Αρχική σελίδα -> Αγώνες -> Γνωρίζω την τεχνική "Μύτη-Τακούνι" Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3  Επόμενο
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας 

ΜΥΤΗ-ΤΑΚΟΥΝΙ
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ!
7%
 7%  [ 5 ]
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ!
15%
 15%  [ 10 ]
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ Η ΛΙΓΟ!
52%
 52%  [ 33 ]
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ, ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ. ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΥΧΝΑ!
23%
 23%  [ 15 ]
Σύνολο Ψήφων : 63

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 11:29 am Απάντηση με Συμπερίληψη
STELIX
 
Εγγραφή: 11 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 1602




μύτη-τακούνι : Τεχνική κατεβάσματος ταχυτήτων με συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φρενάρουμε (δημοφιλής παλιότερα όταν δεν υπήρχαν κιβώτια με σύστημα συγχρονισμού). Πατάμε το φρένο με τη μύτη του δεξιού μας ποδιού και με τη φτέρνα ή το πλάι του ποδιού πατάμε το γκάζι και ανεβάζουμε τις στροφές του κινητήρα καθώς κατεβάζουμε ταχύτητα. Το αριστερό πόδι χειρίζεται το συμπλέκτη όπως σε μια συνηθισμένη περίπτωση διπλής αποσύμπλεξης, δηλαδή η ακολουθία κινήσεων της τεχνικής «μύτη τακούνι» είναι η ακόλουθη: πατάμε φρένο με τη μύτη του δεξιού ποδιού, πατάμε με το αριστερό συμπλέκτη και βάζουμε νεκρό, αφήνουμε το συμπλέκτη και αυξάνουμε τις στροφές με τη φτέρνα του δεξιού ποδιού συνεχίζοντας να φρενάρουμε με τη μύτη, ξαναπατάμε το συμπλέκτη και κατεβάζουμε ταχύτητα. Με την τεχνική αυτή επιτυγχάνουμε ομαλότερα κατεβάσματα ταχυτήτων.

_________________
121ps+ 17.2 kgm@ 1.2bar 4th gear without methanol
1.6 bar with methanol?
Τωρα ειναι by far ποιο αποδοτικο
Νατα νατα τα σφυρηλατα τα πιστονακια
http://rt-dynamics.com/eshop/photos/FOTOS%20021.jpg

最高の馬力
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 12:41 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
HOUSTON...
 
Εγγραφή: 15 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 2401
Τόπος: athens




garfield έγραψε:
...αφού πρέπει σχεδόν να στραμπουλήξεις το πόδι σου για να τα καταφέρεις (εκτός άν φοράς 45+ νούμερο παπούτσι)....


Εγώ φοράω 47 και πάλι δε γίνεται..... Laughing

Πέρα από την πλάκα δε μπορώ να καταλάβω τι τελικά ήθελε να πει με αυτή την "προκλητική" του απάντηση ο roadrunner??? Ότι τελικά αυτή η τεχνική είναι άκρως "εφαρμόσιμη" στην καθημερινή μας οδήγηση με τα Ι.Χ που έχουμε?

_________________
Houston, we have problem...over...over...
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 12:47 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
ngt
 
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Αθηνα




Την εξασκω την συγκεκριμενη τεχνικη δω και 1 μιση χρονο. Η αιτια είναι τα βιντεκια του Best motoring ! Και Στο καπακι ενα βιντεακι του Ayrton senna που το εκανε αυτο μεσα σε ενα Honda NSX !!
Βολεύει πολυ, νιώθω οτι ο συμπλέκτης δεν ταλαιπωρείται και η ανεση τον συνεπιβατων ανεβαινει αφου δεν κανει λοξυγγα το αμαξι. Τωρα για πιο γρηγορη οδηγηση ειναι ακριβως ετσι οπως τα λενε, χρησιμεύει ! Στην αρχη οντως το ποδι σου στραμπουλιέται αλλα μετα το ποδι γινεται αυτοματο και σου βγαινει η κινηση χωρις προσπαθεια.
Το πιο δυσκολο ειναι να πεσουν οι στροφες ακριβως στην επομενη ταχυτητα σωστα αφου το ποσοστο φρεναρισματος αλλαζει το σημειο δλδ το ποσο πρεπει να πατησεις γκαζι για να ερθει η μηχανη στις στροφες του σασμαν.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 1:15 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
garfield
 
Εγγραφή: 29 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 233




roadrunner έγραψε:


Sorry που θα γίνω "φλεγματικός" αλλά όταν δεν ξέρουμε καλύτερα να μη μιλάμε ή πολύ καλύτερα να μασάμε...

Στο συγκεκριμένο θέμα τώρα, ενώ δεν έχεις δοκιμάσει έχεις γνώμη. Δεν το εξασκείς αλλά ξέρεις που χρησιμεύει. Επίσης μόνο εσύ παίζεις Playstation γιατί θα ήξερες ότι ο εξομοιωτής απλά δε σετάρετε σε Playstation αλλά και δεν υπάρχει παιχνίδι που να το υποστηρίζει.

Τα στραμπουλήγματα άστα για την καλαθοσφαίριση εκτός και αν οδηγείς με lay-up...
Η ισορροπία του αυτοκινήτου δεν είναι χρήσιμη ή μάλλον λειτουργική μόνο στους αγώνες.
Π.χ. αν δεν είχες ABS θα μπλόκαρες τροχούς σε κάθε δυνατό ή ξαφνικό φρενάρισμα; ΟΧΙ

P.S. Για να τελειώνω πήγαινε ρώτα όποιον μηχανόβιο δεις, αν δίνει γκάζι σε κάθε κατέβασμα... Μην του πεις ότι παίζει PS2-3-4-5, θα φας κρανο-κεφαλιά...


Κώδικας:

                            ___________________________
                   /|  /|  |                          |
                   ||__||  |       Please don't       |
                  /   O O\__           feed           |
                 /          \       the trolls        |
                /      \     \                        |
               /   _    \     \ ----------------------
              /    |\____\     \     ||               
             /     | | | |\____/     ||               
            /       \|_|_|/   |    __||               
           /  /  \            |____| ||               
          /   |   | /|        |      --|               
          |   |   |//         |____  --|               
   * _    |  |_|_|_|          |     \-/               
*-- _--\ _ \     //           |                       
  /  _     \\ _ //   |        /                       
*  /   \_ /- | -     |       |                         
  *      ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________ 
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 1:27 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
garfield
 
Εγγραφή: 29 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 233




HOUSTON... έγραψε:
garfield έγραψε:
...αφού πρέπει σχεδόν να στραμπουλήξεις το πόδι σου για να τα καταφέρεις (εκτός άν φοράς 45+ νούμερο παπούτσι)....


Εγώ φοράω 47 και πάλι δε γίνεται..... Laughing

Πέρα από την πλάκα δε μπορώ να καταλάβω τι τελικά ήθελε να πει με αυτή την "προκλητική" του απάντηση ο roadrunner??? Ότι τελικά αυτή η τεχνική είναι άκρως "εφαρμόσιμη" στην καθημερινή μας οδήγηση με τα Ι.Χ που έχουμε?


Το ζήτημα κατά την γνώμη μου δεν είναι τόσο το αν είναι εφαρμόσιμη η συγκεκριμένη τεχνική αλλά το άν είναι χρήσιμη στην καθημερινή οδήγηση ... ποιό είναι το added value δηλαδή.

Προσωπικά όταν χρειάστηκε να μάθω την τεχνική αναγκάστηκα να αγόρασω καινούργια πεταλιέρα ώστε να έρθουν πιο κοντά το γκάζι με το φρένο. Αν με ρώταγες άν θα έκανα το ίδιο και πάλι θα σου έλεγα όχι ... Προτιμώ να στραμπουλάω το πόδι μου όποτε πηγαίνω στα Μέγαρα παρά να αλλάξω τις, άβολες για μένα, θέσεις των πετάλ του αυτοκινήτου μου τρυπώντας, αντικαθιστώντας ή κάμπτοντας τα εργοστασιακά πετάλ.

Κατά τα άλλα είναι όντως ενδιαφέρον το πόσο καλά ακούγεται και το πόσο γλυκά κουμπώνει η "μία κάτω" όταν κάνεις toe-heel ... αλλά για την οδήγηση στα 6 ή 7 στα 10 που συνήθως κάνουμε στο δημόσιο δρόμο μάλλον ο μπελάς είναι υπερβολικός και τα οφέλη σχετικά μικρά.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 2:23 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Maiden
 
Εγγραφή: 27 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 375
Τόπος: Γαλάτσι




ngt έγραψε:
Την εξασκω την συγκεκριμενη τεχνικη δω και 1 μιση χρονο. Η αιτια είναι τα βιντεκια του Best motoring ! Και Στο καπακι ενα βιντεακι του Ayrton senna που το εκανε αυτο μεσα σε ενα Honda NSX !!
Βολεύει πολυ, νιώθω οτι ο συμπλέκτης δεν ταλαιπωρείται και η ανεση τον συνεπιβατων ανεβαινει αφου δεν κανει λοξυγγα το αμαξι. Τωρα για πιο γρηγορη οδηγηση ειναι ακριβως ετσι οπως τα λενε, χρησιμεύει ! Στην αρχη οντως το ποδι σου στραμπουλιέται αλλα μετα το ποδι γινεται αυτοματο και σου βγαινει η κινηση χωρις προσπαθεια.
Το πιο δυσκολο ειναι να πεσουν οι στροφες ακριβως στην επομενη ταχυτητα σωστα αφου το ποσοστο φρεναρισματος αλλαζει το σημειο δλδ το ποσο πρεπει να πατησεις γκαζι για να ερθει η μηχανη στις στροφες του σασμαν.

new_thumbsup Κάποιο έχουν τα λόγια ποίο εύκολα από μερικούς... π.χ. εμένα και εξηγούν καλύτερα την κατάσταση.
Thanks!

_________________
Γρήγορος? Για να σε δω στις στροφές!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 2:31 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Maiden
 
Εγγραφή: 27 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 375
Τόπος: Γαλάτσι




garfield έγραψε:
HOUSTON... έγραψε:
garfield έγραψε:
...αφού πρέπει σχεδόν να στραμπουλήξεις το πόδι σου για να τα καταφέρεις (εκτός άν φοράς 45+ νούμερο παπούτσι)....


Εγώ φοράω 47 και πάλι δε γίνεται..... Laughing

Πέρα από την πλάκα δε μπορώ να καταλάβω τι τελικά ήθελε να πει με αυτή την "προκλητική" του απάντηση ο roadrunner??? Ότι τελικά αυτή η τεχνική είναι άκρως "εφαρμόσιμη" στην καθημερινή μας οδήγηση με τα Ι.Χ που έχουμε?


Το ζήτημα κατά την γνώμη μου δεν είναι τόσο το αν είναι εφαρμόσιμη η συγκεκριμένη τεχνική αλλά το άν είναι χρήσιμη στην καθημερινή οδήγηση ... ποιό είναι το added value δηλαδή.

Προσωπικά όταν χρειάστηκε να μάθω την τεχνική αναγκάστηκα να αγόρασω καινούργια πεταλιέρα ώστε να έρθουν πιο κοντά το γκάζι με το φρένο. Αν με ρώταγες άν θα έκανα το ίδιο και πάλι θα σου έλεγα όχι ... Προτιμώ να στραμπουλάω το πόδι μου όποτε πηγαίνω στα Μέγαρα παρά να αλλάξω τις, άβολες για μένα, θέσεις των πετάλ του αυτοκινήτου μου τρυπώντας, αντικαθιστώντας ή κάμπτοντας τα εργοστασιακά πετάλ.

Κατά τα άλλα είναι όντως ενδιαφέρον το πόσο καλά ακούγεται και το πόσο γλυκά κουμπώνει η "μία κάτω" όταν κάνεις toe-heel ... αλλά για την οδήγηση στα 6 ή 7 στα 10 που συνήθως κάνουμε στο δημόσιο δρόμο μάλλον ο μπελάς είναι υπερβολικός και τα οφέλη σχετικά μικρά.

Βασικά είναι μπελάς μόνο όταν δεν έχεις εξασκήσει αρκετά την τεχνική.
Φυσικά δεν μιλάω προσωπικά για εσένα αλλά γενικά.

Πραγματικά δεν προσπαθεί κανείς να πείσει κάποιον για να κάνει κάτι συγκεκριμένο απλά παραθέτουμε απόψεις και φυσικά όσοι ξέρουν κάτι παραπάνω απλά αναφέρονται στην συγκεκριμένη τεχνική.

_________________
Γρήγορος? Για να σε δω στις στροφές!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 2:35 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Maiden
 
Εγγραφή: 27 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 375
Τόπος: Γαλάτσι




STELIX έγραψε:
μύτη-τακούνι : Τεχνική κατεβάσματος ταχυτήτων με συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φρενάρουμε (δημοφιλής παλιότερα όταν δεν υπήρχαν κιβώτια με σύστημα συγχρονισμού). Πατάμε το φρένο με τη μύτη του δεξιού μας ποδιού και με τη φτέρνα ή το πλάι του ποδιού πατάμε το γκάζι και ανεβάζουμε τις στροφές του κινητήρα καθώς κατεβάζουμε ταχύτητα. Το αριστερό πόδι χειρίζεται το συμπλέκτη όπως σε μια συνηθισμένη περίπτωση διπλής αποσύμπλεξης, δηλαδή η ακολουθία κινήσεων της τεχνικής «μύτη τακούνι» είναι η ακόλουθη: πατάμε φρένο με τη μύτη του δεξιού ποδιού, πατάμε με το αριστερό συμπλέκτη και βάζουμε νεκρό, αφήνουμε το συμπλέκτη και αυξάνουμε τις στροφές με τη φτέρνα του δεξιού ποδιού συνεχίζοντας να φρενάρουμε με τη μύτη, ξαναπατάμε το συμπλέκτη και κατεβάζουμε ταχύτητα. Με την τεχνική αυτή επιτυγχάνουμε ομαλότερα κατεβάσματα ταχυτήτων.
new_thumright

_________________
Γρήγορος? Για να σε δω στις στροφές!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 2:40 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
agelosa4
 
Εγγραφή: 08 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 747
Τόπος: thessalia




παλια το δουλευα και πολυ καλα μαλιστα με το πρωτο α4 που ειχα(μοντ 97) με αυτο που εχω τωρα δεν γινεται γιατι μολις ακουμπαω το φρενο και το γκαζι ταυτοχρονα(ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ) το γκαζι μου νεκρωνεται τελειως για τουλαχιστον 2-3δευτερολεπτα τα οποια σε οδηγηση στα ορια ειναι ακρως επικινδυνο οποτε δεν το εφαρμοζω πλεον.
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 3:53 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
michpan
 
Εγγραφή: 23 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Αργυρούπολη, Αθήνα




roadrunner έγραψε:
Η ισορροπία του αυτοκινήτου δεν είναι χρήσιμη ή μάλλον λειτουργική μόνο στους αγώνες.

Εχεις λάθος, εκτός κι αν κάνεις κόντρες όλη την ημέρα. Η ισορροπία του αυτοκινήτου δεν έχει σχέση με το αν εφαρμόζεις ή όχι την τεχνική. Μέσα στην πόλη είναι άχρηστο. Στην εθνική οδό, για ποιο λόγο να το κάνεις; Δεν μπορώ να φανταστώ ούτε έναν! Σε επαρχιακούς δρόμους αν κρατάς χαμηλές ταχύτητες είναι τελείως άχρηστο.

Παράθεση:
P.S. Για να τελειώνω πήγαινε ρώτα όποιον μηχανόβιο δεις, αν δίνει γκάζι σε κάθε κατέβασμα... Μην του πεις ότι παίζει PS2-3-4-5, θα φας κρανο-κεφαλιά...

Εκτός του ότι ο τρόπος σου είναι απαράδεκτος, εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα. Σε λάθος forum είσαι.


Μιχάλης

_________________
-- A4 B7 1.8T+GT2x+carbonio+milltek exhaust
+ APR fmic+neuspeed xtreme tip+bilstein/h&r
+ Hofele bumper+votex rear spoiler/diffuser
+ DTM skirts+RS4 pedals+carbon mirrors
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 7:46 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
SaViL
 
Εγγραφή: 14 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 161




STELIX έγραψε:
μύτη-τακούνι : Τεχνική κατεβάσματος ταχυτήτων με συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φρενάρουμε (δημοφιλής παλιότερα όταν δεν υπήρχαν κιβώτια με σύστημα συγχρονισμού). Πατάμε το φρένο με τη μύτη του δεξιού μας ποδιού και με τη φτέρνα ή το πλάι του ποδιού πατάμε το γκάζι και ανεβάζουμε τις στροφές του κινητήρα καθώς κατεβάζουμε ταχύτητα. Το αριστερό πόδι χειρίζεται το συμπλέκτη όπως σε μια συνηθισμένη περίπτωση διπλής αποσύμπλεξης, δηλαδή η ακολουθία κινήσεων της τεχνικής «μύτη τακούνι» είναι η ακόλουθη: πατάμε φρένο με τη μύτη του δεξιού ποδιού, πατάμε με το αριστερό συμπλέκτη και βάζουμε νεκρό, αφήνουμε το συμπλέκτη και αυξάνουμε τις στροφές με τη φτέρνα του δεξιού ποδιού συνεχίζοντας να φρενάρουμε με τη μύτη, ξαναπατάμε το συμπλέκτη και κατεβάζουμε ταχύτητα. Με την τεχνική αυτή επιτυγχάνουμε ομαλότερα κατεβάσματα ταχυτήτων.


Ερώτηση: Το διπλό πάτημα του συμπλέκτη στα σημερινά αυτοκίνητα είναι αναγκαίο;


garfiels έγραψε:
Sorry που θα γίνω "φλεγματικός" αλλά όταν δεν ξέρουμε καλύτερα να μη μιλάμε ή πολύ καλύτερα να μασάμε...

Στο συγκεκριμένο θέμα τώρα, ενώ δεν έχεις δοκιμάσει έχεις γνώμη. Δεν το εξασκείς αλλά ξέρεις που χρησιμεύει. Επίσης μόνο εσύ παίζεις Playstation γιατί θα ήξερες ότι ο εξομοιωτής απλά δε σετάρετε σε Playstation αλλά και δεν υπάρχει παιχνίδι που να το υποστηρίζει.

Τα στραμπουλήγματα άστα για την καλαθοσφαίριση εκτός και αν οδηγείς με lay-up...
Η ισορροπία του αυτοκινήτου δεν είναι χρήσιμη ή μάλλον λειτουργική μόνο στους αγώνες.
Π.χ. αν δεν είχες ABS θα μπλόκαρες τροχούς σε κάθε δυνατό ή ξαφνικό φρενάρισμα; ΟΧΙ

P.S. Για να τελειώνω πήγαινε ρώτα όποιον μηχανόβιο δεις, αν δίνει γκάζι σε κάθε κατέβασμα... Μην του πεις ότι παίζει PS2-3-4-5, θα φας κρανο-κεφαλιά...


Νομίζω ότι μπορούμε να ανταλλάσουμε απόψεις με καλύτερο τρόπο.

_________________
Και εγώ που νόμιζα ότι είμουν γρήγορος.......
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 10:00 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
Maiden
 
Εγγραφή: 27 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 375
Τόπος: Γαλάτσι




Όχι δεν χρειάζεται πια!

Ούτε στον δρόμο ούτε στην πίστα! εκτός και αν είσαι drifter της κατηγορίας D1 που με αυτόν τον τρόπο προσπαθείς να ξεκολλήσεις την ουρά του αυτοκινήτου σου! Smile 'Αλλα αυτό είναι μια άλλη τεχνική που Confused Smile

Παλαιά χρειαζόταν άλλα μιλάμε πολύ πάλαια! Όλα τα σύγχρονα κιβώτια σε όλα τα αμάξια δεν έχουν την ανάγκη από κάτι τέτοιο! Smile Άρα μιλάμε για μία σύμπλεξη στο ένα κατέβασμα!

Ξεχάστε την τεχνική "διπλοσυμπλέκω"! Smile

_________________
Γρήγορος? Για να σε δω στις στροφές!
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 09, 2006 10:19 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
MichalisCorsa
 
Εγγραφή: 18 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 64
Τόπος: Athens




Δυστηχώς ακόμα και στα καινούργια αυτοκίνητα είναι αναγκαίο το διπλοσυμπλεκταρισμα στα κατεβάσματα. Σε μια σβέλτη διαδρομή δεν θα δείτε διαφορα. Αλλα με οδηγηση 10/10 που τα συγχρονιζέ την έχουν ακούσει απο τις γρήγορες αλλαγες και οι βαλβολίνες έχουν ζεσταθεί είναι αναγκαίο για να μην ακούσεις τα γράναζια σε συγχωρδία λα μινόρε.

Στο κυρίως θέμα μας. Το μύτη-τακούνι χρησιμεύει ακόμα και σε καθημερινή οδήγηση. Δεν ταλαιπωρείς την μετάδοση και οι επιβάτες δεν δυσανασχετουν (ακόμα και ο ίδιος ο οδηγός) καθώς η οδήγηση γίνεται πιο "μαλακή"(smooth που λένε και οι Εγγλέζοι). Σίγουρα σε τέτοιες συνθήκες δεν υπάρχει θέμα αποσταθεροποίησης, αλλα οι πιοπάνω λόγοι είναι αρκετοι για να το χρησιμοποιεί κάποιος.

Τώρα για όσους δεν μπορούν να το καταφέρουν. Εξάσκηση - εξάσκηση - εξάσκηση. Εγώ πολλές φορές ακόμα και η καθημερινή μου οδήγηση στη πόλη είναι σαν να οδηγάω γρήγορα σε αργή κίνηση. Απο γραμμές μέσα στην δικιά μου λωρίδα (όπου είναι εφικτό εννοείται) μέχρι και αριστερό φρένο και μύτη-τακούνι, αλλα και η στάση του καθίσματος και των χεριών στο τιμόνι. Το μύτη-τακούνι μου πήρε σχεδον 6 μήνες για να το μάθω με σχεδον καθημερινή εξασκηση όποτε αν δείτε οτι δεν το καταφέρνετε δοκιμάστε ξάνα και ξανά, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο και γίνετε σε όλα τα αυτοκίνητα (με μποτάκια στο Atos της κοπέλας μου όμως ακόμα δεν το έχω καταφέρει Laughing ).

Η χρησιμότητα στην γρήγορη οδήγηση είναι αυτή που προαναφέρθηκε. Late braking μέχρι το apex της στροφής. Ακόμα και με οδήγηση 8/10 το όλο αποτέλεσμα είναι εκπληκτικο. Αν "κυνηγηθείτε" με κάποιον φίλο έστω και για λίγο θα δείτε οτι με αυτη την τεχνική θα έχετε μεγαλύτερη ταχυτητα εισόδου στην στροφή έστω και οχι με οριακή οδήγηση.

Αυτά τα ολίγα απο έναν ερασιτέχνη Smile . Που είναι ο Βλασης να βοηθήσει?

υγ. Μπορεί κάπου να έχω λάθος αλλα αυτή είναι η δική μου σκοπία για το θέμα. Δεκτές όποιες παρατηρήσεις, έτσι κι αλλιώς ... λάθη είμαστε ανθρώπους κάνουμε... Razz Very Happy
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 12, 2007 5:58 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
thomakos saab
 
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: larisa




το διπλοσυμλεκταρισμα τι ειναι και πως γινεται???
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 12, 2007 8:56 pm Απάντηση με Συμπερίληψη
rx8_drifter
 
Εγγραφή: 13 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2032
Τόπος: Eindhoven, Nederland




Γκαζιά δίνω πάντα πριν το κατέβασμα. Μου έχει γίνει συνήθεια πλέον, και δεν μπορώ να οδηγήσω διαφορετικά. Με τσαντίζει το κλώτσημα στο κατέβασμα.
Αλλά όχι μύτη τακούνι... ΔΕν μπορώ να βολέψω τα πόδια μου για να το κάνω... Μήπως με κάποια πεντάλ δε γίνεται??

_________________
some birds aren't ment to be caged...keep drifting...

EYA's fuel consumption database
current :
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Γνωρίζω την τεχνική "Μύτη-Τακούνι"
Αρχική σελίδα -> Αγώνες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες  
Σελίδα 2 από 3  
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενο  1, 2, 3  Επόμενο
  
  
 Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας  Απάντηση στη Θ.Ενότητα  


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin