περναει ενα τετοιο set up απο το μυαλο μου λογο αλλαγης τουρμπινας............ Laughing Laughing


Ευχαριστω πολυ soto
Ελπιζω να φτασει κοντα στα 270... Smile
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 28, 2011 7:41 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TASOS_1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 11 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2017
Τόπος: Αθήνα-Ηλιούπολη




tt-tsiou έγραψε:

Ελπιζω να φτασει κοντα στα 270... Smile


270 με k04-001 ... ???

Είναι μαμμά η τουρμπίνα ή έχει γίνει υβρίδιο ?


//

Γενικά το αμάξι έχει αρκετά πραγματάκια πάνω ... και το μόνο που δέν του ταιριάζει (γνώμη μου) είναι το μικρό τούρμπο.

Για μένα θέλει τουλάχιστον μιά 023 πάνω.

Ετσι θα έχει νόημα και η τοποθέτηση μιάς aftermarket πολλαπλής.

Οπως και νά'χει , να το χαίρεσαι.
Βάλε και καμμιά φωτό , άν θές.

_________________

GOLF V GTI [s]S3 setup 350 PS[/s] Overloaded
Πλέον Μαμμά με πρόγραμμα για 95άρα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 28, 2011 7:46 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
kalamaris
 
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 3298




Συμφωνω με τον Τασο.Μια 023 θα ηταν το καλυτερο!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 28, 2011 8:23 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
ante_gia
 
Εγγραφή: 13 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 232




μπράβο για το αμάξι σου.

_________________
polo gti 1.8T by revlimit

http://revlimit.forumotion.net/t142-topic

precision 5130 comming soon
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 29, 2011 10:41 am Απάντηση με Συμπερίληψη
tt-tsiou
 
Εγγραφή: 08 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 49




καλημερα καποιες φωτογραφιες απο το ΤΤ μου

http://img33.imageshack.us/i/audittnewpics002.jpg/

http://img691.imageshack.us/i/audittnewpics003.jpg/

http://img709.imageshack.us/i/audittnewpics004.jpg/

http://img339.imageshack.us/i/audittnewpics009.jpg/

http://img20.imageshack.us/i/audittnewpics008.jpg
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 29, 2011 11:21 am Απάντηση με Συμπερίληψη
tt-tsiou
 
Εγγραφή: 08 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 49




TASOS_1.8T έγραψε:
tt-tsiou έγραψε:

Ελπιζω να φτασει κοντα στα 270... Smile


270 με k04-001 ... ???

Είναι μαμμά η τουρμπίνα ή έχει γίνει υβρίδιο ?


//

Γενικά το αμάξι έχει αρκετά πραγματάκια πάνω ... και το μόνο που δέν του ταιριάζει (γνώμη μου) είναι το μικρό τούρμπο.

Για μένα θέλει τουλάχιστον μιά 023 πάνω.

Ετσι θα έχει νόημα και η τοποθέτηση μιάς aftermarket πολλαπλής.

Οπως και νά'χει , να το χαίρεσαι.
Βάλε και καμμιά φωτό , άν θές.


Σε ευχαριστω παρα πολυ για την καλα σου λογια

οχι δεν ειναι υβρίδιο

Το αμαξι μου χωρις να δουλευει αρκετη πιεση 1 μπαρ σταθερο στις 6.000 και με 1,45 με 1,5 over μετρησε 207 χραμαρια μαφ χωρις να εχω σκαλισει την wq με dp 63,5 και οχι 70 που εβαλα πριν 1 εβδομαδα χωρις να ειναι τερματισμενη η ν75 και χωρις πολλαπλη και χωρις να ειναι τελειωμενο το προγραμμα απο την overload...θελω να ελπιζω οτι μπορει να δω τα 270...αλλα πραγματικα δεν με νοιαζει....μπορει να ειναι 260 πραγματικα και οχι 270 ψοφια....

η κ023 ειναι παρα πολυ καλη αλλα θα προτημουσα να βαλω μια 28rs παρα 023 και για αυτο προετοιμαζω το αμαξι μου...η κ04-001 ειναι για την ωρα αλλα μου αρεσει να περω τα μεγιστα της και αυτο προσπαθω. Την 01 την ειχα εδω και 3 χρονια και καθοτανε και ειπα να την βαλω ετσι για αλλαγη...Παντως ειναι παρεξηγημενη turbina η κ04-01 και δεν μπορω να καταλαβω γιατι... ειναι αναλογα το τι θες να κανεις και τι ζητα απο το καθε πραγμα-ανθρωπο για το θεμα που μιλαμε τωρα ξερω τι κανει αυτη η turbinitsa και που μπορει να φτασει απλα ψαχνομαι να κανω σωστες επιλογες .Τα αλογα δεν ειναι στραγαλια και δεν ειμαι τετοιος ανθρωπος, αλλωστε το εχει δει τοσες φορες το εργο οταν εργαζομουνα στο dynoroad στο xl στο power που λεγανε ειναι 300 500 10000 αλογα και στον δρομο ηταν ρεματα...αρα πιστευω να με καταλαβαινεις..
θα δουμε πως θα παει...εγω παντως ειμαι οικανοποιημενος οπως παει τωρα το αμαξι μου...και ελπιζω αυτο το χαμογελο να μεγαλωσει στο μελλον..
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 29, 2011 11:23 am Απάντηση με Συμπερίληψη
tt-tsiou
 
Εγγραφή: 08 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 49




ante_gia έγραψε:
μπράβο για το αμάξι σου.


ευχαριστω πολυ φιλε μου
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 29, 2011 2:27 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TASOS_1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 11 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2017
Τόπος: Αθήνα-Ηλιούπολη




tt-tsiou έγραψε:
....η κ023 ειναι παρα πολυ καλη αλλα θα προτημουσα να βαλω μια 28rs παρα 023 και για αυτο προετοιμαζω το αμαξι μου...η κ04-001 ειναι για την ωρα αλλα μου αρεσει να περω τα μεγιστα της και αυτο προσπαθω. Την 01 την ειχα εδω και 3 χρονια και καθοτανε και ειπα να την βαλω ετσι για αλλαγη...


Τώρα , σε κατανοώ καλύτερα ... ok

Είδα και τις φωτό σου , όντως πολύ όμορφο το TT σου.


Οσον αφορά την 01 , είναι παρεξηγημένη γιατί συγκρινόταν με τις επιδόσεις των μαμμά 03s και 023 ... οπότε με το σκεπτικό ότι ήταν aftermarket τουρμπίνα (αναβάθμισης) , δέν κέρδιζε πόντους λόγω χαμηλού δείκτη κόστους/απόδοσης.

Αν θυμάμαι καλά , (τα παλιά χρόνια) Very Happy ... η SPORTEC της έβαζε εντόσθια από 023 και την πούλαγε σαν 250 PS kit.

_________________

GOLF V GTI [s]S3 setup 350 PS[/s] Overloaded
Πλέον Μαμμά με πρόγραμμα για 95άρα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 29, 2011 10:10 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
YIANIS-L20VT4
 
Εγγραφή: 29 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 509
Τόπος: ΡΑΦΗΝΑ




TASOS_1.8T έγραψε:
tt-tsiou έγραψε:
....η κ023 ειναι παρα πολυ καλη αλλα θα προτημουσα να βαλω μια 28rs παρα 023 και για αυτο προετοιμαζω το αμαξι μου...η κ04-001 ειναι για την ωρα αλλα μου αρεσει να περω τα μεγιστα της και αυτο προσπαθω. Την 01 την ειχα εδω και 3 χρονια και καθοτανε και ειπα να την βαλω ετσι για αλλαγη...


Τώρα , σε κατανοώ καλύτερα ... ok

Είδα και τις φωτό σου , όντως πολύ όμορφο το TT σου.


Οσον αφορά την 01 , είναι παρεξηγημένη γιατί συγκρινόταν με τις επιδόσεις των μαμμά 03s και 023 ... οπότε με το σκεπτικό ότι ήταν aftermarket τουρμπίνα (αναβάθμισης) , δέν κέρδιζε πόντους λόγω χαμηλού δείκτη κόστους/απόδοσης.

Αν θυμάμαι καλά , (τα παλιά χρόνια) Very Happy ... η SPORTEC της έβαζε εντόσθια από 023 και την πούλαγε σαν 250 PS kit.


Απ' ότι γνωρίζω, η Κ04-2075 (5304 950 0001), ειχε σχεδιαστεί για το FORD TRANSIT DIESEL, και βάση του κατασκευαστή, βγάζει maximum 220 PS, οσα δίνει ο κατασκευαστής και για την Κ03-2075 (5303 988 00730), την Κ03S δηλαδή. Δεν ειχε κατασκευαστεί για αναβάθμηση της Κ03-S(K03-2075).

Turbo Comp. Wheel Comp. Wheel Turbine Turbine Wheel Turbine Wheel Turbine Cartridge Service
Part Number O.D Inducer Dia. (mm) Wheel OD Exducer Exducer (mm) A/R Assembly Kit
5303 988 0073 2.00 1.50 38 1.81 1.65 42 5²cm 5303 710 0521
5304 950 0001 2.00 1.50 38 1.81 1.65 42 5²cm 5303 711 0000

Απ' οτι φένεται, οι compressor ειναι ιδιοι.

Εδω ειναι η Κ04-2275 (Κ04-023).
5304 988 0023 2.20 1.65 42 1.97 1.65 42 5²cm 5304 710 0507

_________________
LEON 20VT4, programming by Kyrylos (να είσαι πάντα καλά Κύριλλε) !!!, ο παππούς Γιάννης.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 29, 2011 10:40 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
melodystyle2003
 
Εγγραφή: 11 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 368




Η Κ04-001 έχει 1mm μεγαλύτερη φτερωτή εξαγωγής, για αυτό έχει και τρελό ob σε σχέση με τη 03s, και (δε θυμάμαι πόσο) μικρότερη φτερωτή εισαγωγής επίσης από τη 03s (όλα αυτά μετρημένα από μηχανικό έχοντας και τις 2 στα χέρια του).

Επίσης βγαίνει με σκληρότερη wg εξού και η ικανότητά της να κρατήσει 1.1 κόφτη, χωρίς σφίξιμο, αλλά για αξιοπιστία δε φέρω γνώμη.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 30, 2011 8:17 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Mihalis Fr
 
Εγγραφή: 27 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 117




2 mm μεγαλυτερη φτερωτη, και ιδιο αξονα εχει σε σχεση με τη κ03s. θεωρητικα λοιπον, πρεπει να βγαζει κατιτις παραπανω! τωρα το ποσο, 10-15 πρεπει να ειναι το νουμερο συμφωνα με τα παιδια που την εχουν δοκιμασει στο παρελθον.

_________________
Ιbiza FR by Turbo Service Spartalis
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 30, 2011 3:10 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
giannhsdelta
 
Εγγραφή: 21 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 206




Από προσωπική εμπειρία, η 01 δίνει πιο πολύ ροπή από την 03ς, μπορεί να κρατήσει λίγο παραπάνω πίεση ψηλά χωρίς σφίξιμο αλλά αν αρχίσεις τα σφιξίματα ... είναι πιο εύκολο να σπάσει (άξονας-φτερωτή) σε σχέση πάντα με την 03ς.
Έχει πιο καλό μαντέμι από την 03ς (αν δεν κάνω λάθος) σε ποιότητα αλλά τελικά (κατά τη γνώμη μου) η 03ς μπορεί να βγάλει πιο πολλά αξιόπιστα άλογα (με σφίξιμο)

_________________

Seat Toledo 20vt GT2871R XX Exelixis S/W
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 02, 2011 8:50 am Απάντηση με Συμπερίληψη
kos21
 
Εγγραφή: 28 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 212




Πολυ ομορφο το ΤΤ σου φιλε μου.
Αυτο που εχω να παρατηρησω ειναι αυτο που ειπε και ο Τασος.
Εχεις πολλα καλουδια επανω για να τα χαραμίζεις με μια 01.
Βαλε την 28RS που εχεις στο μυαλο σου για να πιασουν τα χρηματα που εχεις δωσει μεχρις στιγμης τοπο.

Ειχα την 01 καλη για πρωτο σταδιο και πολυ καλη ροπη
Ολα αυτα που εχεις βαλει ειναι για παραπανω.
Καποια στιγμη λοιπον αλλαζεις τουρμπινα και εισαι κομπλε. Μην αγοραζεις πραγματα που να κανουν για 01 αλλα αγοραζε απευθειας για RS.

Και παλι να τι χαιρεσαι και καλα χιλιομετρα.

_________________
ΤΟΤΕ GOLF IV GTI AGU Κ04-0ΧΧ 250hp+ OVERLOADED
ΤΩΡΑ SKODA YETI 1,2tsi OVERLOADED
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
audi tt k04-001
Αρχική σελίδα -> Αυτοκίνητα & Βελτιώσεις μελών
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 1 από 2  
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin