Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες -> Μετρήσεις 1/10/2006 - Αποτελεσματα / Εντυπώσεις Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 4:43 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




Αυτο ειναι απο μια χειμερινη μετρηση με vbox2

0-100 σε 9,55
0-160 σε 25,3
0-400 σε 16,8
εξοδος 134km/h
Ηταν με 5-10 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια
πολυ καλη ασφαλτο
επιπεδο θαλασσας
2 ατομα 210 κιλα πληρωμα
http://i50.photobucket.com/albums/f331/kostas5891/1-1.jpg












υγ βεβαια η νεκροψια σημερα εδειξε πως οι μετρησεις οι προχθεσινες εγιναν με "προβληματικο" μπλοκ (ελατηρια προβληματικα και ισως και χιτωνια) new_cry new_cry
μεγειες μου

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 4:46 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




scoupegt έγραψε:
anonimos έγραψε:

Πχ αν δειτε τις αλλαγες του scoupe θα δειτε πως ειναι μακραν καμια σχεση με ολους μας... Shocked


Τι ειχαν οι αλλαγες μου??? new_cry new_cry new_cry Embarassed Embarassed
Very Happy Very Happy Very Happy
καλες ηταν?δεν εχουμε το διαγμαμα ταχυτητας-χρονου για να δουμε και ποσο κανουμε την αλλαγη!! Cool
στα ποσα sec με υπολογιζεις Γιαννη? Razz


ταπα ως συνηθως Razz

ε στη χειροτερη να εισαι 0,5!
Αν εισαι παραπανω, θελεις προπονηση Laughing

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 5:07 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Vlasis
 
Εγγραφή: 24 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 1077




sylvester έγραψε:
Με βαση τις μετρησεις , βλεπω οτι για να συγκρινουμε τα αποτ/τμα με αυτά του dragster που εχει roll-out, θα πρέπει να υπολογισετε ενα 0.4 sec (μειον) στον χρονο για roll-out μηκους 12".


Ναι μεν αν θελετε να συγκριθητε με τους ερασιτεχνες αλλα οχι με τους επαγγελματιες γιατι:

Οι Νικητες για αποφυγουν το προβλημα του roll out (0.3sec) KAI το προβλημα της αφορτιστης μεταδοσης (0,1) κανουν το εξης

α) ΠΕρνουν και τη δευτερη γραμμη και αναβει το κοκκινο. Ο κριτης κανει νοημα να κανουμε οπισθεν. Οταν κανουμε οπισθεν σταματαμε ΑΜΕΣΩΣ μολις περασουμε το λειζερ της δευτερης ακτινας (αρα ειμαστε πανω στην ακτινα χωρις καθολου roll out)

b) εδω τωρα θελει λιγο προσοχη: Βαζουμε τη ταχυτητα μεσα και αφηνουμε απειροελαχιστα το συμπλεκτη για να ακουμπησουν τα γραναζια και να μην χασουν χρονο "στον αερα" αλλα και για να μην τρανταχτει η μεταδοση στην εκκινηση (εκτος απο την αντοχη μεταλλων, και τα ελαστικα δεν γουσταρουν αποτομες κινησεις). Εδω θελει προσοχη για να μην ξαναναψει το κοκκινο και μας βριζει ο κριτης, η αναψει -σχεδον- μονο του το κοκκινο λιγο πριν το πρασινο και ακυρωθουμε.

Ετσι κερδιζουν 0.4 στο τετρακοσσαρι οι Νικητες χωρις να χαλασουν ουτε ενα ευρω ! Για να τα κερδισεις αυτα τα 4 δεκατα με βελτιωση κινητηρα θες περιπου 4.000 - 5000 ευρω

Αυτα σαν μια μικρη δοση. Σε επιπεδο NHRA υπολογιζουν και τη καθυστερηση σε δεκατα απο τη στρεβλωση του ελαστικου κατα την εκκινηση και αλλα πολλα -πολυ- ενδιαφέροντα πραγματα.

_________________
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com (ανοίξαμε και σας περιμένουμε !!!)
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 5:16 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




Βλαση μιλας για τον συνολικο χρονο στο 400 αρι, ετσι δεν ειναι?
και οχι για τον καθαρο χρονο που θα κανει να καλυψει απο 0-400 μετρα... Rolling Eyes

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 5:49 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
nestoraero
 
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 4355
Τόπος: Περιστερι/Αθηνα




TASOS_1.8T έγραψε:
THANOS_KTM+ABT έγραψε:
Το Saab του Νέστωρα πόσα άλογα είναι?
Πολύ καλά πάει σε όλες τις κατηγορίες. Exclamation


Απ'όσο γνωρίζω φοράει απλά ένα πρόγραμμα της BSR.

Πρέπει να είναι γύρω στα 240.


Φοραει το προγραμμα που ειπε ο Τασος και ενα ελευθερο φιλτρακι στο φιλτροκουτι της JR.
Η BSR δινει 247 αλογα και σκαρτα 40 κιλα ροπης.
Βασικα εγω ηρθα στις μετρησεις για να δω κατα ποσο αυτα τα νουμερα ανριπροσωπευουν την πραγματικοτητα....με βαση την μετρηση με την 3η ταχυτητα,υπαρχει περιπτωση να την μεταφρασουμε σε μεγεθος ιπποδυναμης και ροπης...ετσι πληροφοριακα....
Αν χρειαζεται το βαρος του αυτοκινητου,ειναι 1560 κιλα αδειο...+ 30 κιλα βενζινη+100κιλα οδηγος+ Sisifos....
Eπισης οι διαστασεις των τροχων ειναι 225/45/17....αν χρειαζεται..... Rolling Eyes

_________________
Nεστωρας
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 8:03 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Vlasis
 
Εγγραφή: 24 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 1077




anonimos έγραψε:
Βλαση μιλας για τον συνολικο χρονο στο 400 αρι, ετσι δεν ειναι?
και οχι για τον καθαρο χρονο που θα κανει να καλυψει απο 0-400 μετρα... Rolling Eyes


κυττα, ειναι χωρις το RT (reaction time) οποτε δεν ειναι ο συνολικος αλλα ουτε "καθαρος" χρονος ειναι.

καλα γαμω τις απαντησεις εγραψα ετσι Very Happy

_________________
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com (ανοίξαμε και σας περιμένουμε !!!)
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 9:30 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




Vlasis έγραψε:
anonimos έγραψε:
Βλαση μιλας για τον συνολικο χρονο στο 400 αρι, ετσι δεν ειναι?
και οχι για τον καθαρο χρονο που θα κανει να καλυψει απο 0-400 μετρα... Rolling Eyes


κυττα, ειναι χωρις το RT (reaction time) οποτε δεν ειναι ο συνολικος αλλα ουτε "καθαρος" χρονος ειναι.

καλα γαμω τις απαντησεις εγραψα ετσι Very Happy


Εεεε διαφωτιστικοτατη Laughing Laughing

Δε θυμαμαι αν ειχα διαβασει εδω για καποια θεματα νταγκστερ οτι και καλα τα "καλα" εχουν περιεργα στησιματα για να ξεκινανε και μετα να μετραει το φωτοκυτταρο Rolling Eyes

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 06, 2006 1:53 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Sisifos
 
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003
Δημοσιεύσεις: 195




Vlasis έγραψε:
anonimos έγραψε:
sylvester έγραψε:
garfield έγραψε:
Το μόνο ζήτημα είναι ότι τα αποτελέσματα αυτά δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με του dragstrip αφού δεν συνυπολογίζουν roll-out distance, άρα είναι λιγάκι αυστηρότερα (<0.5 secs)


Φυσικά και δεν ειναι συγκρισιμα ! Εαν θελαμε να ειναι, δεν θα καναμε την μετρηση με συνοδηγό (100+ kg) !


Σωστο και αυτο...
Μα μονο και μονο η διαφορα στο δρομο ειναι δραματικη οποτε δε θα υπηρχε νομιζω καμια αξια συγκρισης αποτελεσματων...


100+ ? Ξεχαστε το παραπανω κανονα με τα σουβλακια τοτε.
Αντι για tuning μηπως πρεπει ολοι να αρχισουμε dieting ?


Για να σκεφτώ λίγο...
OXI Razz
Για αυτό δεν ασχολούμαι ούτε με το tuning ούτε με το dieting, απλά μετράω άλλους γρήγορους Razz

Sylvestro, στο επόμενο να βάλουμε τον boubis που είναι φτερό στον άνεμο να νομίζουν όλοι ότι πήραν απο 5-10 hp τουλάχιστον Razz

_________________

Everyone has the right to be stupid, some just abuse the privilege...
Hellenic Racing Automobile Club of Owners and Friends of Seat Ibiza
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 07, 2006 8:50 am Απάντηση με Συμπερίληψη
pitsirikos
 
Εγγραφή: 17 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 1838
Τόπος: ελλας-αθήνα




Κυριε Συλβέστρε μήπως ειναι εύκολο να εχω τη μέτρηση τη δεύτερη, όχι την ''καλή'', την άλλη Question

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 07, 2006 9:55 am Απάντηση με Συμπερίληψη
garfield
 
Εγγραφή: 29 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 233




Πάντως για όποιον ενδιαφέρεται για μια γενική εισαγωγή στα R.T., E.T. και το που κερδίζει και που χάνει κανείς με τις shallow stage και deep stage τεχνικές καλή πηγή είναι το αντίστοιχο κεφάλαιo του manual της gtech:

http://www.gtechprosupport.com/support/technotes/Gtech-Rollout.pdf
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 07, 2006 10:38 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Fast@Safe
Moderator
 
Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2816
Τόπος: everywhere......




pitsirikos έγραψε:
Κυριε Συλβέστρε μήπως ειναι εύκολο να εχω τη μέτρηση τη δεύτερη, όχι την ''καλή'', την άλλη Question


εσύ έχεις διάβασμα τώρα ..... fryingpan fryingpan fryingpan

_________________
Drive Fast - Drive with Safety

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 07, 2006 1:57 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
scoupegt
 
Εγγραφή: 29 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 764
Τόπος: Aθηνα




Fast@Safe έγραψε:
pitsirikos έγραψε:
Κυριε Συλβέστρε μήπως ειναι εύκολο να εχω τη μέτρηση τη δεύτερη, όχι την ''καλή'', την άλλη Question


εσύ έχεις διάβασμα τώρα ..... fryingpan fryingpan fryingpan

Laughing Laughing
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 07, 2006 8:09 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
pitsirikos
 
Εγγραφή: 17 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 1838
Τόπος: ελλας-αθήνα




scoupegt έγραψε:
Fast@Safe έγραψε:
pitsirikos έγραψε:
Κυριε Συλβέστρε μήπως ειναι εύκολο να εχω τη μέτρηση τη δεύτερη, όχι την ''καλή'', την άλλη Question


εσύ έχεις διάβασμα τώρα ..... fryingpan fryingpan fryingpan

Laughing Laughing


Laughing Laughing
dsl over...
και βούρ για καμια καλή σχολή Wink

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 10, 2006 1:21 am Απάντηση με Συμπερίληψη
scoupegt
 
Εγγραφή: 29 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 764
Τόπος: Aθηνα




παιδια θα δουμε και διαγραμματα ιπποδυναμης ή ποσα αλογα εβγαλε του καθενος?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 26, 2006 10:54 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
turborabbit
 
Εγγραφή: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 6081




Sylv (otan ksemplekseis apo tis metafores), thelo na to epalitheyso kai me to diko sou. Ekana xtes liges metriseis me tin nea mou tourbina


Sikonontas piesi pano apo 0.7 (idi sta 0.7 arxise na xeirotereyei) aplos xazospiniarize kai xronoi peftane Sad vevaia 0.9-1bar apo 3ti kai pano pou pataei tin asfalto arxizei to glenti

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μετρήσεις 1/10/2006 - Αποτελεσματα / Εντυπώσεις
Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 9 από 10  
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin