Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες -> Μετρήσεις 1/10/2006 - Αποτελεσματα / Εντυπώσεις Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 11:00 am Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




Βλαση εχεις δικιο σε αυτα που λες
αλλα νομιζω εισαι ΛΙΓΟ αδικος...
Ολοι εκαναν 2 μετρησεις (οσοι βεβαια ξεκινησαν για να βγαλουν χρονο σε 400αρι) σε ενα δρομο αγνωστο (φανταζομαι για αρκετους)

Ας παρω πχ εμενα...
Εχω κανει τον τελευταιο χρονο πανω απο 10 μετρησεις στο δικο μου (δεν ειναι πολλες αλλα λεμε τωρα...) σε ασφαλτο ειτε στην κρυφη ειτε σε αττικης οδου...(δηλαδη μερα με τη νυχτα με την προχθεσινη)
Επειδη δε φανταζομουνα τοσο μεγαλη διαφορα και επειδη δεν ηθελα να ταλαιπωρησω παλι το αυτοκινητο (δισκο-πλατο) ειπα να κανω μια στην αρχη αλλα καλη...
Ετσι ανεβαζω οσες στροφες ανεβαζα συνηθως και μιας και ειχα και παραπανω συνολικο βαρος απο αλλες φορες και λιγο πιο ξεφουσκωτα λαστιχα, ειπα δε θα εχω προβλημα!
ετσι και κανω αλλα πρωτη φορα αναγκαστηκα να μετριασω γκαζι στην πρωτη για να μην κοφταρει Shocked (εξ ου και το 11+ την πρωτη φορα)
Επειδη δεν στεκομαι σε ηρεμια αντε λεω να κανω αλλη μια Twisted Evil
Λιγοτερες στροφες και λεω αντε θα σωθει...
παλι τα ιδια αντε λιγο καλυτερα (εξ ου και το 11-) τη 2η φορα (την πρωτη φορα ειχα μεγαλυτερη ταχυτητα εξοδου)

Πιστευω και γω αλλα και οι υπολοιποι αν ειχαν μερικες προσπαθειες παραπανω θα επεφταν οσο τους επετρεπε το σημειο... Sad

Πχ αν δειτε τις αλλαγες του scoupe θα δειτε πως ειναι μακραν καμια σχεση με ολους μας... Shocked

Ενταξει να μου πεις αν υπηρχε η εμπειρια (πχ απο μενα) στη 2η μετρηση να ειχα πιασει το "κολπο" και να εκανα καλη εκκινηση...

επιφυλασσομαι Twisted Evil Laughing

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 11:01 am Απάντηση με Συμπερίληψη
garfield
 
Εγγραφή: 29 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 233




Πάντως αν στο data analysis software του AX22 έχετε ενεργοποιήσει το “Auto-Zero Accelerometers Before Each Run” και το “tune the longitudinal offset using GPS data” (data>vehicle options>accelerometers) η ακρίβεια της μέτρησης ταχύτητας/απόστασης αυξάνει σημαντικά (εφόσον τηρούντε οι προϋποθέσεις που αναφέρονται στο manual).

Σίγουρα ένα σταθερά πακτωμένο όργανο κοντά στο κέντρο βάρους του οχήματος με μηδενικά (ή γνωστά hard-coded) εγκάρσια και διαμήκη offset angles θα έδινε καλύτερη ακρίβεια, όμως αυτό δεν είναι εφικτό με ένα φορητό όργανο.

Επίσης πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η “tilt factor” παράμετρος σε οχήματα με μαλακές αναρτήσεις καθώς και οι διαφορές στις γωνίες και σημείο τοποθέτησης του οργάνου από όχημα σε όχημα.

H γνώμη μου πάντως είναι ότι επειδή το AX22 έχει επιτχυνσιόμετρα 2 και όχι 3 αξόνων (πχ G-Tech Pro) που δεν υποστηρίζουν κανονικοποίηση αποτελεσμάτων βάσει των κατακόρυφων επιταχύνσεων, η μέτρηση επιτάχυνσης, όπως αυτή μετριέται από τα επιτχυνσιόμετρα και όχι όπως υπολογίζεται από το GPS, επηρεάζεται υπερβολικά από κραδασμούς, βυθίσεις και ανωμαλίες οδοστρώματος. Συνεπώς η πολύ ακριβέστερη μέτρηση ταχύτητας-απόστασης, βάσει κύρια GPS, δίνει μάλλον καλύτερη εικόνα για το τι συμβαίνει πραγματικά κατά την διάρκεια των αλλαγών ταχυτήτων.

Και μια ερώτηση: Στα 400άρια και τα 0-100 με τι Rollout-Distance έχετε κάνει τους υπολογισμούς?
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 11:03 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Captain
 
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 245




μια απορια παιδια,

στο πατημα απο 4η μεχρη κοφτη συγκριτικα εγω (octavia5 RS, μαμα) κ του Τασου (Golf V GTI, μαμα) εχουμε τις εξεις διαφορες.

70-130 70-150
Golf gti 7,5 s 12,09s
octavia rs 9,13 s 12,76s
διφορα χρ. 1,63 s 0,67s

δηλαδη εκει που εχουμε μεταξυ μας 1,63 δ διαφορα στα 130μ η διαφορα μειωνεται στα 0,67δ για τα 150μ! σχεδον 1 ολοκληρο δευτ. για 20μ Shocked Shocked Shocked Shocked

πως γινεται αυτο Question

κ τελος θα επρεπε να υπαρχουν τοσο μεγαλες διαφορες σε αυτη την μετρηση (με 4η απο 2500στρ μεχρη πανω στις 6500-7000στρ) μεταξυ μας αφου ειναι σχεδον ιδια αμαξια !!!!

_________________

RS 2.0T
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 11:05 am Απάντηση με Συμπερίληψη
Passat1.8T
Moderator
 
Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 3293
Τόπος: Pista




garfield έγραψε:
...
Και μια ερώτηση: Στα 400άρια και τα 0-100 με τι Rollout-Distance έχετε κάνει τους υπολογισμούς?


Και έλεγα... δεν μπορεί κάποιος θα κάνει αυτή την απόλυτα φυσιολογική ερώτηση Exclamation Wink

Μέχρι και το βαρύ πυροβολικό μας ο Βλάσης είπε σωστά για το reaction time, αλλά δεν ανέφερε την εξίσου σημαντική rollout distance.

Απ'ότι γνωρίζω καλώς ή κακώς δεν ρυθμίστηκε rollout distance γιατί δεν γινόταν πρωτάθλημα dragster αλλά απλές ενδεικτικές μετρήσεις.

_________________
エボ9 Spec R
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 11:06 am Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




Passat1.8T έγραψε:
garfield έγραψε:
...
Και μια ερώτηση: Στα 400άρια και τα 0-100 με τι Rollout-Distance έχετε κάνει τους υπολογισμούς?


Και έλεγα... δεν μπορεί κάποιος θα κάνει αυτή την απόλυτα φυσιολογική ερώτηση Exclamation Wink

Μέχρι και το βαρύ πυροβολικό μας ο Βλάσης είπε σωστά για το reaction time, αλλά δεν ανέφερε την εξίσου σημαντική rollout distance.

Απ'ότι γνωρίζω καλώς ή κακώς δεν ρυθμίστηκε rollout distance γιατί δεν γινόταν πρωτάθλημα dragster αλλά απλές ενδεικτικές μετρήσεις.


Δηλαδη ηταν στο 0 ε? Rolling Eyes

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 11:41 am Απάντηση με Συμπερίληψη
sylvester
Site Admin
 
Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 4975
Τόπος: looney tune town




garfield έγραψε:
Πάντως αν στο data analysis software του AX22 έχετε ενεργοποιήσει το “Auto-Zero Accelerometers Before Each Run” και το “tune the longitudinal offset using GPS data” (data>vehicle options>accelerometers) η ακρίβεια της μέτρησης ταχύτητας/απόστασης αυξάνει σημαντικά (εφόσον τηρούντε οι προϋποθέσεις που αναφέρονται στο manual).

Σίγουρα ένα σταθερά πακτωμένο όργανο κοντά στο κέντρο βάρους του οχήματος με μηδενικά (ή γνωστά hard-coded) εγκάρσια και διαμήκη offset angles θα έδινε καλύτερη ακρίβεια, όμως αυτό δεν είναι εφικτό με ένα φορητό όργανο.

Επίσης πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η “tilt factor” παράμετρος σε οχήματα με μαλακές αναρτήσεις καθώς και οι διαφορές στις γωνίες και σημείο τοποθέτησης του οργάνου από όχημα σε όχημα.

H γνώμη μου πάντως είναι ότι επειδή το AX22 έχει επιτχυνσιόμετρα 2 και όχι 3 αξόνων (πχ G-Tech Pro) που δεν υποστηρίζουν κανονικοποίηση αποτελεσμάτων βάσει των κατακόρυφων επιταχύνσεων, η μέτρηση επιτάχυνσης, όπως αυτή μετριέται από τα επιτχυνσιόμετρα και όχι όπως υπολογίζεται από το GPS, επηρεάζεται υπερβολικά από κραδασμούς, βυθίσεις και ανωμαλίες οδοστρώματος. Συνεπώς η πολύ ακριβέστερη μέτρηση ταχύτητας-απόστασης, βάσει κύρια GPS, δίνει μάλλον καλύτερη εικόνα για το τι συμβαίνει πραγματικά κατά την διάρκεια των αλλαγών ταχυτήτων.

Και μια ερώτηση: Στα 400άρια και τα 0-100 με τι Rollout-Distance έχετε κάνει τους υπολογισμούς?



Οι μετρήσεις εγιναν σε continuous mode με τα "Auto-Zero Accelerometers Before Each Run” και το “tune the longitudinal offset using GPS data” ενεργοποιημενα στο software.
Η μεθοδος αυτή δινει την μεγαλυτερη ακριβεια και ειδικά σε περιπτωσεις οπου το οργανο δεν ειναι στερεωμενο μονιμα σε ενα αυτ/το , αλλα μετακινέιται απο αυτ/το σε αυτ/το (οχι τελεια οριζοντιωμενο).
Αυτή η μεθοδος, απαιτεί τουλαχιστον για ενα sec απο την στιγμη που παταμε το κουμπί, την πληρη ακινητοποιηση του αυτ/του. (Εγινε)

Απο την μια αυτή καταγραφή βγαινουν και τα αποτελεματα 400αρι + 0-160+ χλμ/ωρα.

Στον τροπο αυτό μετρησης ΔΕΝ γινεται να ενεργοποιήσεις roll-out. Γινεται μονο στην μετρηση 0-400m, οπου οπως δεν εχουμε το "Auto-Zero Accelerometers Before Each Run” καθως η μετρηση αρχιζει με το που διαπιστωθεί επιταχυνση (πχ 0.1g). (δεν υπαρχει χρονος ακινητοποιησης δηλαδή).

Εαν καναμε μετρησεις 0-400, τοτε για αξιόπιστη μετρηση, θα χρειαζοταν να γνωριζουμε καθε φορά το "offset" και να το περναμε στο softtware. (στην πραξη αυτό γινεται μονο για μονιμη στερεωση του οργανου σε ενα αυτ/το
και στην συνεχεια καταγραφή του offset σε απολυτα επιπεδη επιφανεια)

Με βαση τις μετρησεις , βλεπω οτι για να συγκρινουμε τα αποτ/τμα με αυτά του dragster που εχει roll-out, θα πρέπει να υπολογισετε ενα 0.4 sec (μειον) στον χρονο για roll-out μηκους 12".

_________________


Μάθανε ότι μ@μιωμ@στε, πλακώσανε και οι γύφτοι !
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 1:24 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Vlasis
 
Εγγραφή: 24 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 1077




Με την αναφορα μου στα μπλιπ του διαγραμματος επιταχυνσης, δεν εκανα μομφη στη μετρηση.

Ολες οι μετρησεις εχουν αποκληση ακομη και στα Dragster.

Η μετρηση δεν γινεται για τη μετρηση ουτε για τη συγκριση, απλα για να ξερουμε α) που ειμαστε β) που θελουμε να βρεθουμε και γ) τι πρεπει να κανουμε για να βρεθουμε εκει που θελουμε.

Για αυτο συμφωνα με τους κανονες τις FIA, οι φιλοι που κανουν τι μετρησεις πρεπει να τους κερναμε σουβλακια στο τέλος της μετρησης, διαφορετικα δεν ποσταρουν αποτελεσματα.

_________________
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com (ανοίξαμε και σας περιμένουμε !!!)
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 1:27 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




Vlasis έγραψε:
Με την αναφορα μου στα μπλιπ του διαγραμματος επιταχυνσης, δεν εκανα μομφη στη μετρηση.

.



Αρα λες ηταν καθαρα θεμα ανωμαλιων και στηριξης του μετρητικου? Rolling Eyes

Αυτα μπορουν να δειξουν λαθος χρονο ή απλα επειδη υπαρχουν ανωμαλιες "Χανει" το αμαξι?

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 1:30 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
sylvester
Site Admin
 
Εγγραφή: 17 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 4975
Τόπος: looney tune town




Ο χρονος βγαινει κυριως απο τις μετρησεις του GPS.
Τα σκαμπανεβασματα στην επιταχυνση που ειδαμε τα ενιωσες ?
Το περιεργο ειναι οτι σε αυτή την ευθεία που πηγες εσύ (εισαι και γκαντεμης Very Happy - μονο σε εσενα φανηκανε οι τσεοι ...) εχουμε μετρησει αρκετές φορές
(εγω πολλές) και δεν ειχαμε τετοιο προβλημα παρολο τις ανωμαλιες.

_________________


Μάθανε ότι μ@μιωμ@στε, πλακώσανε και οι γύφτοι !
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 1:35 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




sylvester έγραψε:
Ο χρονος βγαινει κυριως απο τις μετρησεις του GPS.
Τα σκαμπανεβασματα στην επιταχυνση που ειδαμε τα ενιωσες ?
Το περιεργο ειναι οτι σε αυτή την ευθεία που πηγες εσύ (εισαι και γκαντεμης Very Happy - μονο σε εσενα φανηκανε οι τσεοι ...) εχουμε μετρησει αρκετές φορές
(εγω πολλές) και δεν ειχαμε τετοιο προβλημα παρολο τις ανωμαλιες.


Hμουν η εξαιρεση Laughing Laughing

Ειχε αρκετες ανωμαλιες και συνδυασμο με τη "σφικτη" αναρτηση ηταν αρκετα αισθητες.
Ενδεικτικα λεω πως δεν μπορουσα ευκολα να πλακωθω σε φρεναρισμα, οποτε εκοβα αισθητα νωριτερα απο τη στροφη ωστε να ρολαρει περισσοτερο το αμαξι..

Ηταν αρκετα αισθητες παντως οι ανωμαλιες και στο τιμονι αλλα και μεσα.
Ας το επιβεβαιωσει και ο σισιφος ... Smile

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 1:36 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Vlasis
 
Εγγραφή: 24 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 1077




anonimos έγραψε:
Βλαση εχεις δικιο σε αυτα που λες
αλλα νομιζω εισαι ΛΙΓΟ αδικος...
Ολοι εκαναν 2 μετρησεις (οσοι βεβαια ξεκινησαν για να βγαλουν χρονο σε 400αρι) σε ενα δρομο αγνωστο (φανταζομαι για αρκετους)



Καλησπεριζω,

αν δεις το προηγουμενο ποστ ειπα οτι καποιοι δεν θα ηθελαν να ζορισουν τα αυτοκινητα τους και αυτο ειναι δεκτο.

Γενικως μιλουσα τωρα -και επιμενω σε αυτο- οτι η προσφυση του ελαστικου δεν ειναι -και δεν θα ειναι ποτε- ιδια. Αλλαζει συνεχως ακομη και στον ιδιο δρομο. Μονο τη θερμοκρασια του ελαστικου να σκεφτεις που αλλαζει, αυτο και μονο αλλαζει το συντελεστη τριβης του ελαστικου.

Αρα στοχος μας ειναι να "ξεζουμισουμε" τη διαθεσιμη προσφυση του ελαστικου, σε καθε περιπτωση. Επειδη τωρα στην ευθεια ειναι "ευκολοτερη υποθεση" να παρουμε το ακριβως 100% που μπορει να δωσει το ελαστικο ειναι ευκολοτερο να εξερευνησουμε το οριο της διαμηκους προσφυσης. Δηλαδη -οσο και να λυπουμαστε τα αμαξια μας- αυτο πρεπει να το δοκιμαζουμε συνεχως για πρακτικη (ακομη και εαν δε ξερουμε την αγωνιστικη τεχνικη που ειναι θεμα 40 σελιδων για να εξηγηθει αλλα ειναι οντως απλη, πρακτικη και εκπαιδευσιμη). Οταν καταφερουμε να "φτασουμε" το οριο της "απλης" διαμηκους προσφυσης τοτε εχουμε ανεβει ενα σκαλι ποιο κοντα στη "οριακή" προσφυση πλευρικης επιταχυνσης.

Απλουστερα δηλαδη, αν ηταν καποιος να εκπαιδευθει για πιστα, θα ξεκινουσε με εκκινησεις οριακης προσφυσης και φρεναρισματα οριακης προσφυσης ΠΡΙΝ "ψαχτει" στη πιστα.

Μια καλη συμβουλη (ασπιρινη) τωρα για την επομενη μετρηση, καντε μερικες εκκινησεις 10 μετρων μεχρι να "βρειτε" ποση ροπη μπορειτε να βγαλετε στο συγκεκριμενο οδοστρωμα. Το "ποση ροπη" μεταφράζεται σε ποιες στροφές moter θα αφήσετε το συμπλεκτη. To συμπλέκτη δεν τον αφήνουμε αμεσα αλλα ουτε και πατιναρουμε πανω απο 1"Το παιχνιδι σας θα ειναι με τις στροφες launch και το ποσο πατιναρισματος του συμπλεκτη.
Τα παραπανω δεν μας διαφωτιζουν στο ΠΟΣΗ ειναι η διαθεσιμη προσφυση και πως τη πετυχαινουμε (αυτο αλλη στιγμη) ΑΛΛΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ με καμμια δεκαρια εκκινησεις μπορουμε να βελτιωθουμε σημαντικα.

Αναζητηστε λιγο (λιγο ισα να το ακουμε) σπινιαρισμα σε ΟΛΗ τη φαση της εκκινησης ακομη και στις αλλαγες ταχυτητων. Αν δεν σπινιαρουν λιγο οι τροχοι δεν εχετε ουτε το 60% της μεγιστης προσφυσης.

Και να ζεστανετε τα ελαστικα σας για καλυτερο γκριπ, και να τσεκαρετε τις θερμοκρασιες.


Έχει επεξεργασθεί απο τον/την Vlasis στις Πεμ Οκτ 05, 2006 1:48 pm, επεξεργάσθηκε 1 φορά συνολικά

_________________
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com (ανοίξαμε και σας περιμένουμε !!!)
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 1:39 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
garfield
 
Εγγραφή: 29 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 233




@anonimos,

Από την εμπειρία μου με το AX22, νομίζω ότι οι ρυθμίσεις βάσει των οποίων υπολόγισε ο sylvester τα αποτελέσματα, όπως εξήγησε παραπάνω, είναι οι βέλτιστες δυνατές και δεν επηρεάζονται παρά ελάχιστα από τις μετρήσεις των επιταχυνσιόμετρων αφού βασίζονται κύρια στις μετρήσεις του GPS (by default, εκτός και άν αλλαχθούν οι παράμετροι του προγράμματος ανάλυσης). Το μόνο ζήτημα είναι ότι τα αποτελέσματα αυτά δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με του dragstrip αφού δεν συνυπολογίζουν roll-out distance, άρα είναι λιγάκι αυστηρότερα (<0.5 secs).

Απλά τα διαγράμματα διαμήκους επιτάχυνσης στο AX22 σπάνια είναι ιδιαίτερα ακριβή διότι τα δυσδιάστατα επιταχυνσιόμετρα επηρεάζονται πολύ από τις ανωμαλίες του δρόμου, τις βυθίσεις του αμαξώματος κτλ.

Με άλλα λόγια το AX22 βγάζει συνήθως σωστά αποτελέσματα ταχύτητας/απόστασης/χρόνου, αλλά "λάθος" G-Plots.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 1:42 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




Vlasis έγραψε:


Μια καλη συμβουλη (ασπιρινη) τωρα για την επομενη μετρηση, καντε μερικες εκκινησεις 10 μετρων μεχρι να "βρειτε" ποση ροπη μπορειτε να βγαλετε στο συγκεκριμενο οδοστρωμα. Ετσι θα ζεστανετε και λιγο τα ελαστικα σας για καλυτερο γκριπ.


Αυτο οντως θα ειναι πολυ χρησιμο!

Δεν το χω δοκιμασει αλλα το χω ακουσει...

"λεει οτι αν πχ σου σπιναρει πολυ στην εκκινηση ναι μεν δεν κανεις καλο 0-100 αλλα μαζευεις περισσοτερα χιλιομετρα στο 400αρι"....

Αυτο πιστευεις για καποιο λογο μπορει να στεκει θεωρητικα? Rolling Eyes
Παντως αν κρινω απο τις 2 μου μετρησεις αυτο επαληθευται...(να μου πεις μπορει απλα να ετυχε)

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 1:45 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
anonimos
 
Εγγραφή: 30 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 417
Τόπος: αθηνα συνηθως




garfield έγραψε:
@anonimos,

Από την εμπειρία μου με το AX22, νομίζω ότι οι ρυθμίσεις βάσει των οποίων υπολόγισε ο sylvester τα αποτελέσματα, όπως εξήγησε παραπάνω, είναι οι βέλτιστες δυνατές και δεν επηρεάζονται παρά ελάχιστα από τις μετρήσεις των επιταχυνσιόμετρων αφού βασίζονται κύρια στις μετρήσεις του GPS (by default, εκτός και άν αλλαχθούν οι παράμετροι του προγράμματος ανάλυσης). Το μόνο ζήτημα είναι ότι τα αποτελέσματα αυτά δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με του dragstrip αφού δεν συνυπολογίζουν roll-out distance, άρα είναι λιγάκι αυστηρότερα (<0.5 secs).

Απλά τα διαγράμματα διαμήκους επιτάχυνσης στο AX22 σπάνια είναι ιδιαίτερα ακριβή διότι τα δυσδιάστατα επιταχυνσιόμετρα επηρεάζονται πολύ από τις ανωμαλίες του δρόμου, τις βυθίσεις του αμαξώματος κτλ.

Με άλλα λόγια το AX22 βγάζει συνήθως σωστά αποτελέσματα ταχύτητας/απόστασης/χρόνου, αλλά "λάθος" G-Plots.



χχμμμ

με βαση καποιες μετρησεις με vbox που εχω , τα g στη 2α μου ειναι καμια σχεση! Shocked (περισσοτερα με vbox)
Οκ ειναι αλλο σημειο και αλλη μερα αλλα με το vbox με 2α αγγιζω σημειακα και τα 0,3 την ωρα πχ που εδω ειμαι στα 0,26 περιπου...
Rolling Eyes

_________________
..............................................................................................................................................
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 05, 2006 1:53 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Vlasis
 
Εγγραφή: 24 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 1077




anonimos έγραψε:
Vlasis έγραψε:


Μια καλη συμβουλη (ασπιρινη) τωρα για την επομενη μετρηση, καντε μερικες εκκινησεις 10 μετρων μεχρι να "βρειτε" ποση ροπη μπορειτε να βγαλετε στο συγκεκριμενο οδοστρωμα. Ετσι θα ζεστανετε και λιγο τα ελαστικα σας για καλυτερο γκριπ.


Αυτο οντως θα ειναι πολυ χρησιμο!

Δεν το χω δοκιμασει αλλα το χω ακουσει...

"λεει οτι αν πχ σου σπιναρει πολυ στην εκκινηση ναι μεν δεν κανεις καλο 0-100 αλλα μαζευεις περισσοτερα χιλιομετρα στο 400αρι"....

Αυτο πιστευεις για καποιο λογο μπορει να στεκει θεωρητικα? Rolling Eyes
Παντως αν κρινω απο τις 2 μου μετρησεις αυτο επαληθευται...(να μου πεις μπορει απλα να ετυχε)


κυττα παλι το ποστ μου, το αλλαξα και νομιζω οτι σε καλυψα καπως καλυτερα.

Οχι αυτο περι 0-100 και 0-400 που ακουσες δεν ειναι σωστο. Μιλαμε για ελαχιστο σπιναρισμα που ισα που το ακους.

_________________
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com (ανοίξαμε και σας περιμένουμε !!!)
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Μετρήσεις 1/10/2006 - Αποτελεσματα / Εντυπώσεις
Αρχική σελίδα -> Τεχνικά θέματα - Απορίες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 7 από 10  
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin