Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες -> Μετρήσεις 1/10/2006 - Αποτελεσματα / Εντυπώσεις Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 04, 2006 6:31 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TASOS_1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 11 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2017
Τόπος: Αθήνα-Ηλιούπολη




sylvester έγραψε:

ΥΓ.Οσοι εκαναν την μετρηση με 4η ταχύτητα ας το δηλωσουν


Εγώ με 4η.

_________________

GOLF V GTI [s]S3 setup 350 PS[/s] Overloaded
Πλέον Μαμμά με πρόγραμμα για 95άρα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 04, 2006 6:44 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TASOS_1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 11 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2017
Τόπος: Αθήνα-Ηλιούπολη




THANOS_KTM+ABT έγραψε:
Το Saab του Νέστωρα πόσα άλογα είναι?
Πολύ καλά πάει σε όλες τις κατηγορίες. Exclamation


Απ'όσο γνωρίζω φοράει απλά ένα πρόγραμμα της BSR.

Πρέπει να είναι γύρω στα 240.

_________________

GOLF V GTI [s]S3 setup 350 PS[/s] Overloaded
Πλέον Μαμμά με πρόγραμμα για 95άρα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 04, 2006 9:33 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




TASOS_1.8T έγραψε:
sylvester έγραψε:

ΥΓ.Οσοι εκαναν την μετρηση με 4η ταχύτητα ας το δηλωσουν


Εγώ με 4η.


Οκ Τασο σε εβαλα και σενα!

(εισαι σιγουρος? Rolling Eyes εχεις κανει κατω απο 4 sec 80-110. Shocked Ο noel ειναι αισθητα πιο αργος.)


Το μονο που μπορω να σκεφτω για τη διαφορα στους χρονους ειναι οτι οσο καναμε μετρησεις κρυωνε το φιλτρο-ζεσταινοταν το λαδι

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 04, 2006 9:35 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Agwnistikotatos
 
Εγγραφή: 20 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 799
Τόπος: Αλεξανδρούπολη




scoupegt έγραψε:
να ρωτησω και κατι αλλο...θα μπουν οι μπορουν να μπουν διαγραμματα speed vs time?εκει θα δουμε και που αλλαζει ο καθενας Wink

Κι εγώ θα ήθελα, κάτι τέτοιο αν δεν είναι κόπος... Wink

_________________
Seat Ibiza Cupra six speed!
Agwnistikotatos Extreme Tuning

HKS GT3240!!!!

Daily driven 10sec car!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 04, 2006 10:22 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TASOS_1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 11 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2017
Τόπος: Αθήνα-Ηλιούπολη




anonimos έγραψε:
Οκ Τασο σε εβαλα και σενα!

(εισαι σιγουρος? Rolling Eyes εχεις κανει κατω απο 4 sec 80-110. Shocked Ο noel ειναι αισθητα πιο αργος.)


Αν κάνω λάθος διορθώστε το.
Μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο boubis.

Είναι η μέτρηση που κάναμε με 4η (κάτω από 2500rpm και μετά σανίδα γκάζι).

Σωστά ?

_________________

GOLF V GTI [s]S3 setup 350 PS[/s] Overloaded
Πλέον Μαμμά με πρόγραμμα για 95άρα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 04, 2006 10:28 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




TASOS_1.8T έγραψε:
anonimos έγραψε:
Οκ Τασο σε εβαλα και σενα!

(εισαι σιγουρος? Rolling Eyes εχεις κανει κατω απο 4 sec 80-110. Shocked Ο noel ειναι αισθητα πιο αργος.)


Αν κάνω λάθος διορθώστε το.
Μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο boubis.

Είναι η μέτρηση που κάναμε με 4η (κάτω από 2500rpm και μετά σανίδα γκάζι).

Σωστά ?


Αν δεν κανω λαθος αυτη εννοουν.
Εσυ μετρησες καθολου με 3η?

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 04, 2006 10:41 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
TASOS_1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 11 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 2017
Τόπος: Αθήνα-Ηλιούπολη




anonimos έγραψε:

Αν δεν κανω λαθος αυτη εννοουν.
Εσυ μετρησες καθολου με 3η?


Οχι...μία μέτρηση έκανα και αυτή ήταν με 4η.

_________________

GOLF V GTI [s]S3 setup 350 PS[/s] Overloaded
Πλέον Μαμμά με πρόγραμμα για 95άρα
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 04, 2006 11:40 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




Και ενα 70-130 Very Happy


_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 8:22 am Απάντηση με Συμπερίληψη
sylvester
Site Admin
 
Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 4975
Τόπος: looney tune town




anonimos έγραψε:
Να ρωτησω κατι...

με βαση τους χρονους 0-400 100-120 εχω κανει 4,13
Με βαση το ανοιγμα 3ης 100-120 εχω 3,61 Shocked Shocked

Δηλαδη 0,5 κατω!και στις δυο περιπτωσεις ανοιγω 3η


Το ιδιο παρατηρω και στου scoupe με τη διαφορα να ειναι 0,3 Shocked

Καμια εξηγηση..?


Στην δική σου περιπτωση, στο διαγραμμα επιταχυνσης στην 3η ταχυτητα
(περιπου απο τα 135m εως τα 355m), παρουσιαζονται οι ανωμαλίες που ειχαμε ξαναπεί σε προηγουμενο ποστ. Εξ αιτίας αυτής της μειωσης της επιταχυνσης
εχεις χαμηλωτερους χρονους.

Το περιεργο ειναι οτι τα "κοψιματα" αυτά ειναι αντιστοιχα σε ενταση με μια αλλαγή ταχυτητας ... Δεν τα καταλαβατε κατα την μετρηση ? Ηταν τοσο μεγαλες οι ανωμαλίες στον δρομο (που μονο εσύ μετρηθηκες)?

_________________


Μάθανε ότι μ@μιωμ@στε, πλακώσανε και οι γύφτοι !
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 9:22 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Vlasis
 
Εγγραφή: 24 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 1077




3 λογοι ευθυνονται για τις βουτιες επιταχυσνης στα διαγραμματα σας με διαφορετικη βαρυτητα για καθε αυτοκινητο.

1) Βασικα το Gμετρο πρεπει να μπαινει οσο ποιο χαμηλα και κοντα στο κεντρο βαρος του αυτοκινητου και απολυτα βιδωμενο (χωρις ελαστικοτητα). Οταν σε αυτοκινητα με στριτ αναρτησεις εχεις αλλαγες ταχυτητων εχεις κλισεις του αμαξωματος. Οι κλίση αυτη ειναι μικροτερη στον αξονα στρεψης του αυτοκινητου και μεγαλωνει όσο απομακρυνομαστε απο αυτον.

Με απλα λογια, αλλιως κουνιωμαστε κατα το σεισμο στο ισογειο και αλλιως στον 6ο οροφο.

2) Εαν δεν αλλαξετε ταχυτητα ΑΚΡΙΒΩΣ στις σωστες στροφες, τοτε το αυτοκινητο θα μειωσει λιγο την επιταχυνση του λογω -εστω και μικρου- "κρεμασματος". Τα μικρα "κρεμασματα" δεν τα καταλαβαινει ο μεσος οδηγος αλλα το G metro δεν χαριζεται. Εαν δηλαδη δεν αλλαζεται ταχυτητες βαση excel, δεν θα αποφυγεται το κρεμασμα.

3) Τεχνικη κινησης χεριων-ποδιων. Οι αλλαγες ταχυτητων των οδηγων που εχω δει στην Ελλαδα -με εξαιρεση 10 ατομα- ειναι πολυ αργες. Εαν δεν χρησιμοποιητε την αγωνιστικη μεθοδο για κατω απο 0.5sec (πληρη χρονο απεμπλοκης-εμπλοκης-απεμπλοκης δισκου) τοτε χανετε πανω απο "μισο αμαξι" έως "ενα φτερο" σε καθε αλλαγη ταχυτητας στη κοντρα.

Οσον αφορα τωρα τα τεστ 60-160 ή 100-120 αυτα ειναι παντελως αχρηστα και δεν λενε τιποτα. Ο μονος λογος υπαρξης τους ηταν για περιοδικα που αξιολογουσαν τη δυνατοτητα του οικογενειαρχη με το σκυλο και το καναρινι να προσπερνα τη νταλικα.

Επιστημονικα τωρα, τα τεστ αυτα θεωρουνται αχρηστα γιατι αξιολογουν τη ΤΕΛΙΚΗ ΡΟΠΗ που εφαρμοζει το ελαστικο στο δρομο.

Τελικη ροπη = Ροπη κινητηρα Χ Πολλαπλασιασμο από μετάδοση

Δηλαδη με τα τεστ 60-120 απλα τεσταρετε ποσο κοντη ειναι η τριτη σας και τιποτε αλλο.

Αντιθετα με τη ταχυτητα εξοδου φαινεται στη πραξη ποσο βελτιωθηκε η ιπποδυναμη σας σε σχεση με τη μαμισια κατασταση στο συνολο της λειτουργια του μοτερ και σε ολο το power band και με ολο το φασμα φορτιου κινητηρα. Η ταχυτητα εξοδου δειχνει πολλα πραγματα για τη ποιοτητα της βελτιωσης κινητηρα. Μοτερ περιοδικων με σαλιγκαρια φτιαγμενα για να δειξουν ενα ψηλο peak αλογων που θα κανει εξωφυλλο, αλλα εντελως ασχεδιαστη και απροβλεπτη κατανομη της ροπης στις στροφες και στο power band ειδικοτερα. Δυστηχως τα περιοδικα με αυτες τις πρακτικες "δημοφιλων bolt on kits" εχουν αποπροσανατολισει ΠΟΛΥ κοσμο.

Στα ΕΤ προσθεστε και περιπου .800sec (Reaction Time που δεν μετραει το Gmetro αλλα μετραει στα αποτελεσματα αγωνων Dragster) και συγκρινετε τους χρονους με αντιστοιχα αυτοκινητα της κατηγοριας σας για να εχετε ποιο ρεαλιστικη αποψη για το που βρισκεστε.

και οπως ανεφερα παραπανω (παλι κοντρα σε οτι διαβαζετε σε περιοδικα και συζητησεις) στα 0-18μ φαινετε ο ΟΔΗΓΟΣ και τη πραγματικα ξερει απο οδηγηση στο οριο. Γιατι στην εκκινηση απο σταση ζητας απο τα ελαστικα σου την απολυτη προσφυση. Αν στην ΑΠΛΗ ευθεια ΔΕΝ μπορεις να "παρεις την απολυτη προσφυση" τοτε ΠΩΣ μπορεις στη πιστα (με τη ποιο συνθετη πλευρικη προσφυση να εμπλεκεται -βλ κυκλος προσφυσης) να ζητας το οριο στην οδηγηση ?

Για αυτο προσοχη σε οσα ακουτε και παλι μην δινετε 90% της προσοχης σας στο κινητηρα, γιατι στα ΤΟΠ 10 ενος racing team η τιμη της ΜΑΧ ιπποδυναμης ειναι χαμηλα στη λιστα και μολις ποιο πανω απο τα ελατηρια και αμορτισερ (που ειναι τελευταια στη λιστα).

και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ που αφησαν τα τηλεκοντρολ και τα πληκτρολογια και πηγαν να "ψησουν λιγο λαστιχο" και να ασχοληθουν με τα αυτοκινητα τους. Οι χρονοι ηταν ΚΑΛΟΙ σε ολους και στα ΕΤ και στα 0-18μ και στις Ταχυτητες εξοδου. ΕΤ 17sec κανουν λιγα αυτοκινητα στη "διατροφικη αλυσιδα" των δρομων. Ναι δεν ειναι 12sec αλλα εχουμε και ΑΛΛΑ πραγματα να ασχοληθουμε στη ζωη μας οπως τα παιδια μας και οι ανθρωποι που αγαπουμε. Μην τρελλαθουμε και τελειως.

Ο λογος που λεω και εγω την αποψη μου (απο τη Πληροφορικη βγαζω το μεροκαμματο, δεν θα ανοιξω μαγαζι) ειναι γιατι βλεπω υψηλα περιθωρια βελτιωσης σε ολους, δηλαδη εχουμε δουλιτσα να κανουμε, περισσοτερο πνευματικη (ειναι η καλυτερη γιατι ειναι και τσαμπα !) ΚΑΙ σε συνεργασια με τους βελτιωτες (που πρεπει να ειναι κατι παραπανω απο Εμπορικοι Αντιπροσωποι και ποιο κοντα στο Συμβουλοι Εξελιξης)

Τους χρειαζομαστε τους Βελτιωτες και πρεπει να τους στηριζουμε. Γιατι εαν δεν εξελιχθει η Αγορα της Βελτιωσης και να ξερουμε τι θελουμε, δεν θα μπορουμε να το βρουμε (και θα ειμαστε και ξεκρεμαστοι οσον αφορα την εγκατασταση και υποστηριξη)


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Vlasis στις Πεμ Οκτ 05, 2006 10:11 am, επεξεργάσθηκε 6 φορές συνολικά

_________________
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com (ανοίξαμε και σας περιμένουμε !!!)
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 9:33 am Απάντηση με Συμπερίληψη
sylvester
Site Admin
 
Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 4975
Τόπος: looney tune town




Vlasis έγραψε:
γιατι στα ΤΟΠ 10 ενος racing team η ιπποδυναμη ειναι χαμηλα στη λιστα και μολις ποιο πανω απο τα ελατηρια και αμορτισερ (που ειναι τελευταια στη λιστα).


Να φανταστώ οτι το TOP 7 θα αναφερεται αποκλειστικά στο υπο εκδοση βιβλίο σου Twisted Evil .


------------------------------
Kostas A.B of GTC forum
------------------------------
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 9:47 am Απάντηση με Συμπερίληψη
norad
 
Εγγραφή: 11 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 90
Τόπος: Μαρούσι




Vlasis έγραψε:
Οσον αφορα τωρα τα τεστ 60-160 ή 100-120 αυτα ειναι παντελως αχρηστα και δεν λενε τιποτα. Ο μονος λογος υπαρξης τους ηταν για περιοδικα που αξιολογουσαν τη δυνατοτητα του οικογενειαρχη με το σκυλο και το καναρινι να προσπερνα τη νταλικα.


Ποιόν είπες καναρίνι ΡΕ ?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 9:49 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Vlasis
 
Εγγραφή: 24 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 1077




sylvester έγραψε:
Vlasis έγραψε:
γιατι στα ΤΟΠ 10 ενος racing team η ιπποδυναμη ειναι χαμηλα στη λιστα και μολις ποιο πανω απο τα ελατηρια και αμορτισερ (που ειναι τελευταια στη λιστα).


Να φανταστώ οτι το TOP 7 θα αναφερεται αποκλειστικά στο υπο εκδοση βιβλίο σου Twisted Evil .


------------------------------
Kostas A.B of GTC forum
------------------------------


...και το τοπ 1,2,3,4,5

απλα δεν λεω λεπτομερειες για να μην βγουν καποιοι (καμμια σχεση με GTC δεν μιλω συγκεκριμενα) αυριο και αρχισουν την αντιγραφη. Απλα καποια στιγμη θα "ξυπνησουμε" απο τις χαζομαρες που ακουγονται στην Ελλαδα. Καποιοι βεβαια δεν θα ξυπνησουν ποτε και αυτο ειναι δικαιωμα τους και παλι φιλοι θα ειμαστε.

Πχ. ΑΚουω "επιστημονες" να φωναζουν βαλτε σκληρα ελαστικα στα Μεγαρα γιατι ειναι αγρια η πιστα και τα τρωει. και τα λενε σε φιλους που θα μπουν σε ενα F2F με 5 γυρους πιστας, οπου το σκληρο ελαστικο ΔΕΝ θα ζεσταθει ΟΥΤΕ στον 14 γυρο (πισω αξονας) και το εμπρος μολις θα ξεκινησει να ζεσταινεται στον 4. Και το αμαξι θα εχει εντελως διαφορετικη προσφυση εμπρος-πισω (διαφορετικη σε καθε γυρο) και αλλου-γυαλλου κρατηματα.

Αποτελεσμα οδηγος μενει με το βλεμα του Βουδα προσπαθωντας να δει γιατι το αμαξι φερονταν τοσο διαφορετικα εκεινη την ημερα και τρεχει να πειραξει μετα τα σεττινγκς στα αμορτισερ και πιθανοτατα θα χειροτερεψει τη προσφυση γιατι κανεις δεν του ειπε οτι τα αμορτισερ ΔΕΝ ΔΕΙΝΟΥΝ προσφυση, απλα τη διαχειριζονται (μοιραζουν) μεταξυ τροχων. Ουτε τα σκληροτερα ελατηρια δεινουν περισσοτερη ΠΡΟΣΦΥΣΗ.

ΑΥτα για τωρα αλλα φυσικα σε prive συζητηση οτι για οτι θελετε ειμαι διαθεσιμος.

_________________
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com (ανοίξαμε και σας περιμένουμε !!!)
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 10:48 am Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




sylvester έγραψε:
anonimos έγραψε:
Να ρωτησω κατι...

με βαση τους χρονους 0-400 100-120 εχω κανει 4,13
Με βαση το ανοιγμα 3ης 100-120 εχω 3,61 Shocked Shocked

Δηλαδη 0,5 κατω!και στις δυο περιπτωσεις ανοιγω 3η


Το ιδιο παρατηρω και στου scoupe με τη διαφορα να ειναι 0,3 Shocked

Καμια εξηγηση..?


Στην δική σου περιπτωση, στο διαγραμμα επιταχυνσης στην 3η ταχυτητα
(περιπου απο τα 135m εως τα 355m), παρουσιαζονται οι ανωμαλίες που ειχαμε ξαναπεί σε προηγουμενο ποστ. Εξ αιτίας αυτής της μειωσης της επιταχυνσης
εχεις χαμηλωτερους χρονους.

Το περιεργο ειναι οτι τα "κοψιματα" αυτά ειναι αντιστοιχα σε ενταση με μια αλλαγή ταχυτητας ... Δεν τα καταλαβατε κατα την μετρηση ? Ηταν τοσο μεγαλες οι ανωμαλίες στον δρομο (που μονο εσύ μετρηθηκες)?


Το δικο μου
(οπως φανταζομαι) (πιο καλα θα το πει ο σισιφος) ηταν το πιο σκληρο σε αναρτηση απο ολα (επισης και το πιο ελαφρυ)
Μεχρι και τα 2α δεν ειχε ανωμαλιες!
Μετα ειχε αρκετες!Μπορουσα να πιασω αλλα 5-10 χιλιομετρα αλλα ηταν κουραστικο εως και επικινδυνο μιας και ειχε και στροφη μετα απο λιγο και δεν ηταν για πολλα πολλα...

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 10:52 am Απάντηση με Συμπερίληψη
sylvester
Site Admin
 
Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 4975
Τόπος: looney tune town




Ξεχασα να βαλω και τις 2 επιπλεον προσπαθειες του Noel.
Ειχε μανία να κατεβάσει τους χρονους και τα καταφερε!!!

Εδω τα 2 extra runs:

_________________


Μάθανε ότι μ@μιωμ@στε, πλακώσανε και οι γύφτοι !
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Μετρήσεις 1/10/2006 - Αποτελεσματα / Εντυπώσεις
Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 6 από 10  
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin